MuscleMeat

SP1988 foto's (uit log)

Bezoekers in dit topic

SP1988

Huge Freak
Elite Member
10 jaar lid
Lid sinds
11 mrt 2014
Berichten
8.851
Waardering
14.705
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
19%
Nog bedankt allemaal :)

Hier een paar foto's. Nog niet echt blij mee, maar goed.

streetspirit.jpg

srry, spiegel moet nog worden schoon gemaakt :P
streetspirit.jpg

dit is zo'n foto die ik liever ontwijk :P
streetspirit.jpg

side
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Training van vandaag ging niet echt lekker. Afgelopen maand heb ik gemiddeld 1900 kcal gegeten en ik dacht meer energie te hebben als ik zou gaan bulken. Het kan ook gewoon aan de dag liggen natuurlijk.

rug
pullup (groene band)
10 x bw
5 x bw
5 x bw
chinup (groene band)
8 x bw
6 x bw
6 x bw
BOR
8 x 30
8 x 30
(toch nog last van de onderrug dus daarna maar 2 sets lscr gedaan)
low seated cable row
10 x 33 kg
6 x 40 kg
one arm dumbell row
10 x 8 kg
8 x 10 kg
8 x 10 kg
abs
hanging knee raise
3 x 10 x bw
roman chair
2 x 15 x bw
1 x 20 x bw (schuin)
 
Mooie rug heb je! Training ziet er ook goed uit, jammer dat 't niet zo lekker ging. Volgende keer beter :)
 
idd superrug, mooi!
Groene band is denk ik die brede weerstandsband...
(of dun...misschien ligt het aan de sets)
 
ziet er wel netjes uit hoor laatste foto lijkt alleen hoger %
 
Goeie pull ups en al een mooie rug! Je ziet het al goed hoor en als je door blijft trainen krijg je zeker weten het resultaat wat je wil hebben :D
 
Hoi mensen, bedankt voor de complimenten! In mijn omgevingen zijn de opmerkingen heel divers. Van "je krijgt al flinke spieren!" naar "je bent wel een beetje mager he".

Nu vind ik mijzelf niet "mager", maar ik ben gewoon wat droger op mijn bovenlichaam. Toch weet ik dat het allemaal nog een stuk mooier zal lijken met flink wat massa erbij. In die toekomst zou ik graag richting 15% vet willen gaan zodat ik ook verlost ben van de lovehandles :)

De pullups zijn inderdaad met zo'n weerstandsband (daar zet ik 1 knie in). Zonder kan ik er hooguit 1 chin-up uit persen, maar doel is natuurlijk om dat zonder de weerstandsband te kunnen.

@bricone
wat bedoel je precies met hoger % op de laatste foto?
 
ik snap beide opmerkingen wel: je krijgt al flinke spieren & je bent ook magertjes: je bent natuurlijk ook vrij lang he met een in verhouding lang bovenlijf en een inieminitaille (mooi!)

En je lijf moet ook nog even wennen aan die kilo's vet die je door clean eten na je zwangerschap verloren bent. Komt wel!

Enne...1 losse chinup is al knap hoor, die losse pull-ups komen wel (ook mijn doel...ik moet er nog voor springen ;))
 
Ik moet er ook voor springen haha. Eerst kon ik niet eens 1 sec blijven hangen (pullups), maar dat lukt nu gelukkig wel.
 
Zo je bovenlichaam ziet er echt al goed uit! Meer massa zou je inderdaad niet misstaan, maar het begin is al gemaakt, super! En die lovehandels gaan ook wel weg, maar heb geduld! Je bent hartstikke goed bezig, en diegene die zeggen dat je 'mager' bent zijn gewoon jaloers laten we het daar maar op houden. Je bent gewoon een slanke dame die aan het bouwen is voor mooie spieren :D Beter kan niet toch?
 
Back
Naar boven