| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack (2) | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #101 |
| Huge Freak | CoC #1: Met rechts 10 volledige tns (table no set, dus vanaf de tafel pakken en met 1 hand sluiten) reps, met links maar 6. Had mijn grippers natuurlijk net besteld vóór deze actie... Wat ook leuk is om te doen: coin crush; met een gripper die je kan sluiten, een muntje tussen beide poten doen, dichtknijpen en blijven knijpen zonder dat het muntje ertussen uit valt. Lukt met rechts voor iets van 8 seconden. |
| | |
| | #102 | ||
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Citaat:
Interessant. Misschien wel een goed idee om tijdens de weinige UB oefeningen die ik nog doe op dit moment stagered wat grip te doen. Mijn probleem bij rollers, en levers met db was dat ik het weinig uitdagend vond. Leveren met een hamer en benden lijkt me zoveel leuker maar daar kom ik op deze moment niet echt aan. Zijn plannen voor in de toekomst. | ||
| | |
| | #103 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Karma Power: 9 | Heeft iemand toevallig zo'n ebook over griptraining zoals ze op IronMind aanbieden of the KTA Program? Kon het nergens te downloaden vinden, maar lijkt me wel leuk leesvoer. |
| | |
| | #104 |
| Ripped Bodybuilder | Ik heb die wel staan. Zit hier op kot wel op beperkt internet, wil em wel uploaden dit weekend als je hem nog niet hebt tegen dan. Je moet volgens mij wel al serieus gevorderd zijn voordat je zo'n schema aankan. |
| | |
| | #105 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Karma Power: 9 | Zou relax zijn Ben ook niet van plan gelijk een zwaar schema te volgen oid, maar er staan ook dingen in over oa techniek etc ben ik wel benieuwd naar |
| | |
| | #106 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: Aan het ijzer Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Citaat:
__________________ Lifting dumbbells at home, supporting them at work. ---------------------------------------------- E-Book: Grip Training - Sterk Als Een Bankschroef Bending & Grip Log http://www.youtube.com/mvogels | |
| | |
| | #108 |
| Banned | Beste Sayid, Allereerst hartelijk dank voor je bestelling. Vanwege de overweldigende belangstelling voor de grippers waren ze al erg snel uitverkocht en wachten we nu op een nieuwe levering. Deze verwacht ik deze week binnen te krijgen. Zodra ze binnen zijn versturen we ze direct en hopelijk heb je ze voor het einde van de week. Onze excuses voor het eventuele ongemak. Mocht je nog vragen hebben stel ze ons dan gerust. Alvast bedankt voor je begrip. Vriendelijke groeten, Annick Sportfood.nl Hehehe, looks like someone discovered a goldmine. |
| | |
| | #110 | |
We hebben het ze voorgesteld
__________________ hossmeere@hotmail.com [Leeftijd: 25jr, Lengte: 1.94m,waren: Gewicht: 130kg, BF: +-19%] Sterke mannen hebben een buikje! Trainingsfilmpjes Huidige pr's: Fullsquat: 200 Bench: 1x170 Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg Push press: 125kg CoC #3 CLOSED | |
| | |
| | #111 | |
| Official Sponsor | Citaat:
We verwachten vandaag weer de nieuwe zending binnen te krijgen en morgen zullen de meesten weer grippers thuis afgeleverd krijgen. De No.1 en No.2 zijn niet aan te slepen. De No.4 daarentegen is nog maar 1x verkocht! Sportieve groeten, Bas
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #113 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 6 | Tsssk! De exacte cijfers en bedragen hoeven jullie niet te weten, maar laten we zeggen dat een gemiddelde afzet van 1 of 2 Grippers per maand voor ons op dit moment niet interessant is (al zorgt deze DBB-rush natuurlijk voor een afzet die 100 maal zo hoogt ligt Klinkt misschien bot tegenover jullie DBB-users, maar momenteel zijn wij erg druk bezig met onze nieuwe Barbarian productenlijn - waarvan vandaag de eerste teaser-artikelen worden gelanceerd - helaas hebben we dus geen tijd voor een Gripper-actie! Goed gedaan Sportfood
__________________ |
| | |
| | #114 | |
| Official Sponsor | Citaat:
De gripper markt is natuurlijk erg klein en de vraag, buiten de fanatieke krachtsporters op DBB om, is en zal erg klein zijn. Succes met de zaken en bedankt voor je sportieve reactie!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #115 |
| Official Sponsor | De nieuwe lading grippers zijn weer binnen en worden vandaag verzonden!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. |
| | |
| | #116 | |
__________________ hossmeere@hotmail.com [Leeftijd: 25jr, Lengte: 1.94m,waren: Gewicht: 130kg, BF: +-19%] Sterke mannen hebben een buikje! Trainingsfilmpjes Huidige pr's: Fullsquat: 200 Bench: 1x170 Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg Push press: 125kg CoC #3 CLOSED | |
| | |
| | #117 |
| Banned | |
| | |
| | #118 | |
| ★ Ubermensch ★ Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Morgen lekker grippen!
__________________ Log: Start wide, expand further, and never look back! | |
| | |
| | #119 |
| Crushing Beast | Hulde aan sportfood. |
| | |
| | #120 |
| Crushing Beast | Heb ze binnen, gelijk aantal reps met de #1 gedaan, ging fairly easy. De 2 kan ik nog niet closen, maar zit er niet heel ver vanaf. Leuk spul. |
| | |