Fitness Seller

Fitness-seller verkoopt nu chains en sleds

Bezoekers in dit topic

spijtig genoeg wel wat duur voor wat het is...
of zit ik verkeerd?
 
spijtig genoeg wel wat duur voor wat het is...
of zit ik verkeerd?
Ik vond de prijzen wel meevallen van die chains, nieuw kosten ze in de winkel nog meer geloof ik... En nu heb je ook een collartje erbij die het net weer wat makkelijker maakt.
 
ja maar als je kijkt hoe de mannen van WSB hun chains ophangen is dat toch helemaal anders dan allemaal apart naast elkaar, bij hun hangen ze allemaal samen aan 1 chain in een 'tros'.

ik weet niet wat de beste manier is, aangezien ik nog nooit met chains heb getraint, maar ben het wel van plan in de toekomt (dus alle info is welkom :D)
 
Persoonlijk vind ik het gemakkelijker de WSB manier. Waarbij je werkt met een hulpchain en de rest eraan hangt, kan kiezen hoeveel je eraanhangt en wat spelen met hoogtes. zolang er maar een paar schakels op de grond blijven ist goed. Als je ermee begint (met chains) ist belangrijk dat je geen overload gebruikt ervan, dan mis je het effect imo.


Prijs van fitness-seller is wat prijzig vind ik, in een gewone legerstock betaal je minder en moet je geen verzendingkosten betalen of is dat inbegrepen?. Die chains van 16kg het stuk zijn wel vet haha:D ,
1.5 m? is dat niet wat weinig , of iets te gepast? als je ze gebruikt voor squat??

Ik heb hier in totaal 12m chains liggen (schakels hebben 12mm dikte, meer hadden ze niet), en ik kom bijlange niet aan 100 euro. Dacht iets van 75 euro , tis al eindej geleden dat ik ze gekocht heb)
 
oke thanks!
 
Goeie zaak.

Misschien dat er op den duur ook farmers, yokes en logs verkocht worden voor een enigzins respectabele prijs!
 
ik hoop op logs en stones(of molds) :D
 
Ze hebben een nieuw rubriek strongman toegevoegd, dus dat belooft misschien als ze beslissen om die markt volledig op te gaan :)

Zou mooi zijn als iedereen goede kwaliteit strongmanonderdelen kon kopen daar.
 
zoiezo echt vet... is de eerste keer dat ik een rubriek strongman zie staan op een online nederlandse winkel... ga jij de chains halen voor de sportschool jules ??
 
inderdaad dat belooft, goed bezig die mannen

toch zijn de chains echt wel zeer duur ; soms werken wij met 30kg chain per kant dus dat zou in totaal op rond de 200 euro komen ??? dat is niet te doen

ook de manier van bevestigen is niet ideaal want er moeten ook nog schijven op de baar kunnen !

maar in ieder geval een zeer goed begin
 
goeie ontwikkeling, jammer dat ze zo hoereduur zijn.. als je goed zoekt kan je het (uiteraard zonder die collar) voor de helft krijgen
 
die collar ziet me er niet zo praktisch uit. Ik bevestig ze met helperchain zo is het makkelijk je hoogte te bepalen dat je kettingen zo goed als volledig op de grond liggen onderaan de beweging en net nog de grond raken als je volledig uitgestrekt bent. Bij set up met collar blijft de helft van ketting altijd in de lucht en heb ja dus ook maar de helft van het effect vd ketting.
 
is al gepost in de fitness-seller topic.
 
ben direct even wezen sneupen op marktplaats en 2 scheepskettingen gekocht om wat moois van te maken. Misschien dat ik t resultaat in t "zelfgemaakt" topic post.
Er zijn nog 3 stuks over: http://link.marktplaats.nl/284896902
 
ik ben van plan binnenkort wat chains te halen.
maar met wat voor gewichten ben ik dan het beste uit als beginner?
 
het gewicht van de chain op de top. bedoelen ze dan het totaal gewicht of per kant?
ik denk totaal
 
Laatst bewerkt:
Misschien Vergil nog even een pm sturen. Daar heb ik nu ook mijn chains vandaan voor nauwelijks geld.
 
Back
Naar boven