Ga Terug   DutchBodybuilding.com forum > Archief > Archief 2002

 
Oud 28 May 2002, 17:16  
Guest
 
Stats:
Advertentie
Hi,

Hier eerst even de link naar de excel sheet van mijn dieet:

http://www.myx.nl/Diet.xls

Nou ben ik heel erg benieuwd naar jullie ideeen en reactie's. Ik ben zelf 1.70 en weeg 65 kg. Ik kom overigens wel moeilijk aan mijn gewicht. Althans in kg wel op het oog. Mijn vet perc. is op dit moment 12 % en wil deze natuurlijk naar beneden halen. Maar toch wel een toename van droge massa ontwikkelen. Wat mischien ook wel handig is om te weten. Ik train 3 a 4 maal per week (uiteraard gericht op massa).



Alvast bedankt!
 
Oud 28 May 2002, 20:20  
Guest
 
Stats:
Ik kan die sheet niet bekijken!.. kan je het niet in een word doc zetten?

MVG
 
Oud 28 May 2002, 20:27  
Guest
 
Stats:
Ik heb er een htm bestand van gemaakt. Dus je kan hem gewoon vanuit de browser bekijken. Alvast bedankt!

Dit is het adres:

http://www.myx.nl/Diet.htm
 
Oud 28 May 2002, 20:28  
Guest
 
Stats:
Beters.. bedankt:D

MVG
 
Oud 28 May 2002, 20:32  
Guest
 
Stats:
300 gram eiwitten per dag?? Veels te veel... 180 gram is al genoeg, maar je moet hetzelf weten.. daarbij zou ik ook geen supplementen nemen, aangezien je nog niet op een plateau bent... maar het is jouw geld. Ik ga weer verder kijken naar je schema:D
 
Oud 28 May 2002, 20:37  
Guest
 
Stats:
Ik ben niet direct tegen die hoge eiwiten maar dan moeten je koolhydraten ook wel omlaag en zeker al omdat het een dieet schema is.
Te veel eiwit kan in combi met koolhydraten gemakkelijker naar vet worden opgeslagen dus dat wil je juist niet!
 
Oud 28 May 2002, 20:38  
Guest
 
Stats:
Thanks tot zover. Eindelijk een serieuze reactie &nbsp;<!--emo&--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/smile.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=''><!--endemo-->
 
Oud 28 May 2002, 20:42  
Guest
 
Stats:
Ok maar dus de protiene naar 160 tot max. 180 per dag. Maar hoe
denk je over de rest? Dus de kcal en koolhydraten.
 
Oud 28 May 2002, 20:43  
Guest
 
Stats:
Ik zou kcal naar 2500 en mogelijk na een week naar 2000 brengen.
Je koolhydraten mogen ook een stuk lager.
 
Oud 28 May 2002, 21:30  
Guest
 
Stats:
Wat denken jullie dan van deze dag totalen? Zodat het ook nog wel eetbaar is <!--emo&--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=''><!--endemo-->

Kcal : 2293
Prot : 248
Kool : 288
Vet : 33
 
Oud 29 May 2002, 08:52  
Guest
 
Stats:
Zo is je dieet al beter gericht op je states. Je hebt genoeg eiwitten om te groeien, als je 2 gram per KG van je lichaams gewicht zou nemen als minimum. Ik zelf zit boven je Kh, omdat ik gewoon wil aankomen, natuurlijk maar spieren dan vet, maar ik vind zelf dat ik mijn vet% omhoog kan halen, dus dat zit bij jou ook wel goed. Met het vet zitten wel we gelijk, ik ben zelf van mening dat je maar beter vet kan vermijden om zo je cholesterol gehalte laag te houden. Ik weet niet hoe mijn lichaam erop regeert op veel vet enzo. Liever vermijden dan genezen!

MVG
 
Oud 29 May 2002, 10:16  
Guest
 
Stats:
Ik heb het dieet vanmorgen nog eens goed nagekeken. En heb hem dratisch veranderd. De link is hetzelfde http://www.myx.nl/Diet.htm

Zoals je ziet heb ik alles omlaag gebracht. Behalve de vettten. Deze heb ik iets omhoog gedaan. Maar dan hebben we het uiteraard niet over frituur <!--emo&--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=''><!--endemo--> De rede waarom ik dit heb gedaan is om dit te laten omzetten in energie. Ik heb in mijn dieet dus cashewnootjes gedaan. (ERG LEKKER&#33<!--emo&--><img src="http://www.fitness.haisoft.net/iB_html/non-cgi/emoticons/wink.gif" border="0" valign="absmiddle" alt=''><!--endemo-->. Naast mijn huidige 3 daagse training op massa. Wil ik 2 dagen cardio erbij doen van 30 a 60min.

Het word wel wat zo he? Oh ja...dit dieet is bedoeld voor 5 a 6 weken afhankelijk van prestatie's.
 
Oud 29 May 2002, 10:40  
Guest
 
Stats:
Over dat dieet schema had ik het ook

MVG
 
Oud 29 May 2002, 11:13  
Guest
 
Stats:
haha OEPS! Maar enorm bedankt!
 
Oud 29 May 2002, 11:20  
Guest
 
Stats:
Owww.. geen probleem

MVG
 
Oud 29 May 2002, 23:40  
Guest
 
Stats:
over vet zou je het volgende kunnen lezen
http://www.witsenburg.net/vitalefatale.htm

had ik op fitnessnet ook al geplaatst en velen vonden het zeer informatief.

ikzelf heb zoiets van
40% kcalorieen uit koolhydraten
40% uit eiwit
20% uit vetten (en wel de goede)

dus van de 1000 kcal kan je 400 halen uit koolhydraten is 100 gram
datzelfde geldt voor eiwitten
en 200 kcal uit vetten is 200/9 = 22 gram
 
Oud 30 May 2002, 10:40  
Guest
 
Stats:
Ken die site al heel lang en zoals ik al heb gezegd, omage 6 zit al genoeg in een normaal dieet, maar omage 3 niet.

MVG
 
 

Snel Reageren
Bericht:
Opties
Oud topic waarschuwing
Dit topic, of de laatste post, is meer dan 4347 dagen oud. Het is heel waarschijnlijk dat de discussie afgelopen is, dus bumpen heeft geen zin.
Als je toch denkt dat het nodig is om te reageren, dan kan je dit alsnog doen.
Topic opties

Interesse in fitness?