| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack (2) | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #61 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2006 Locatie: op mn witte knol, kelly te zoeken Leeftijd: 22 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ ||op naar de 9000 replies|| Wat als.....Topic|| ||Alles over Kettlebells|| ||Jonko's rug-movie|| ||Jonko's miniwheels-movie|| ||Jonko's|| Road to Redemption || ||Jonko's miniARMS movie|| NEW || *Eigendom van bikerbabe©®* | |
| | |
| | #62 | |
| Official Sponsor | Citaat:
Die vulschuimpjes moeten tegenwoordig allemaal biologisch afbreekbaar zijn, dus ik denk dat je hond er weinig last van zal hebben. Een andere klant belde me vorig jaar in paniek omdat zijn hond de eiwit emmer behoorlijk leeggeten had. Na een paar dagen het hele huis ondergesproeid te hebben was alles weer ok! @ Jonko- deal. De eerste van ons die 2 dichtkrijgt post hier het filmpje!
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #63 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | jammer, ze zijn nog niet binnen
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic |
| | |
| | #64 | |
Als je ze morgen niet hebt PM me even met je naam en adres, kijk ik even bij de track en trace waar ze zijn.
__________________ www.sportfood.nl 2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95! Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf. | |
| | |
| | #65 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 19 | Citaat:
__________________ *Insane! Am I the only motherfucker with a brain* Log: Log stats: ietsje minder pathetic | |
| | |
| | #66 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Is ook kwestie van juiste set techniek, als je die in de smiezen hebt kan het zijn dat je zomaar een grippertje zwaarder dicht krijgt.... | |
| | |
| | #67 |
| Freaky Bodybuilder | Goed topic Ik heb ze ook al binnen, Trainer en No 1, die laatste krijg ik nog met geen mogelijkheid dicht haha. Ik ben ook iets sterker rechts dan links. Ik heb tevens Sport besteld, deze voor de warming up sets. Zodra ik een serieuze training met de CoC Grippers achter de rug heb laat ik het wel ff weten
__________________ SportFood.nl Bulking mode :) 8e plaats YBF NK Naturals 2007 Heren Body Athletic 4e plaats YBF NK Naturals 2006 Heren Body Athletic Sociale Groep : Den Haag |
| | |
| | #68 | |
Je hebt het over juiste set techniek. Kun je daar wat meer over vertellen?
| | |
| | #69 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 21 Geslacht: M
Blog Berichten: 2 Karma Power: 9 | Citaat:
| |
| | |
| | #70 | |
Thanx.
| | |
| | #71 |
| Freaky Bodybuilder | Heb ze ook binnen, thanks voor alle extra's. Heb de trainer 14x met rechts gesloten, met links 2x De coc 1, 2mm van close, links, geen kans.
__________________ True: http://i28.tinypic.com/2ekmcjk.jpg Ga je der nou een projectje van maken, die chick? Of wordt het weer allemaal van een afstand bekijken tot je schaamhaar grijs is? |
| | |
| | #72 |
| Freaky Bodybuilder | Hoppa, 1 ook geclosed!
__________________ True: http://i28.tinypic.com/2ekmcjk.jpg Ga je der nou een projectje van maken, die chick? Of wordt het weer allemaal van een afstand bekijken tot je schaamhaar grijs is? |
| | |
| | #73 | |
No.1 ook met links geclosed?
| | |
| | #74 |
| Freaky Bodybuilder | Haha, nee, nooit! Geen kracht in links, dus daar mag nog hard op getraint worden.
| | |
| | #75 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
This tells it all: YouTube - DieselCrew.com - Grip Strength - How to Set a Gripper No set doe ik de coc 2, 1 hooguit 2 keer dicht, met set maak ik zonder problemen een setje van 5 en op een hele goede dag ooit 10 reps gehaald. Over verschil van techniek en resultaat gesproken..... Laatst aangepast door harpep : 1 December 2007 om 16:39. | |
| | |
| | #76 |
| Cool Novice Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Limburg Geslacht: M
Karma Power: 1 | Heb ze eergisteren gekregen en krijg nu de no.1 goed dicht met beide handen (8 keer) binnekort maar 2 en 2.5 bestellen want had de Trainer en no.1 gekocht met de gedachte dat ze wat zwaarder waren N.b. thx voor de extratjes
__________________ You are born small and weak! You will die weak and small! Whatever you do in between is your decision! |
| | |
| | #77 |
| ★ Ubermensch ★ Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Zojuist CoC #1 en #2 besteld en betaald. Ben benieuwd, kan echt niet wachten tot ik ze binnen heb
__________________ Log: Start wide, expand further, and never look back! |
| | |
| | #78 |
| Banned Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Gezien zoveel animo rond de grippers (mezelf geincludeerd) en zoveel badasses die de #1 al sluiten. In navolging op de #3 wedstrijd een nr #2 wedstrijd houden? Altijd een leuke stimulans. |
| | |
| | #80 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Let eens op 'Erwin', dat topic is al geopend.
__________________ - Je hoeft niet te trainen om een beest te zijn. |
| | |