AndroidHealthClinic

WENGSTERTJES road to the DUTCH NATIONALS after JBC and OR

Bezoekers in dit topic

ja 2x per week benen maar zit te twijfelen om ze vandaag weer te trainen heb nog aardige spierpijn van vrijdag :P




gister meeting gehad met me team, was zeer leuk en gezellig weer ondanks dat er maar de helft was :P

ook is me vet opgemeten en dit valt heel erg tegen en ben net niet gaan huilen :P sta op 11% had me dus op 9 geschat. maar in verhouding met de rest hoort mijn triceps 3 punten te hebben maar had er 6 dus kortom ik heb letterlijk fatceps :( maar ik hou me lekker aan schema wat ik nu zit in de spiegel vind ik het er goed uitzien en is maar vakantie :P

agja kan ook zijn dat je wat meer vocht in de huid had zitten deze keer scheelt een hoop he,
11 % is opzich ook niet slecht.
 
Nette krachtprogressie, zie je in de spiegel ook dat je beentjes zijn gegroeid eigenlijk het belangrijkste :P.
 
agja kan ook zijn dat je wat meer vocht in de huid had zitten deze keer scheelt een hoop he,
11 % is opzich ook niet slecht.

hoe ziet je verdere training schema eruit? ik zit er zelf ook mee namelijk met 2x in de week benen is lastig om heen te werken vind ik zelf. aangezien ik vaak zaterdag en zondag niet kan trainen
 
Nette krachtprogressie, zie je in de spiegel ook dat je beentjes zijn gegroeid eigenlijk het belangrijkste :P.

thnx, en ja in de spiegel is het te zien en ben al uit 2 broeken gescheurd :P

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

hoe ziet je verdere training schema eruit? ik zit er zelf ook mee namelijk met 2x in de week benen is lastig om heen te werken vind ik zelf. aangezien ik vaak zaterdag en zondag niet kan trainen

ik train 6x pw

donderdag benen
vrijdag borst schouder triceps
zaterdag rug biceps
zondag benen
maandag borst schouder triceps
dinsdag rug biceps


(deze week trainings dagen even omgedraaid ivm de meeting want niemand traint dan benen want dan sta je niet opgepompt bij tijdens de posing lessen xD)
 
Haha dat probleem heb ik ook wel vaker gehad :P
 
11c87l0.jpg



Inb4 insta filter maar I don't care gaat er ff om hoe ik er nu bij sta :P
 
lekker droog ook weer!


blijf jelly as fk op jouw chest.
 
lekker droog ook weer!


blijf jelly as fk op jouw chest.

Ja deze week ff cardio opgehoogd en 200 kcal gedropt vond die 11% toch niet zo leuk haha dus denk dat ik nou iets droger dan 11 sta haha

En thnx ik op jouw quads :O
 
ziet er netjes uit krl flinke groei op de benen te zien
 
Goeie shape en flink gewerkt aan de benen!

Nice sokken gains ;D
 
hoeveel weet je nu eigenlijk wat je ziet er toch best zwaar uit vorige keer zat je rond 83 geloof ik ?
 
Goeie shape en flink gewerkt aan de benen!

Nice sokken gains ;D

thnx :D ja sinds de flexcup maar 1 benen training gemist voor de rest echt 2 keer per week gepakt.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------

hoeveel weet je nu eigenlijk wat je ziet er toch best zwaar uit vorige keer zat je rond 83 geloof ik ?

daarom gewicht zegt niks, heb niet meer op de weegschaal gestaan sinds vorige week kijk nu niet meer naar gewicht werkt demotiverend in de cut :P
 
thnx :D ja sinds de flexcup maar 1 benen training gemist voor de rest echt 2 keer per week gepakt.

---------- Toegevoegd om 16:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:03 ----------



daarom gewicht zegt niks, heb niet meer op de weegschaal gestaan sinds vorige week kijk nu niet meer naar gewicht werkt demotiverend in de cut :P

haha ja dat klopt, al ben ik toch wel blij als ik dadelijk 2 kilo vet kwijt ben, eindelijk weer beetje zomer shape :)
 
duidelijke progressie!

nog veel succes!!!!
 
otnbqd.jpg
 
Netjes man!
 
hey peepz,


dit log is nu even op een zij spoortje heb nu een tijdelijke contest log. doe op dit log (wedstrijd) geen slotje want informatie met betrekking tot me wedstrijd post ik hier en niet in me DBB contest log.

in me DBB log post ik wel gewoon al me trainingen wat ik hier niet doe.

leuk om te volgen?

klik hier
 
Posing practice last sunday :D


dynmls.jpg
 
poseren altijd leuk, je ziet er toch al wel echt goed droog uit

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

hoelang train je nu eigenlijk al in totaal ?
 
Back
Naar boven