Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Specifieke Topics > Powerlifting, Strongman en Gewichtheffen

Originele Russische Kettlebells

• High-Quality kettlebells vanaf €12,50!
    Onze kettlebells bestaan uit een roestvrije gietijzeren kogel met een stevige grip-beugel. Dit alles is als één geheel gegoten in een massief en professioneel kogelgewicht!
  • Een complete full-body workout binnen handbereik!
    Trainen met kettlebells is extra motiverend en geeft een compact en natuurlijk krachtgevoel. Het voordeel ligt niet alleen in de opbouw van functionele kracht maar ook in het verkrijgen van een hogere flexibiliteit, coördinatie, lichaamsbeheersing en uithoudingsvermogen! (meer informatie)

» Nu verkrijgbaar in de uitvoeringen Classic, Silver en Vinyl

Antwoord

LinkBack (2) Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 21 November 2007, 08:33   #41
Advanced Bodybuilder
Strongman

SeboK's Avatar

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Karma Power: 3 SeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te wordenSeboK heeft een sterk verlangen om herboren te worden
@ Viking, dat rek enne brute MP man!!
SeboK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 08:44   #42
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via MSN naar IronSport
Citaat:
Origineel gepost door Unlimited Bekijk Post
Gaan we een wedstrijdje doen?
Leuk!
Ik wil volgend jaar 180kg met de boom doen en 400kg deadliften.
persoonlijk zie ik dus liever een deadlift op hh met 290 of 300kg.
Dus JP je moet maar een aantal keren langskomen om samen te trainen.
Tom is ook goed bezig en Siemen sluit binnenkort ook weer aan.
En fouad is goed in vorm voor het WK-105kg.
En die wil altijd wel trainen.
Senny jij bent natuurlijk ook van harte welkom

Ik kom natuurlijk graag trainen Jarno! Maar een wedstrijdje met jou? Haha. Volgens mij doen we dat al 1x per jaar en dat pakt nooit zo goed uit voor mij/ons..LOL.

Maar wil wel een gooi doen naar een max dead richting de 400kg hoor. 400kg zou wel heel cool zijn. Maar ik doe het ook voor 380kg aankomend jaar denk ik.
Oud 21 November 2007, 08:45   #43
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Karma Power: 6 IronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren wordenIronSport zal spoedig herboren worden
Citaat:
Origineel gepost door Viking1012 Bekijk Post
Cool filmpje!

Dan zal ik het 2e filmpje hier in dit topic zetten: Milirairy press 1 x 130kg.

Let aan het einde van het filmpje op het squatrek wat zijn beste tijd gehad heeft

YouTube - Militairy press 1x130kg
Netjes Jac.
Oud 21 November 2007, 16:18   #44
Advanced Bodybuilder
Strongman

T M O S's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 4 T M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijnT M O S heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar T M O S Send a message via Skype™ to T M O S
Bekijk Galerij (8 foto's)
zet m hier ook maar ff neer!

mn neefie met squat lockout 340kg

YouTube - 340 quarter squat

T.M.O.S.

13de plaats sterkste man van noord nederland 2004

10de plaats sterkste man van nederland junioren 2006

2de plaats sterkste man van noord nederland junioren 2007

2de plaats sterkste man van nederland junioren 2007
T M O S is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 16:24   #45
Competitive Bodybuilder

Tjooky's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 15
Tjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door T M O S Bekijk Post
zet m hier ook maar ff neer!

mn neefie met squat lockout 340kg

YouTube - 340 quarter squat
D8 dat ie nog ff ging squatte ermee haha dacht al
vet (te vet)

En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor:

Bosje
"In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij"
Tjooky is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 16:27   #46
Ripped Bodybuilder
Strongman

wackonielsie's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 13
wackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar wackonielsie Stuur een bericht via Yahoo naar wackonielsie
Bekijk Galerij (3 foto's)
hier filmpjes van mij vandaag!!!

plateflip 15KG

YouTube - plateflip 15KG plate

bandrukken 3x 110KG

YouTube - Bench 3x 110KG

powershrug

YouTube - Powershrug Example for myself

Deadlift 275KG

YouTube - Deadlift 275KG

Deadlift 180KG

YouTube - Deadlift 180KG

ja JP ik weet dat de gewichten voor jouw best makkelijk zijn haha
Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers)
Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers)

BP:155KG
DL:275KG
SQ:240KG

you think its impressive?
you should look in my pants!!
www.strongmanniels.net

logg
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rongman-93632/
zoals Sigmarsson zegt:
"There is no need to be alive if you can't do deadlift!"
wackonielsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 16:28   #47
Freaky Bodybuilder

Masallah's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 41
Masallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (13 foto's)
@ Viking1012: zat wel een klein beetje leg drive bij toch? Ja ik weet Maar dat geldt dan wel als MP?

Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ...

Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps!

