Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als één geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coördinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack (2) Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 8 May 2008, 22:38   #1141
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Geslacht: M
Karma Power: 16
Chewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Maxiation Bekijk Post
chewie. hierbij kroon ik u tot beescht.. wat zeg je op dat laatste filmpje hahah.. die oertaal maakt het echt af
Boeshaka

Laatst aangepast door Chewie : 8 May 2008 om 22:43.
Chewie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 22:41   #1142
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Chewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
knieen misschien?

Impressive Chewie!!
Misschien, weet dat ik toen ik rond parallel powerlift squat deed ik rustiger zakte en toen een knie blessure op hebgelopen en daar nu vanaf ben.

Ik geef wel toe dat ik bij deze 200 sneller zakte als dat ik doe bij 160. Naja niet te vaak toppen en sterker worden is de boodschap

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED
Oud 8 May 2008, 23:59   #1143
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown

sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 09:44   #1144
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Leeftijd: 27
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
hoeveel was dat sanca? Je zakt trouwens niet met de dumbbells..

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:20   #1145
Massive Warrior

sanca's Avatar

sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door KaLe Bekijk Post
hoeveel was dat sanca? Je zakt trouwens niet met de dumbbells..
barbel 90
dumbbells 40

Ja, ik weet het van die dumbbells, zag het ook, was eigenlijk al té vermoeid, normaal krijg ik er meer uit, met dieper zakken, had al een hoge benchsessie en dumbelpress achter de rug, na deze set had ik het gewicht naar 35 verlaagd en dat ging best lekker

Mn vriendin had stiekem gefilmd by the way

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
Oud 9 May 2008, 15:36   #1146
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 19
Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
jezus wat een onhandelbare dingen die 40 kilo dumbbells? aan de size te zien lijken ze eerder 80 man

Log: Log

stats: ietsje minder pathetic
Starter20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 May 2008, 15:57   #1147
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

he wishes

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:

CoC #3 CLOSED
Oud 9 May 2008, 16:05   #1148
Massive Warrior

sanca's Avatar

Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door Starter20 Bekijk Post
jezus wat een onhandelbare dingen die 40 kilo dumbbells? aan de size te zien lijken ze eerder 80 man
Citaat:
Origineel gepost door Chewie Bekijk Post
he wishes
True

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
Oud 10 May 2008, 21:11   #1149
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Daster's Avatar

Leeftijd: 21
Blog Berichten: 2
Karma Power: 9 Daster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar Daster
Bekijk Galerij (4 foto's)
Deadlift 3x160kg

http://www.youtube.com/watch?v=G4w8y9VSv-A

Oude PR was 1x160/2x155. Mn onderrug bolt wel behoorlijk en dat voel ik nu eigenlijk ook wel! Aandachtspuntje voor volgende keer..
BP 1x105
SQ 1x140 [filmpje]
DL 3x160 [filmpje]
Daster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2008, 01:09   #1150
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Het valt nog mee dude...Zolang je maar de spanning er op houdt gedurende lift is ern iks aan het handje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:

CoC #3 CLOSED
Oud 11 May 2008, 09:43   #1151
Dutch Bodybuilder
Elite Member

Leeftijd: 28
Karma Power: 4 InSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijnInSiDeOuT heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Idd, valt goed mee. Nette prestatie

Maar wat is dat met die kousen , of is dat om je benen te beschermen bij het DL'en

Doel eind 2008: BP 100kg / DL 200kg / SQ 150

Status: cut cut cut cut...
InSiDeOuT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2008, 09:48   #1152
Huge Freak
Strongman

Jesaja's Avatar

Karma Power: 35
Jesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma KingJesaja is DBB's Karma King
Epic socks.

There are no shortcuts. The fact that a shortcut is important to you means that you are a pussy. Let me be clear here: if you'd rather take steroids than do your squats heavy and drink enough milk, then you are a Fucking Pussy. I have no time or patience for Fucking Pussies. Please tell everyone you know that I said this. - Mark Rippetoe
Jesaja is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2008, 10:09   #1153
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Daster's Avatar

Karma Power: 9 Daster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren wordenDaster zal spoedig herboren worden
Citaat:
Origineel gepost door InSiDeOuT Bekijk Post
Idd, valt goed mee. Nette prestatie

Maar wat is dat met die kousen , of is dat om je benen te beschermen bij het DL'en
dat is tegen scheenschrapen idd (normaal zit er een lange trainingsbroek overheen )
BP 1x105
SQ 1x140 [filmpje]
DL 3x160 [filmpje]
Oud 11 May 2008, 10:24   #1154
Advanced Bodybuilder

Robins's Avatar

Karma Power: 7
Robins is herboren in de Dier realmRobins is herboren in de Dier realm
Dave Tate zegt dat je de barbell ter hoogte van je tenen moet positioneren en niet tegen je schenen aan. Gevolg is dat de schouders dan achter de bar blijven.
Oud 11 May 2008, 10:42   #1155
Competitive Bodybuilder

HB89's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 13
HB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realmHB89 is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door Robins Bekijk Post
Dave Tate zegt dat je de barbell ter hoogte van je tenen moet positioneren en niet tegen je schenen aan. Gevolg is dat de schouders dan achter de bar blijven.
Ja dat had ik ook gelezen ja, dus zo doe ik het tegenwoordig. Was eerst wel leuk toen ik elke keer bloedende schenen had. (train in korte broek)
HB89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2008, 12:37   #1156
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

Starter20's Avatar

Karma Power: 19
Starter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realmStarter20 is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door Robins Bekijk Post
doe ik eigenlijk ook altijd, niet zozeer omdat hij dat schreef (had het niet gelezen of kan het me niet herrineren) maar puur omdat het fucked up aan voelt om te beginnen tegen je schenen aan

@ daster: niks mis met je onderrug tijdens die deadlift

Log: Log

stats: ietsje minder pathetic
Starter20 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 May 2008, 12:38   #1157
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

Phenochef's Avatar

Karma Power: 14
Phenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realmPhenochef is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (5 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Starter20 Bekijk Post
doe ik eigenlijk ook altijd, niet zozeer omdat hij dat schreef (had het niet gelezen of kan het me niet herrineren) maar puur omdat het fucked up aan voelt om te beginnen tegen je schenen aan

@ daster: niks mis met je onderrug tijdens die deadlift
Bij een conventional dead start ik met mijn schenen van de bar , maar bij de sumo komt de bar tegen me schenen .
Oud 11 May 2008, 23:33   #1158
Freaky Bodybuilder
Strongman

g-men's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 20
g-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realmg-men is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar g-men
gewoon goede uitvoering. Je hoeft je hier niet al bij voorbaat te verontschuldigen voor je uitvoering.

Strongman+powerliften+bodybuilden= strongpowerbuilder

AMSTERDAMS STERKSTE MAN C WEDSTRIJD 8-7-2007 NUMMER 1

YBF NEDERLANDS KAMPIOEN EXTREME BODY 2007
g-men is offline   Met citaat antwoorden
Oud Gisteren, 09:54   #1159
Competitive Bodybuilder
Powerlifter

Daster's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door g-men Bekijk Post
gewoon goede uitvoering. Je hoeft je hier niet al bij voorbaat te verontschuldigen voor je uitvoering.
Maar ik had veel meer spierpijn dan anders in mn onderrug dus ik dacht dat dat kwam omdat ik hem misschien teveel bolde Normaal blijft ie een stuk rechter namelijk nog .
BP 1x105
SQ 1x140 [filmpje]
DL 3x160 [filmpje]
Oud Gisteren, 10:18   #1160
Advanced Bodybuilder

FadderMakker's Avatar

Karma Power: 6 FadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te wordenFadderMakker heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Misschien omdat je lichaam 3x160 niet gewend is dat je daarom meer spierpijn voelt? Zowieso zou ik met niet druk maken als het om spierpijn gaat.

None of these morons suspect how huge im gonna be...!

Logje
FadderMakker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels