| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder | Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Vandaag heb ik voor het eerst kennis gemaakt met een paar sterkste man onderdelen. Wim Jammaer was vandaag aanwezig op een benefiet actie in Ekeren met onderandere een truckpull, timbers, cardeadlift, yoke en boomstam. Toen ik er aan kwam was de truckpull vrij en werd mij onmiddellijk het harnas aangereikt, maar ik paste nog even, verlegen als ik ben Eerst maar even gevraagt wie Wim was en kennis gemaakt. Dan begonnen met de cardeadlift, daar was ik in de eerste plaats tenslotte voor gekomen. Ik had eigenlijk dit wagentje verwacht, 160 kg, zou geen probleem mogen geven. Bleek het uiteindelijk de nieuwe wagen te zijn, en die heeft een tilgewicht van 227kg op de handvaten. Ach toch maar eens proberen. ![]() Bleek niet echt een probleem te zijn. Toen maar gevraagd om het eens te verzwaren, bleek ik de eerste te zijn die daarom vroeg Deze twee timbers er in gegooid wat het tilgewicht bracht op 357kg. Lol, dat kwam dus geen mm van de grond. Dan maar eentje uitgehaald en toen ging het lekker met 292kg. ![]() Daarna wat met de boomstam gespeeld. Gefailed op 60kg, terwijl dit geen probleem is als ik het met een halter doe. Komt precies toch wat meer techniek bij kijken. ![]() Daarna truckpull gedaan. Zie filmpje: View My Video Deed er 40.53 over. Afstand geen idee, truck was 8 ton. Blijkbaar 6de van de 18 mensen die het gedaan hadden Had eigenlijk niet in de mot dat het tegen de tijd was Dan nog wat met de yoke gewandeld. Eerste maal 140kg, maar dat bleek een ochtendwandeling. Daarna 200kg, zie filmpje: View My Video Qua gewichten zal dit hier waarschijnlijk niet veel voorstellen, maar ik vond het de max alleszins. Toen ik in de wagen zat onderweg naar huis kwam er geregeld nog een big smile op mijn gezicht. Allé eindconclusie, ik ga er mij ook eens serieus mee bezig houden. Met dank aan Wim Jammaer (http://www.sterksteman.blogspot.com/)
__________________ |
| | |
| | #2 |
| Cool Novice Geregistreerd: aug 2008 Locatie: Vlaanderen Geslacht: M
Karma Power: 0 | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
waar in ekeren was dat juist?
__________________ attacking hypertrophy at the molucar level ! |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Leuk Wim is een aardige kerel! Leuk dat je eens hebt mogen proeven aan deze leuke sport
__________________ 200/152,5/275 |
| | |
| | #4 |
| Dutch Strongman | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Zeker een aardige jongen. Ik heb hem toevallig zoujuist gemaild om te vragen of ik bij hem eventueel onderdelen kan gaan trainen. Woont maar 22km bij me vandaan.
__________________ "Our strenght grows out of our weaknesses" |
| | |
| | #5 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
__________________ |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
@worf: was ik ook van plan.. Ik heb trouwens de foto's op usb stick. Ik zal vd even naar je mailen
__________________ 200/152,5/275 |
| | |
| | #7 |
| Dutch Strongman | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Zou wel enorm tof zijn om samen te trainen Matthieu. Ik was zelf van plan om ongeveer 1x per twee weken onderdelen te gaan doen. Ik heb net z'n blog ook eens doorgelezen en onderdelen genoeg.
__________________ "Our strenght grows out of our weaknesses" |
| | |
| | #8 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Erg leuk man |
| | |
| | #9 |
| Massive Warrior Geregistreerd: mei 2006 Locatie: Killing the EctoSheep Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Leuk man! Je hebt er zeker het postuur voor man
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream Het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #10 |
__________________ |
| | |
| | #11 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Lijkt me dat Wim het trouwens goed doet om de sport mee te promoten in ons belgenlandje. Hopelijk is er straks nog plek, maar een ecto als ik neemt niet veel plaats in dusja |
| | |
| | #12 | |
| Huge Freak | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Citaat:
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. Squat: 240kg // Bench: 155kg // Deadlift: 300kg // Totaal: 695kg RAW Snoob: seizoen 2009 log // National Strongman Belgium | |
| | |
| | #13 | |
Citaat:
__________________ | |
| | |
| | #14 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Heel vet kerel
__________________ LOG http://forum.dutchbodybuilding.com/f...6/#post3597879 |
| | |
| | #15 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Citaat:
__________________ trainingslog 1.80m , 100kg Doelen Sq 1x200 --> 1x220 Bp 1x150 --> 1x155 Dl 1x235 --> 1x275 Mp 1x100 --> 1x110 Pp 1x135 --> 1x140 | |
| | |
| | #16 | |
Citaat:
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. Squat: 240kg // Bench: 155kg // Deadlift: 300kg // Totaal: 695kg RAW Snoob: seizoen 2009 log // National Strongman Belgium | |
| | |
| | #17 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: feb 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 17 | Re: Demo Wim Jammaer vandaag te Ekeren
Ow, ik had eigenlijk die ene met dat ring baartje in gedachte.
__________________ trainingslog 1.80m , 100kg Doelen Sq 1x200 --> 1x220 Bp 1x150 --> 1x155 Dl 1x235 --> 1x275 Mp 1x100 --> 1x110 Pp 1x135 --> 1x140 |
| | |
| | #18 |
nja maar die kerel op de foto is effectief jimmy zen broer ..
__________________ Being strongest pound-for-pound just means you can kick ass in kindergarten. Squat: 240kg // Bench: 155kg // Deadlift: 300kg // Totaal: 695kg RAW Snoob: seizoen 2009 log // National Strongman Belgium |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| demo, ekeren, jammaer, vandaag |
| Topic Opties | |
| Weergave Modus | |
|
|