MuscleMeat

Draidy Contestlog 2014

Bezoekers in dit topic

Draidy

Cool Novice
Lid sinds
31 mei 2013
Berichten
187
Waardering
13
Lengte
1m73
Massa
76kg
Ik doe ook mee :D al is het meer voor de lol dan voor het winnen.

Ben 17 jaar, 1m73 en weeg 74 kg. Geen idee wat mijn vetpercentage is maar nog te hoog, wat ook te zien zal zijn op de foto die morgen komt.

Ben afgelopen zomer begonnen met serieus trainen en eten, dus pas een jaar bezig.

Ik zal hier regelmatig komen vertellen hoe het gaat maar ik ben niet van plan om elke training tot in de reps precies bij te houden.

Ik cut nu door middel van 500 ckal onder onderhoud wat uitkomt op zo'n 2300 p/dag en wissel de hoeveelheid koolhydraten af.


Heb verder niet echt iets te vertellen. Vragen of opmerkingen? laat maar horen.
 
Laatst bewerkt:
Veel succes man!
 
Eens kijken wat leeftijdsgenoot bereikt. In dus. Pics?
 
Welkom! Zo sta ik er nu bij. Nog een lange weg te gaan dus.
Vind eerlijk gezegd wel dat ik er in t echt iets beter bij sta. (Misschien licht of camera??)

uploadfromtaptalk1403432289286.jpg


uploadfromtaptalk1403432455972.jpg


uploadfromtaptalk1403432509340.jpg
 
Vandaag rustdag, straks nog ff wat cardio. Morgen richting Nijmegen voor training met aantal powerlifters.
 
In. Veel succes met de contest.

Let the gains be with you :D
 
Training gister was aardig zwaar. Flink wat tips gehad voor squat, deadlift & BP.
Nu 2 daagjes even carbs leegtrekken en dan vrijdag fullbody training icm refeed. +een schep unstoppable :banana: gebruik deze maar zelden blijft ie lekker.
 
Flinke training gehad.
Begonnen met kuiten, dan upperbody en geeindigd met bovenbenen. Na laatste setje (lunges) werd t even zwart voor mijn ogen maar na paar minuten zitten was ik weer topfit.
Nu lekker eten. Refeed [emoji173]

Nog paar fototjes met beter licht en redelijke pump


uploadfromtaptalk1403870575891.jpg


uploadfromtaptalk1403870581726.jpg


uploadfromtaptalk1403870587006.jpg
 
Netjes hoor voor je leeftijd! Ik volg
 
Vandaag rustig wat cardio gedaan en hoge reps (+- 30 reps failure) wat dumbells.

Zal ook maar eens mijn eten posten, dit is een vrij normale dag voor mij in de cut:
2m68w8g.png


200 calorieën bij middageten is mexicaanse wokgroente van AH en avondeten is vandaag een maaltijdsalade ook van AH.

---------- Toegevoegd om 10:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:23 ----------

De reden dat ik trouwens zo hoog in vet zat voordat mijn cut begon was een powerliftwedstrijd waar ik aan had meegedaan waarin ik zo hoog mogelijk in de gewichtsklasse moest zitten.
 
Vandaag weer lekker fullbody gedaan.

Morgen en overmorgen rust en dan zondag begin ik aan een 2 weeks schema voor powerlifting wat ik vandaag binnen heb gekregen. Blijf wel gewoon onder onderhoud eten.


Training zag er ongeveer zo uit:

3 sets dumbell press schouders +- 5 reps max

1 set side raises +- 12 reps max

3 sets chest press machine +- 6 reps max
superset met
3 sets optrekken +- 6 reps max

2 sets fly machine +- 12 reps max
superset met
2 sets dumbell row focus op traps +- 12 reps max

3 sets tricep pushdown +- 12 reps max
superset met
3 set dumbell curl +- 12 reps max

---

4 sets single leg standing calf press +- 12 reps max

4 sets leg press focus op quads +- 8 reps max

2 sets smith machine heck squat +- 16 reps max

3 sets leg curl +- 12 reps max



Ongeveer 90 minuten bezig geweest.
 
Laatst bewerkt:
Hoe ziet dat powerlifting schema eruit?
 
Heb het zo even niet bij de hand maar t is een op maat gemaakt schema met daarin verschillende vormen van squatten, deadliften, bankdrukken, rows en optrekken, MP en wat dumbell bicep en tricep werk.

---------- Toegevoegd om 20:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:20 ----------

Doe dan elke training soort fullbody. Ga dit schema nu voor 2 weken volgen en dan verder kijken.
 
Training van vandaag.

Warming up bestaande uit SLDL, shoulder presses, dumbell rows en abs.

Gevolgd door


uploadfromtaptalk1405082054663.jpg
 
Vandaag upperbody training gedaan, veel moeite om niet flauw te vallen met deze benauwdheid.
Morgen rust, overmorgen zware lowerbody trainen waarna ik een week op vakantie ga, ga daar wel een gym opzoeken.

Hierna weer 1,5 week thuis waarna ik de laatste foto's zal plaatsen omdat ik vervolgens op een feestvakantie ga, zal dus in minder goeie shape terugkomen.
 
Vakantievoorbereiding


uploadfromtaptalk1405866365003.jpg
 
Oats, daar kún je niet mee fout gaan :D
 
Je staat erop :thumbs: succes!
 
Back
Naar boven