Masallah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 16:56   #48
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Blog Berichten: 15
Karma Power: 26
Viking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het Universum
Citaat:
Origineel gepost door IronSport Bekijk Post
Netjes Jac.
Tnx JP!
Viking1012 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 17:02   #49
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Viking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het UniversumViking1012 heerst over het Universum
Citaat:
Origineel gepost door Masallah Bekijk Post
@ Viking1012: zat wel een klein beetje leg drive bij toch? Ja ik weet Maar dat geldt dan wel als MP?
Ik denk dat je het eigenlijk niet echt legdrive kunt noemen (je bent in ieder geval de eerste die er wat over zegt ). Op het filmpje kan je het niet echt zien maar ik haal geen opwaartse snelheid uit mijn benen. Het is meer dat ik door de adrenaline stoot (door het slaan) alles wat te snel achter elkaar doe terwijl ik normaal (als ik niet psyched up ben) gewoon wat langzamer rechtop ga staan voordat ik druk. In mijn log kun je dat goed zien bij het filmpje van de 125 MP die ik ervoor deed.
Oud 21 November 2007, 21:52   #50
Freaky Bodybuilder

Masallah's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 41
Masallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma PimpMasallah is DBB's Karma Pimp
Bekijk Galerij (13 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Viking1012 Bekijk Post
Ik denk dat je het eigenlijk niet echt legdrive kunt noemen (je bent in ieder geval de eerste die er wat over zegt ). Op het filmpje kan je het niet echt zien maar ik haal geen opwaartse snelheid uit mijn benen. Het is meer dat ik door de adrenaline stoot (door het slaan) alles wat te snel achter elkaar doe terwijl ik normaal (als ik niet psyched up ben) gewoon wat langzamer rechtop ga staan voordat ik druk. In mijn log kun je dat goed zien bij het filmpje van de 125 MP die ik ervoor deed.
Oke, zal je log even checken

Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian, sanca, Raoul Duke, Xto ...

Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps!

Masallah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 November 2007, 23:28   #51
Cool Novice

marcelisgroot's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 1 marcelisgroot zal spoedig beroemd wordenmarcelisgroot zal spoedig beroemd worden
leuke topic, ik hou hem in de gaten,

WIE NIET SLIM IS MOET STERK ZIJN
1+1 = TOCH 17,4
marcelisgroot is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 07:03   #52
Huge Freak
Strongman

chunky's Avatar

Karma Power: 29
chunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universumchunky heerst over het Universum
Bekijk Galerij (7 foto's)
Leuk idee man, zelf doe ik het al geregeld, leuk om te kijken en ook voor je techniek te beoordelen.

@Jac, lekker man!
Oud 22 November 2007, 07:06   #53
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Strongman

snoob's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 21
snoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realmsnoob is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (27 foto's)
Kga binnenkort es trug filmpjes maken denkek héhé
snoob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 07:13   #54
Ripped Bodybuilder

Chewie's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 16
Chewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realmChewie is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (8 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door chunky Bekijk Post
Leuk idee man, zelf doe ik het al geregeld, leuk om te kijken en ook voor je techniek te beoordelen.

@Jac, lekker man!
same here dus met name om je eigen techniek te beoordelen

Sterke mannen hebben een buikje!

Trainingsfilmpjes

Huidige pr's:
Fullsquat: 200
Bench: 1x170
Conv. Deadlift: 260kg // Sumo: 240kg
Push press: 125kg

CoC #3 CLOSED
Chewie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 November 2007, 16:23   #55
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door chunky Bekijk Post

@Jac, lekker man!
Tnx!
Oud 22 November 2007, 16:24   #56
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

Iedereen vind het een goed idee om filmpjes te posten maar ik zie nog niks.....
Oud 22 November 2007, 17:01   #57
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Jij bent wel heel erg ongeduldig Jac! Hahaha. Niet iedereen is zo snel he..
Oud 22 November 2007, 19:29   #58
Huge Freak
Strongman

Viking1012's Avatar

ja dat is ook wel weer zo maar dat komt omdat ik zit te wachten op filmpjes waar ik ook weer een beetje motivatie uit kan halen. Dat heb ik af entoe echt wel even nodig, hahaha!
Oud 22 November 2007, 19:31   #59
Competitive Bodybuilder
Strongman

IronSport's Avatar

Kom dan een keertje trainen. Dan motiveer ik je ff...LOL.
Oud 22 November 2007, 19:55   #60
Ripped Bodybuilder
Strongman

wackonielsie's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 13
wackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realmwackonielsie is herboren in de Mens realm
Stuur een bericht via MSN naar wackonielsie Stuur een bericht via Yahoo naar wackonielsie
Bekijk Galerij (3 foto's)
doe dat jacco
Landsmeer 2007 2e plaats(7deelnemers)
Ede 2007 2e plaats(11 deelnemers)

BP:155KG
DL:275KG
SQ:240KG

you think its impressive?
you should look in my pants!!
www.strongmanniels.net

logg
http://forum.dutchbodybuilding.com/f...rongman-93632/