Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als ιιn geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coφrdinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack (2) Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 29 November 2007, 13:32   #21
Advanced Bodybuilder

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Karma Power: 4 override heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te wordenoverride heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Sinlath Bekijk Post
hmz.. ik ga maar eens kijken bij sportfood.. de CoC hype meedoen

#1 en #2 maar bestellen
same here
al besteld en betaald

1 X 120 bench
1 X 130 squat
1 X 160 deadlift
-----------------+
410
override is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 14:02   #22
Advanced Bodybuilder

Svensson's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 7 Svensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (3 foto's)
Thumbs up

Bestelling is al binnen, bedankt en complimenten voor de snelle levering Bas! Tevens thanks voor de extra goodies, het t-shirt zit me als gegoten en zal zeker vaak gedragen worden tijdens het trainen! Die whey-sample ga ik later vandaag proberen.

Nu wat betreft de CoC grippers: De No.1 krijg ik met de nodige moeite dicht met rechts, met links scheelt het nιt 2 mm, dus er is nog veel werk aan de winkel! In ieder geval is het erg degelijk spul, dat had ik gelijk al gezien...
Oud 29 November 2007, 14:29   #23
Advanced Bodybuilder

Svensson's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 7 Svensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijnSvensson heeft veel om trots over te zijn
Lightbulb

^ Nadat ik goed warm was, heb ik met de No.1 inmiddels 4 volledige reps met rechts kunnen maken en 1tje met links. Jeuj
Oud 29 November 2007, 15:27   #24
Advanced Bodybuilder

TheRipper's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 5 TheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren wordenTheRipper zal spoedig herboren worden
Ik weet niet of deze site hier ooit al gepost is, maar er wordt een erg goeie uitleg gegeven over de verschillende sets van grippers en over andere oefeningen om gripkracht te verhogen. Er is ook een erg uitgebreide verzameling links over grip.

GripFAQ.com in C# - Hand Strength and Grip Strength Tutorial
Oud 29 November 2007, 15:29   #25
Ripped Bodybuilder
Elite Member

DutchVince's Avatar

Leeftijd: 47
Karma Power: 23
DutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het UniversumDutchVince heerst over het Universum
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door TheRipper Bekijk Post
Ik weet niet of deze site hier ooit al gepost is, maar er wordt een erg goeie uitleg gegeven over de verschillende sets van grippers en over andere oefeningen om gripkracht te verhogen. Er is ook een erg uitgebreide verzameling links over grip.

GripFAQ.com in C# - Hand Strength and Grip Strength Tutorial
Mooi, karma!
Oud 29 November 2007, 16:36   #26
Advanced Bodybuilder
Strongman

SeboK's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 3 SeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik heb de grippers ook ontvangen, thx Bas voor de snelle levering+extra's .
Met #1 heb ik al een paar closes gemaakt, rechts, links niet .
SeboK is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:06   #27
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 19
Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
momenteel 3x rechts met #1 en 1x links.. drama dus (trainer 17x links, 27x rechts)

ik hoop dat ik morgen ook het pakje binnenkrijg, ben benieuwd naar die 2...

ik ga der nu gelijk maar weer is mee aan de slag na dit allemaal gelezen te hebben

ga je er zelf ook mee trainen bas?

Log: Log

stats: ietsje minder pathetic
Starter20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:09   #28
Cool Novice

sterkte's Avatar

Karma Power: 2 sterkte is een juweel in het ruwesterkte is een juweel in het ruwesterkte is een juweel in het ruwesterkte is een juweel in het ruwe
heb ze ook net binnen

1e CoC training: 2 krijg ik dicht maar 3 moet ik nog een dikke centimeter.
leuk speelgoed!

YouTube - 1e keer CoC #2 dicht en #3 1 cm
sterkte is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:15   #29
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 17
Chewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realmChewie is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
sterkte doorgaan ermee je komt er wel!

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED
Chewie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:16   #30
Official Sponsor
Sponsor

Sportfood.nl's Avatar

Leeftijd: 39
Karma Power: 15
Sportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realmSportfood.nl is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Starter20 Bekijk Post
momenteel 3x rechts met #1 en 1x links.. drama dus (trainer 17x links, 27x rechts)

ik hoop dat ik morgen ook het pakje binnenkrijg, ben benieuwd naar die 2...

ik ga der nu gelijk maar weer is mee aan de slag na dit allemaal gelezen te hebben

ga je er zelf ook mee trainen bas?
Jazeker! Ik vind dit echt een leuke nieuwe uitdaging na 25 jaar squatten, bankdrukken en deadliften.
Redelijk verslavend ook. Gisteren kwamen ze binnen en ik ben gelijk begonnen met de Trainer om eens rustig uit te proberen. Beide handen geen probleem gelukkig. No.1 krijg ik dicht, maar eerlijk is eerlijk met de nodige moeite, dus er is werk aan de winkel! Morgen eens No.2 proberen.

Vandaag voel ik het wel een beetje in mijn vingers en een hele lichte spierpijn
in mijn onderarmen en ik maar denken dat ik goed getraind was.

Zijn er al mensen hier die 3 of hoger zitten? Filmpjes, please.

@ Sterkte: Netjes hoor!

2300 gram Whey + 500 gram Creatine voor € 57,95!

Officieel Captains of Crush grippers erkend bedrijf.
Sportfood.nl is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:21   #31
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
whehe tis inderdaad leuk!

ik kom er dankzij dat filmpje dus achter dat ik lang iets fout heb gedaan.. close zojuist rechts #1 5x met een krap aan fail 6e keer en links 2x

karma naar hij die dat filmpje poste!

Oud 29 November 2007, 19:26   #32
Freaky Bodybuilder

Masallah's Avatar

Karma Power: 41
Masallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (13 foto's)
Hoeveel lbs waren die CoC #1 en #2 heb zelf grippers van 100 lbs t/m 350 lbs krijg de 250
lbs met links op 1 cm na dicht en met rechts op 0,5 cm na.

Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ...

Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps!

Masallah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:29   #33
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 33
AlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar AlexT
Citaat:
Origineel gepost door Masallah Bekijk Post
Hoeveel lbs waren die CoC #1 en #2 heb zelf grippers van 100 lbs t/m 350 lbs krijg de 250
De 250lbs staat gelijk aan de coc 2 en de 300lbs is iets zwakker dan de 3.
AlexT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:31   #34
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Masallah Bekijk Post
guide 60, trainer 100, #1 140, #2 195, #3 280, #4 365!!!

zie: Captains of Crush hand grippers and training tools for building hand strength - IronMind

Oud 29 November 2007, 19:36   #35
Moderator
Moderator Powerlifter

eq_909's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 24 eq_909 heeft Karma uitgeschakeld
Let wel op: grippers zijn onderling slecht met elkaar te vergelijken. Zeker als je ook nog naar verschillende merken gaat kijken.

:: Prepare :: Perform :: Prevail ::
eq_909 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:45   #36
Freaky Bodybuilder

Masallah's Avatar

Karma Power: 41
Masallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (13 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door eq_909 Bekijk Post
Let wel op: grippers zijn onderling slecht met elkaar te vergelijken. Zeker als je ook nog naar verschillende merken gaat kijken.
Ik heb ze in iedergeval hier vandaan, staat ook nog wel een schematje op om onderarmen en grip te trainen.

Get Grippers Home Page

Voor die wrist rotation en wrist hammer curl zou je een afschroefbare dumbbell kunnen gebruiken.

Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ...

Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps!

Masallah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 19:52   #37
Competitive Bodybuilder

Raoul Duke's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 7
Raoul Duke is herboren in de Dier realmRaoul Duke is herboren in de Dier realmRaoul Duke is herboren in de Dier realm
Moet ook maar eens m'n gripkracht aan gaan pakken Zit alleen te twijfelen tussen de trainer en #1. Denk dat ik maar begin met de trainer..

Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian (r.i.p), sanca, Raoul Duke, Xto...

I'll be that insane nigga from the psycho ward. I'm on the trigga, plus I got the Wu-Tang sword!

Pics

As things changed with time I traded in my knuckles for a Mac-10, and rather live the life of crime.
Raoul Duke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 22:13   #38
Huge Freak

Leeftijd: 17
Karma Power: 33
AlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma KingAlexT is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar AlexT
Citaat:
Origineel gepost door eq_909 Bekijk Post
Idd, de heavy grip van 250lbs staat ong. gelijk aan de coc #2, die maar op 195lbs wordt geschat. Hier is een tabel van gripboard, waarmee je alle grippers met elkaar kunt vergelijken:

Citaat:
BB = Beef Builder
COC = Captains of Crush
HG = HeavyGrips
MM = Mash Monster (certificatie grippers van Gripboard)

.225 BB Beginner………..……………………………………...100lbs

HG 100

.225 COC T …………………………………………………........100 lbs

HG 150

.235 COC #1 …………………………………………………...... 140 lbs

HG 200

.235 BB Advanced ………………………………………….….…140 lbs

.250 BB Super Advanced …………………………………....173 lbs

.260 BB Master …………………………………………………......195 lbs

HG 250

.260 COC #2 ………………………………………………….........195 lbs

.275 BB Super Master…………………………………………..….265 lbs

HG 300

.281 COC #3 …………………………………………………........…280 lbs

.281 BB Grand Master…………………………………………...….280 lbs

.295 spring, 1/4" mount, 2.75 width MMG1 *…….......306 lbs

.295 spring, 3/16" mount, 2.75 width MMG2 *……...…315 lbs

.295 BB Elite ………………………………………………................325 lbs

.306 spring, 1/4" mount, 2.75 width MMG3 *………....…335 lbs

.306 spring, 3/16” mount, 2.75 width MMG4 *……….....345 lbs

.306 BB Super Elite ……………………………………………..........350 lbs

.312 COC #4 ……………………………………………………............365 lbs

.312 BB Grand Elite……………………………………………...........365 lbs
AlexT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2007, 23:02   #39
Cool Novice

taiko's Avatar

Leeftijd: 37
Karma Power: 3 taiko zal spoedig beroemd wordentaiko zal spoedig beroemd worden
oke ik doe ook mee heb 2 en 3 besteld ben benieuwd
taiko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2007, 06:56   #40
Advanced Bodybuilder
Strongman

SeboK's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 3 SeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Starter20 Bekijk Post
whehe tis inderdaad leuk!

ik kom er dankzij dat filmpje dus achter dat ik lang iets fout heb gedaan.. close zojuist rechts #1 5x met een krap aan fail 6e keer en links 2x

karma naar hij die dat filmpje poste!
Wat deed je fout dan en nu dus goed?
SeboK is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels