Fitness Seller

alistair overeem sterkste man training bij simon

Bezoekers in dit topic

Haha overeem ik vraag me uberhaupt af waarom overeem niet Pl/Strongman gaat doen o_O
 
Mooie nieuwe bakdeadlift heeft Simon zie ik. Slim, onderstel van een vrachtwagentje lijkt het.
 
Haha een van de Overheem, leuk om te zien en een zeer goeie vechter, tien jaar terug al zien beesten tijdens de Free Fight gala's en ja daar valt genoeg te verdienen, Gilbert Yvel the Hurricane was mijn favo destijds.
 
20fymae.jpg


:)
 
Op dit moment zo'n 115@1,95.
 
overeem is de man
 
Volgens mij heeft iemand een kuurtje gedaan in 2006-2007 :D
 
jaloerse k*tjes vergeet niet dat die in 2005 een ''echte pro'' is geworden en van de sport leeft : hij heeft begleiding, dieet, trainingen, rust etc etc... de perfecte combo om zo als hem te worden... ik sluit niet uit dat die niet gekuurd heeft maar hij zou ook best welles zonder hebben bereikt... want volgens mij word kuren daar in japan net zo zwaar gecontroleerd als in belgie...
 
jaloerse k*tjes vergeet niet dat die in 2005 een ''echte pro'' is geworden en van de sport leeft : hij heeft begleiding, dieet, trainingen, rust etc etc... de perfecte combo om zo als hem te worden... ik sluit niet uit dat die niet gekuurd heeft maar hij zou ook best welles zonder hebben bereikt... want volgens mij word kuren daar in japan net zo zwaar gecontroleerd als in belgie...

hehe wat een lol broek
 
jaloerse k*tjes vergeet niet dat die in 2005 een ''echte pro'' is geworden en van de sport leeft : hij heeft begleiding, dieet, trainingen, rust etc etc... de perfecte combo om zo als hem te worden... ik sluit niet uit dat die niet gekuurd heeft maar hij zou ook best welles zonder hebben bereikt... want volgens mij word kuren daar in japan net zo zwaar gecontroleerd als in belgie...

Dan zouden er bijna geen K1 fighters meer overblijven denk ik.. :rolleyes:
 
nou weet je wat het is... er zijn hoofdprijzen te verdienen van zo'n 400.000 euro... het lijkt mij dan logisch als er ook doping controle is of zie ik dat verkeerd...
 
Of hij zorgt ervoor dat het niet meer te traceren is. Gewoon een tijd niet gebruiken voor de wedstrijd.
 
Back
Naar boven