| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| | Topic opties |
| | #81 |
| Guest Geslacht:
| Re: Salut en de kost mannen
Denk niet dat iemand deze thread echt zal missen, maar ik zou het apprecieren als je kon wachten tot X geantwoord heeft. Ik wil weten of hij de ballen heeft om een echt debat aan te gaan ...
|
| | #82 |
| Guest Geslacht:
Als het een zinnige debat wordt en niet eentje met ik ben slimmer, want.. of ik ben beter dan jij of zo... Ik wil goede feiten zien en goede argumenten.. Zie ik een scheldwoord.... mvg |
| | #83 |
| Guest Geslacht:
En tot mijn antwoord op pagina 2 gelezen is <!--emo& |
| | #84 |
| Guest Geslacht:
Ik moet zeggen dat ik de posts in deze thread steeds amusanter ga vinden. Zolang zwarte humor en sarcasme(af en toe wat zelfspot) gebruikt worden om het 'debat' scherpte te geven zie ik geen reden om de thread te sluiten.
|
| | #85 |
| Guest Geslacht:
<!--QuoteBegin--Big Cat+23-9-2002 20:29--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (Big Cat @ 23-9-2002 20:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--wateengedoe2+23-9-2002 12:55--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (wateengedoe2 @ 23-9-2002 12:55)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin-->Gedver, zit toch niet zo op elkaar in te hakken! <!--emo& Geloof het of niet, ik. Het is X's gezever waardoor ik wel zin krijg om terug te komen, al is het maar om aan te tonen dat hij niets is.[/quote] Mmm, nou als je daarover gaat posten, heb ik weinig trek dat te lezen. Post liever over AS enz., dat is de kennis waar dit board om zit te springen, en alle andere BB-zaken zoals training en voeding waar je maar over wilt schrijven, en gewoon chat of course. Maar niet puur en alleen mensen de grond instampen. Zoals gezegd vind ik dat nog steeds nergens voor nodig. |
| | #86 |
| Guest Geslacht:
lol, je bent een gare haan!!! |
| | #87 |
| Guest Geslacht:
Ikzelf ben nog veel slimmer dan X en Big Cat samen!!
|
| | #88 |
| Guest Geslacht:
Zolang hier geen grove scheldwoorden vallen mag deze thread open blijven. Verwijderen daar denk ik nog niet aan, ik verwijder niets meer op dit forum want mijn 'collega' heeft daardoor al wat onenigheid gezaaid... (ik vraag dan ook aan de mod's van niets te verwijderen vooraleer het in het mod. forum besproken is.) |
| | #89 |
| Guest Geslacht:
<!--QuoteBegin--Tijl+24-9-2002 22:51--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (Tijl @ 24-9-2002 22:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin-->Zolang hier geen grove scheldwoorden vallen mag deze thread open blijven.[/quote] En noem jij een 'gare haan' geen grof scheldwoord dan? <!--emo& |
| | #90 |
| Guest Geslacht:
Niet echt <!--emo& |
| | #91 |
| Guest Geslacht:
niet als er lol bij staat, dan heeft het een andere toon <!--emo& ik weet de oplossing: een iq test te vinden op: http://www.alkmaarnet.nl/iq/ wie de hoogste score haalt |
| | #92 |
| Guest Geslacht:
<!--QuoteBegin--Olimantado+24-9-2002 22:41--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (Olimantado @ 24-9-2002 22:41)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin-->Ikzelf ben nog veel slimmer dan X en Big Cat samen!![/quote] Dan bent u hierbij natuurlijk ook uitgenodigd om mee te debateren <!--emo& |
| | #93 |
| Guest Geslacht:
<!--QuoteBegin--ErEf+24-9-2002 23:26--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (ErEf @ 24-9-2002 23:26)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin-->niet als er lol bij staat, dan heeft het een andere toon <!--emo& ik weet de oplossing: een iq test te vinden op: http://www.alkmaarnet.nl/iq/ wie de hoogste score haalt[/quote] 5 maal laten testen en mijn score valt blijkbaar tussen 132 en 154. Ik neem aan dat noch de laagste, noch de hoogste representatief zijn, dus het ligt daar ergens tussen. Maar IQ is geen maat van intelligentie, enkel van je potentieel tot leren. |
| | #94 | |
| Guest Geslacht:
<!--QuoteBegin--wateengedoe2+24-9-2002 22:15--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (wateengedoe2 @ 24-9-2002 22:15)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin--><!--QuoteBegin--Big Cat+23-9-2002 20:29--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (Big Cat @ 23-9-2002 20:29)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin--> Citaat:
Mmm, nou als je daarover gaat posten, heb ik weinig trek dat te lezen. Post liever over AS enz., dat is de kennis waar dit board om zit te springen, en alle andere BB-zaken zoals training en voeding waar je maar over wilt schrijven, en gewoon chat of course. Maar niet puur en alleen mensen de grond instampen. Zoals gezegd vind ik dat nog steeds nergens voor nodig.[/quote] Ha, maar je snapt de bedoeling niet. Ik wil hem liefst van al de grond instampen in een zinnig debat met wat inhoud. Dan weten we meteen ook of hij iets zinnigs te vertellen heeft. Ruzie maken om ruzie te maken is niet leuk. Daar ben je trouwens zoiezo een verliezer want je laat altijd iets van je waardigheid vallen. Maak dan veel liever ruzie over een onderwerp met vaststaande feiten. | |
| | #95 |
| Guest Geslacht:
mijn resultaat <!--emo& Uw score is 138 De gemiddelde score tot nu toe van alle mensen die deze test invulden: 127. Wanneer u werkelijk niet meer dan 20 minuten gebruikt heeft om de test in te vullen, dan kunt u in de tabel de betekenis van uw score aflezen. 75 Dit is de minimale score wanneer u niets ingevuld heeft. 85 De basisschool kostte u waarschijnlijk moeite. 100 De gemiddelde IQ score. 110 Een middelbare schoolopleiding moet lukken. 120 Een HBO opleiding zal wel lukken. 130 U bent van universitair niveau. 140 U bent zeer intelligent. 150 U bent een genie. 160 Minder dan 0,5 % van de invullers scoren meer dan 160. 174 Gefeliciteerd! U heeft alle antwoorden goed. Waarschuwing: Gratis IQ-testen op Internet moet men met een korreltje zout nemen. |
| | #96 |
| Guest Geslacht:
hmmmz... kan je niet lezen wat ik onderaan had neergezet? mzzzzzzl <!--EDIT|martijn|26-9-2002 09:18--> |
| | #97 |
| Guest Geslacht:
en hij gooide met een boog de handdoek in de ring..
|
| | #98 |
| Guest Geslacht:
Wel leuk om te lezen!!!
|
| | #99 |
| Guest Geslacht:
<!--QuoteBegin--Mr.X.+24-9-2002 23:42--></span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>quote: (Mr.X. @ 24-9-2002 23:42)</td></tr><tr><td id="QUOTE"><!--QuoteEBegin-->PIEP!!!!!!, ben je nog niet weg? Je probeerd andere in dit form achter je te krijgen, met slap gelul, omdat je zelf te labiel bent. Ik kan wel weer gaan antwoorden maar die lol gun ik je helaas niet. Dus ik stop met jou, heeft geen zin om energie in jou te steken. Je PIEP maar een eind heen <!--emo& mzzzzzzl Hou eens op mijn scheldwoorden, kan je niet zonder ofzo?[/quote] pooooowww pow powww... chicken!! <!--emo& |
| | #100 |
| Guest Geslacht:
Elelctra zegt : Big Cat, je bent de Zwakste schakel, dag dag.... <!--emo& |