| | |||||||
» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl
![]() |
| | LinkBack (2) | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #41 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 3 | @ Viking, dat rek |
| | |
| | #42 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Ik kom natuurlijk graag trainen Jarno! Maar een wedstrijdje met jou? Haha. Volgens mij doen we dat al 1x per jaar en dat pakt nooit zo goed uit voor mij/ons..LOL. Maar wil wel een gooi doen naar een max dead richting de 400kg hoor. 400kg zou wel heel cool zijn. Maar ik doe het ook voor 380kg aankomend jaar denk ik.
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) | |
| | |
| | #43 | |
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) | |
| | |
| | #44 |
| Advanced Bodybuilder |
__________________ Macht is tijdelijk en word je door andere toegekend Kracht is oneindig en komt uit jezelf T.M.O.S. 13de plaats sterkste man van noord nederland 2004 10de plaats sterkste man van nederland junioren 2006 2de plaats sterkste man van noord nederland junioren 2007 2de plaats sterkste man van nederland junioren 2007 |
| | |
| | #45 | |
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" | |
| | |
| | #46 |
| Ripped Bodybuilder | hier filmpjes van mij vandaag!!! plateflip 15KG YouTube - plateflip 15KG plate bandrukken 3x 110KG YouTube - Bench 3x 110KG powershrug YouTube - Powershrug Example for myself Deadlift 275KG YouTube - Deadlift 275KG Deadlift 180KG YouTube - Deadlift 180KG ja JP ik weet dat de gewichten voor jouw best makkelijk zijn
__________________ Landsmeer 2006 4e plaats(12deelnemers) Hardenberg 2007 7e plaats(15deelnemers) Hoeksche Waard 2007 14e plaats(20deelnemers) Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers) Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers) BP:155KG DL:275KG SQ:240KG you think its impressive? you should look in my pants!! www.strongmanniels.net logg http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rongman-93632/ zoals Sigmarsson zegt: "There is no need to be alive if you can't do deadlift!" |
| | |
| | #47 |
| Freaky Bodybuilder | @ Viking1012: zat wel een klein beetje leg drive bij toch? Ja ik weet
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... |
| | |
| | #49 | |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Blog Berichten: 15 Karma Power: 26 | Citaat:
| |
| | |
| | #50 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! New: Posing filmpje Trainingslog: Trapzillah on the move ... | |
| | |
| | #51 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2007 Locatie: katwijk Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 1 | leuke topic, ik hou hem in de gaten,
__________________ STAAL HEEFT GEEN WIL, JE KAN ER MEE DOEN WAT JE WIL WIE NIET SLIM IS MOET STERK ZIJN 1+1 = TOCH 17,4 |
| | |
| | #52 |
| Huge Freak | Leuk idee man, zelf doe ik het al geregeld, leuk om te kijken en ook voor je techniek te beoordelen. @Jac, lekker man!
__________________ Shit happens when you party naked |
| | |
| | #53 |
| Freaky Bodybuilder | Kga binnenkort es trug filmpjes maken denkek héhé
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. 1RM: Squat: 230kg // Bench: 130kg // Deadlift: 280kg // Totaal: 640kg mijn log // mijn foto's // Ironville blog |
| | |
| | #54 |
| Ripped Bodybuilder | same here dus met name om je eigen techniek te beoordelen
__________________ hossmeere@hotmail.com [Leeftijd: 25jr, Lengte: 1.94m,waren: Gewicht: 130kg, BF: +-19%] Sterke mannen hebben een buikje! Trainingsfilmpjes Huidige pr's: Fullsquat: 200 Bench: 1x170 Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg Push press: 125kg CoC #3 CLOSED |
| | |
| | #57 |
| Competitive Bodybuilder | Jij bent wel heel erg ongeduldig Jac! Hahaha. Niet iedereen is zo snel he..
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) |
| | |
| | #58 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Blog Berichten: 15 Karma Power: 26 | ja dat is ook wel weer zo maar dat komt omdat ik zit te wachten op filmpjes waar ik ook weer een beetje motivatie uit kan halen. Dat heb ik af entoe echt wel even nodig, hahaha! |
| | |
| | #59 |
| Competitive Bodybuilder | Kom dan een keertje trainen. Dan motiveer ik je ff...LOL.
__________________ "Maybe the other guys are bigger than me, but my back is stronger" (Jouko Ahola) |
| | |
| | #60 |
| Ripped Bodybuilder | doe dat jacco
__________________ Landsmeer 2006 4e plaats(12deelnemers) Hardenberg 2007 7e plaats(15deelnemers) Hoeksche Waard 2007 14e plaats(20deelnemers) Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers) Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers) BP:155KG DL:275KG SQ:240KG you think its impressive? you should look in my pants!! www.strongmanniels.net logg http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rongman-93632/ zoals Sigmarsson zegt: "There is no need to be alive if you can't do deadlift!" |
| | |