AndroidHealthClinic

Gewichthefschoenen: weer een topic

Bezoekers in dit topic

De ironworks zijn goede schoenen. Ik heb de eerste ironworks gehad en die waren goed.

Tomvt heft ook met ironworks.
 
Maar nu is de vraag waar moet je op letten?
Als het niet veel uit maakt dan neem ik de adiStar, mooier en goedkoper....
 
Erop letten dat je de goede maat bestelt. Bij Nerlinger duurde het voor mij 9 daagjes ofzo.
 
Welke schoenen had jij ook al weer bestelt Vladi? En hoe bevallen ze?
 
die adistar vallen klein uit, je moet wat adidas tennisschoenen ergens gaan passen die komen behoorlijk overeen met de adistar/ironworks maat voering,ik kwam halve maat meer uit dan de gepaste tennisschoen, ik heb de ironworks 3 geweldige schoen, had eerst powerlifing schoenen via henk keizer van de powerlifting bond maar persoonlijk vind ik die ironworks beter, hij sluit beter aan en erg stabiel op de grond.
 
Welke schoenen had jij ook al weer bestelt Vladi? En hoe bevallen ze?
Ik heb dezelfde als Monkey, de ironwork 3 dus. Bevallen goed. Ik heb niet echt smalle poten en in het begin waren ze erg smal. Loopt nu wel uit en zitten goed stevig. Ene wat al is gezegd; pas even 1 of voor de zekerheid 2 paar tennisschoenen om te kijken wat je daadwerkelijke maat van adidas is.
 
Maar nu is de vraag waar moet je op letten?
Als het niet veel uit maakt dan neem ik de adiStar, mooier en goedkoper....
Je moet op niets letten, zijn zo goed als dezelfde schoenen...
 
Zoals de heren hierboven zeggen, eerst tennisschoenen passen..
Gr. Wim
 
Bedankt voor alle reacties! Ben afgelopen vrijdag idd tennisschoenen wezen passen, maat 10 heb ik nodig... Het worden de AdiStar uit 2004, mooier en goedkoper (aangezien de schoenen vrijwel hetzelfde zijn). Maandag even bestellen :D
 
Back
Naar boven