AndroidHealthClinic

Gestopt Wovano's contest log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

wovano

Super Moderator
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Coach
Lid geworden
10 jun 2010
Berichten
20.360
Waardering
47.302
Lengte
1m86
Aangezien ik volgend jaar wil deelnemen aan een BB wedstrijd en ik nu net begonnen ben met cutten lijkt dit me een erg mooie ervaring om op te doen. Ik heb al een tijdje een [Link niet meer beschikbaar] waar ik al mijn trainingen in zet.

Afgelopen jaren
Een jaar of 3 geleden serieus met de sport begonnen op 108 kg en een vetpercentage van zo'n 30%. Toen in een jaar 28 kg lichaamsgewicht kwijtgeraakt en uitgekomen op 80 kg. Sindsdien een paar keer gebulkt en gecut. Sinds januari een bulk gedaan, maar door wat drukte is dit een beetje uit de hand gelopen en is mijn vetpercentage erg ver opgelopen. Inmiddels zo'n twee weken aan het cutten en bijna hersteld van een schouderblessure. De trainingen gaan nu heerlijk en ik zie elke week weer resultaat. Ik heb geen idee hoe ver ik ga komen deze contest, maar ik ga in elk geval alles op alles zetten om mijn beste shape ooit neer te zetten. Momenteel weeg ik 97 kg. Ik zal komende week nog beginpics plaatsen.

Training
Ik train 6x per week. Vanaf januari tot een week geleden het volgende schema gevolgd: Benen - Borst/rug - Schouders/armen. Nu overgestapt op Push/Pull/Legs. Dit heb ik vorig jaar al eens gedaan, maar destijds beviel me de intensiteit niet zo. Nu bevalt het me deze week erg goed, dus dit schema zal ik ook gaan voortzetten tijdens mijn cut. Ik train op gevoel omdat ik me niet elke dag hetzelfde voel. Daarnaast verlies ik motivatie als ik mijn schema voor weken al klaar heb en vooraf precies weet welke gewichten ik ga gebruiken. In basis ziet mijn schema er als volgt uit*:
*Doe momenteel voor push oefeningen nog wat machine werk omdat ik nog herstellende ben van een scheurtje in mijn supraspinatus.

Push 1
Bench press
Decline press
Flye variant
Dumbbell shoulder press
Raises
2 oefeningen voor triceps

Pull 1
Deadlift
BOR
Machine row
Lat pulldown
Rear delt raises
Face pulls
Shrugs
2 oefeningen voor biceps

Legs 1 Loop met een heupblessure dus squats zijn voor mij helaas een moeilijk verhaal. Misschien dat ik ze zo nu en dan toch zal proberen.
Hack squat/Reversed hack squat/Leg press (2 van deze oefeningen)
Leg extensions
Seated leg curls/Lying leg curls/SLDL (2 van deze oefeningen)
Kuiten

Push 2
OHP
Machine press
Raises
Flat chest press
Incline chest press
Flye variant
2 oefeningen voor triceps

Pull 2
Pendlay rows
Dumbbell row
Cable row
Lat pulldown
Rear delt raises
Face pulls
Shrugs
2 oefeningen voor biceps

Legs 2
Hack squat/Reversed hack squat/Leg press (2 van deze oefeningen)
Leg extensions
Seated leg curls/Lying leg curls/SLDL (2 van deze oefeningen)
Kuiten

Voeding
Voeding heb ik momenteel afgebouwd naar 2900-3000 kcals met de volgende verdeling:
240 E / 350 K / 55 V

Lage vetten ben ik eerdere cuts best goed op gegaan. Als ik nu mijn voeding omlaag ga zetten zal ik met name koolhydraten eraf halen.

Foto's vooraf
2q2okk5.jpg

ny8n6p.jpg

2afehkj.jpg
 
ramweinig vet jonge.



1st


edit: gvd rambo wizard.

2st
 
in
 
In
 
In!
 
In
 
in! succes ermee:D
 
dikke vette IN natuurlijk


Niet te uitgemergeld uit gaan zien he :D
 
Succes man.

Heb je al eerder gecut naar onder de 10%?
 
Succes! 5-6% zal wel een zware dobber worden...

@ basmca: 2st? :o
 
Succes! 5-6% zal wel een zware dobber worden... @ basmca: 2st? :o
Bedankt!
5-6% is wel enorm heftig ja. We zullen zien hoe ver ik ga komen :)
 
welke wedstrijd word het? :P en welke klasse? of nog geen idee?
 
Junioren @ flexcup waarschijnlijk in 2016

o dan heb je nog ff 2 dagen is overigens best wel zwaar niet overwogen om een wat kleinere wedstrijd te pakken?
 
o dan heb je nog ff 2 dagen is overigens best wel zwaar niet overwogen om een wat kleinere wedstrijd te pakken?
Heel misschien de open Limburgse in het voorjaar van 2016, maar dan komt mijn cut/bulk planning totaal in de war
 
Heel misschien de open Limburgse in het voorjaar van 2016, maar dan komt mijn cut/bulk planning totaal in de war

ah ik snap het, succes in ieder geval ik volg je :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven