MuscleMeat

Deelnemerslijst gewichtheffen Olympische Spelen

Bezoekers in dit topic

Zo weinig Chinezen?

6 mannen en 4 vrouwen, het maximum dat ze mogen uitsturen.
Ze staan wel met extreem lage gewichten op de entry list, maar op de final entry zullen ze die gewichten wel serieus verhogen zodat ze in de A-groepen zitten.
 
6 mannen en 4 vrouwen, het maximum dat ze mogen uitsturen.
Ze staan wel met extreem lage gewichten op de entry list, maar op de final entry zullen ze die gewichten wel serieus verhogen zodat ze in de A-groepen zitten.

Ahzo, vandaar dat ik er wat overkijk wellicht, leek omdat ze op wk in Parijs vrij veel wonnen dat het me nu wat minder lijkt, maar dat zal de dag zelf dus niet zo zijn :p
 
Foto van de trainingshal:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:eek:

Spontaan klaargekomen.
 
fukkin vet...dag in..dag uit haha....iemand toevallig die het volledige uitzendschema op eurosport weet? staat alleen nog maar de vrouwen van de lichtste klasse op de site aangegeven??
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben benieuwd wat de iraanse heren gaan doen, we gaan ze waarschijnlijk gewoon weer WR's zien verbreken :D
 
Ik ben benieuwd wat de iraanse heren gaan doen, we gaan ze waarschijnlijk gewoon weer WR's zien verbreken :D

Schijnt dat Salimi maar net aan fit kan zijn na een blessure, dus weet niet of het heel waarschijnlijk is.
 
vet! Over 4jaar doet Edje ook mee :D
 
ja denk het ook...
 
Te gek die trainingshal.
 
:)
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Tom gewicht haalt EN hoog kan scoren :-)
 
Als ze nog wat schijfjes kwijt moeten na afloop: ik hou me aanbevolen!
 
Definitieve startlijst: Starlijst gewichtheffen OS Londen

Zullen spannende wedstrijden bijzijn waarbij de opgegeven gewichten van een 10-tal deelnemers slechts 10 kg van elkaar verschillen.

Ik was in de -77 kg aan het zoeken achter Hysen Pulaku waarvan hier regelmatig filmpjes voorbijkwamen van zijn trainingen met Ivan Abadjiev, maar vond hem niet.
Toen kwam ik dit niet echt verrassende nieuws tegen :D:

London - Albanian weightlifter Hysen Pulaku will perform the anti-doping B test after he resulted positive in the first test.

According to a report of the Albanian Olympic Committee, Pulaku resulted positive with doping during the CIO surprise control for the Olympic Games in London.

Pulaku did not accept the result of the test, saying that he has not consumed prohibited substances, and has agreed to undergo a second test.

'Today, athlete Hysen Pulaku and his coach Sami Pulaku went to the lab certified by WADA, located here in London, and they were accompanied by medic Mel Ostreni to follow the procedures according to WADA regulations,' says the press
 
maar als ik het goed begrijp is het resultaat vd 2e test nog niet binnen? zal wel jammer zijn als hij niet mee doet
 
Back
Naar boven