XXL Nutrition

Fouad Hsaini Naar Wereldkampioenschappen Voor Sterkste Man Van De Wereld -105 Kilo.

Bezoekers in dit topic

limbo strongman

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 feb 2007
Berichten
397
Waardering
0
Namens mijn Maatje Fouad Hsaini kan en mag ik jullie meedelen dat hij er voor de volle 100% klaar is,voor deel te nemen aan de wereldkampioenschappen voor de sterkste man van de wereld in de -105 klasse,die gehouden worden in China.
Het w.k. zal op de data 12 december t/m 22 december gehouden worden en over deze dagen verdeeld worden en wel met 10 lood en loodzware onderdelen,er zullen 20 sterkste man atleten all over the world vertegenwoordid zijn.
Het zijn allemaal nationaal kampioenen,en van enkele landen ook de nummers twee.
Zoals jullie weten is fouad Hsaini al twee jaar de sterkste man van nederland in de-105 klasse,en hij is gebrand om deze wedstrijd goed te gaan afsluiten.
Hij zal een zwaar deelnemersveld tegenkomen,maar zij ook Fouad hsaini van Nederland,Trots kunnen we zijn om zo'n kaliber te laten meedoen aan deze machtigste wedstrijd van het jaar.
Daarbij zal hij volgende week zijn eigen site geheel updaten,en dan ook jullie op de hoogte houden van de loodzware onderdelen die deze dagen gehouden worden.Kijk dan op DE STERKSTE MAN - FOUAD HSAINI - THE OFFICIAL WEBSITE
Volgende week zal ik met Fouad Hsaini en Raymon Merckx vertegenwoordigd zijn in Schwerin(voormalig Noord-Oost duitsland) voor de international Nord-cup die gehouden word op zondag 11 november.
Fouad Hsaini zal in de -105 klasse deelnemen en Raymon Merckx in de Big-Boys klasse.
FF een weetje,Fouad won deze wedstrijd vorig jaar en werd in het all over klassement 3e.
Raymon Merckx werd 3e in de zware klasse.
Deze jongens zijn gebrand om weer een topprestatie neer te zetten voor hun zelf en nederland.
Dus als jullie niets te doen hebben!!
stap zaterdagsnachts in de auto of daags vantevoren en kom deze nederlandse topatleten aanmoedigen,(hotelletje kost bijna niets).
Ook hier op deze internationaler Nord-cup zullen vele internationale atleten vertegenwoordigd zijn,de wedstrijdreferee zal dan ook Heinz Ollesch zijn.
(meervoudig sterkste man van Duitsland).
Deze wedstrijd was de eerste internationale overwinning van Fouad Hsaini,en hij zal deze dan ook ferme verdedigen.
Met de tijd en deze week zal ik jullie nog wel op de hoogte houden met de
situaties die zich zouden voordoen.
Namens Fouad Hsaini Krijgen jullie de groetjes en hij zal zijn beste beentje voort zetten.
Groetjes allemaal van Roy
 
Go Fouad Go en natuurlijk onze grote woudreus ook:D
 
Namens mijn Maatje Fouad Hsaini kan en mag ik jullie meedelen dat hij er voor de volle 100% klaar is,voor deel te nemen aan de wereldkampioenschappen voor de sterkste man van de wereld in de -105 klasse,die gehouden worden in China.
Het w.k. zal op de data 12 december t/m 22 december gehouden worden en over deze dagen verdeeld worden en wel met 10 lood en loodzware onderdelen,er zullen 20 sterkste man atleten all over the world vertegenwoordid zijn.
Het zijn allemaal nationaal kampioenen,en van enkele landen ook de nummers twee.
Zoals jullie weten is fouad Hsaini al twee jaar de sterkste man van nederland in de-105 klasse,en hij is gebrand om deze wedstrijd goed te gaan afsluiten.
Hij zal een zwaar deelnemersveld tegenkomen,maar zij ook Fouad hsaini van Nederland,Trots kunnen we zijn om zo'n kaliber te laten meedoen aan deze machtigste wedstrijd van het jaar.
Daarbij zal hij volgende week zijn eigen site geheel updaten,en dan ook jullie op de hoogte houden van de loodzware onderdelen die deze dagen gehouden worden.Kijk dan op DE STERKSTE MAN - FOUAD HSAINI - THE OFFICIAL WEBSITE
Volgende week zal ik met Fouad Hsaini en Raymon Merckx vertegenwoordigd zijn in Schwerin(voormalig Noord-Oost duitsland) voor de international Nord-cup die gehouden word op zondag 11 november.
Fouad Hsaini zal in de -105 klasse deelnemen en Raymon Merckx in de Big-Boys klasse.
FF een weetje,Fouad won deze wedstrijd vorig jaar en werd in het all over klassement 3e.
Raymon Merckx werd 3e in de zware klasse.
Deze jongens zijn gebrand om weer een topprestatie neer te zetten voor hun zelf en nederland.
Dus als jullie niets te doen hebben!!
stap zaterdagsnachts in de auto of daags vantevoren en kom deze nederlandse topatleten aanmoedigen,(hotelletje kost bijna niets).
Ook hier op deze internationaler Nord-cup zullen vele internationale atleten vertegenwoordigd zijn,de wedstrijdreferee zal dan ook Heinz Ollesch zijn.
(meervoudig sterkste man van Duitsland).
Deze wedstrijd was de eerste internationale overwinning van Fouad Hsaini,en hij zal deze dan ook ferme verdedigen.
Met de tijd en deze week zal ik jullie nog wel op de hoogte houden met de
situaties die zich zouden voordoen.
Namens Fouad Hsaini Krijgen jullie de groetjes en hij zal zijn beste beentje voort zetten.
Groetjes allemaal van Roy
Hij's die kleine toch? :jk: Hij's alleen wat kort, voor de rest een beest. Zag 'em denk ik een keer tegen Jarno met de stones waarbij Jarno 'em(en iedereen anders) verpletterde.

Ik wens 'em veel succes. Hopen dat ie wint.
 
Super :thumbs:, ik hoop dat ie een goede prestatie kan neerzetten!!
 
Veel succes Fouad :)
 
Succes gewenst

Succes Raymon en Foud op de 11e november.
Maar vooral; Go for it Fouad van 12 t/m 22 december!
En als er ballen in een gaatje moeten, weet ik zeker (zoals je zelf al hebt aangegeven) dat het nu gaat lukken.
En Roy; long time no see, maar lul ze er doorheen.
 
succes.. ik heb er vertrouwen in
 
Succes, jammer dat ie niet op het forum wou komen.
 
Geweldig veel succes gewenst Fouad! Super uberhaupt dat je er staat!
 
ik zal zeker aan je denken fouad, en raymon, is jammer dat ik als kok werk op zaterdag anders pakte ik zo de train
ik hou zeker je site in de gaten
suc6
gr. marcel
 
weet je al wat de onderdelen zijn limbo?
 
Hallo allemaal!!
allen hartstikke bedankt voor de steun die jullie geven.
Namens de Boys ook hartstikke bedankt.
Qua onderdelen kan ik nog niets vertellen want die zijn nog niet officieel bekent.
deze zullen deze week hoogstwaarschijnlijk wel volgen.
En ja zekerss Doetze ik zal zekers mijn best doen,idd long time no see or hear what happened?
Zit je al in een winterslaap?
In ieder geval de groetjes aan iedereen terug en bedankt vanuit het zuiden des landes.
Ik zal jullie op de hoogte houden als zich er vorderingen doen.
groetjes Roy
 
Back
Naar boven