XXL Nutrition

aangeboden curses sport en voeding (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

nlbramnl

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
27 feb 2013
Berichten
1.314
Waardering
1.052
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
5%
heb een pro pakket gekocht bij start2move,
echter heb ik zelf al een minor gedaan gericht op voeding vandaar dat ik deze wil door verkopen


http://www.start2move.nl/sport-en-voeding

Deze 4 daagse cursus wordt gegeven door een erkend sportdiëtist en is geschikt voor iedereen die meer kennis en praktische handvatten wil hebben om te komen tot een gericht voedings- en beweegadvies voor zijn of haar klanten. Er is geen specifieke vooropleiding vereist. De cursus is gebaseerd op de laatste wetenschappelijke onderzoeken en richt zich op diverse doelgroepen: Mensen met overgewicht Sporters (o.a. team-, kracht- en duursporters) Specifieke doelgroepen (o.a. diabetes-patiënten, vegetariërs en mensen met een eetstoornis) Er zal in het bijzonder aandacht worden besteed aan het aanleren van een actieve en gezonde levensstijl.
 
Worden wel vaak aan geboden die opleidingen (scam??)
 
Is geen scam hun maken vet veel reclame maar ik heb die van mij betaald maar wil hem verkopen omdat ik hen eigenlijk niet nodig heb
 
Je bent al de zoveelste op dit forum met dat verhaal
 
Oky dan geloof je me niet ook goed
 
Dingen kopen die je niet nodig hebt is voor kapitalisten!!1!
 
hoeveel kost dat?

---------- Toegevoegd om 09:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:08 ----------

Item now sold
 
Heb er 470 voor betaald zou er graag 300 voor krijgen anders ga ik hem toch zelf volgen
 
300,- voor info die gratis te krijgen is...........

Duur grapje
 
Je hebt dan 4 lesdagen he van dietist
 
Curses
 
Die info kan ik ook allemaal googlen:)
 
Voor deel wel maar krijg je geen certifkaat enz maar als je geen intresse hebt hoef je ook niet te reageeren
 
hallo ik heb wel geen interesse gr
 
Geen reageeren maar reageren, die reactie vond ik wel op zijn plaats als je zo'n dure cursus aanbied :)
 
wat is dat voor certifkaat
 
Ik denk niet dat iemand staat te wachten op een cursescertifkaat.
 
Back
Naar boven