XXL Nutrition

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

Bezoekers in dit topic

Wengstertje

Freaky Bodybuilder
Elite Member
10 jaar lid
NL Classic BB
Lid sinds
20 nov 2012
Berichten
5.309
Waardering
7.557
Lengte
1m78
Massa
104kg
Vetpercentage
10%
Heey mensjens,

De DBB contest stemmingsronde moet nog beginnen maar omdat ik alles al heb verstuurd open ik gewoon al me log.

Ik heb besloten om in december met de flexcup mee te gaan doen en dan de MAP klasse.
Dit omdat ik veel positieve berichten laatst krijg en mensen al vragen of ik wedstrijden doe. Nu heb ik zo iets van waarom niet is toch weer een ervaring rijker en ben benieuwd hoe het is.

Ik ga het zonder begeleiding proberen aan te pakken dit omdat ik gewoon niet de financiele mogelijkheden heb dat ik een coach kan betalen en ik nog thuis woon en dus niet al me voeding aan kan passen. (avondeten)

(mocht er is een MAP atleet/DBBer samen willen trainen in de buurt van rotterdam/gouda/den haag graag :P )

ik train 6 maal per week als volgt:
Zondag: borst/schouder/triceps
Maandag: rug/bicep
Dinsdag: benen
Woensdag: rust/buik (lang en met eigen lichaamsgewicht)
Donderdag: borst/schouder/triceps
Vrijdag: rug/biceps
Zaterdag: benen/buik (zwaar en kort)

Planning is nu om tot half september te bulken dan 2 weken op onderhoud te zitten en dan de cut erin.

Stats nu zijn:
1,77 m
78.8 kg
8 vp


UPDATE

Toch besloten om een begeleider te nemen als je ergens voor wilt gaan moet je er ook goed voor gaan :D

begeleider Jeffrey Suijkerbuijk


And now make it happend :lifter:
 
Laatst bewerkt:
first innnn
 

gezellig :D

In! Ben heel benieuwd, good luck!

gezellig en bedankt :D




Training van gister



borst schouders triceps

7 min warm up crosstrainer


Incline benchpress Smith
20x60 snel (warm up)
3x10x60 (4sec langzaam down 1sec up)
10x80
5x100 (dropset 5x80 8x60)


Benchpress Smith machine
3x10x60 (4sec langzaam down 1sec up)
10x80
5x100 (dropset 6x80 10x60)


pecdeck (moest wachten op de cacle fly)
10 (2sec vasthouden met spanning erop voor je) (superset pushups 10)

(jeej cable fly was vrij)

Incline cable fly
10
10
10 (dropset 10)

Flat cable fly
10
10
10 (dropset10)

Incline Side raises
10 (superset 10)
10 (10)
10(10)

Dips
Bw+24
Bw+24
Bw+24

Cable rope pushdowns
10
10
10 (dropset 10)
 
In! This gonna be good!
 
In dit ga ik volgen succes!
 
Nice!!! hou je in de gaten ;) #concurrentie :P
 
hahah ja ik zie nu je lengte je zit onder de 1,79. Zie ik je backstage wel ;)
 
hahah ja ik zie nu je lengte je zit onder de 1,79. Zie ik je backstage wel ;)

Haha ja man en anders bij dat poseren in oktober.

---------- Toegevoegd om 12:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Training van gister

Rug/biceps

7 min crosstrainer warm up

Pullups
12xbw
10xbw+8
10xbw+8
10xbw+8
10xbw
5xwidegrip5xreargrip5xsmallgrip bw

Dumbellrow
10x32
10x32
10x32
10x32

Cablecrossed pulldown
10x(dropset10)
10x(dropset10)
10x(dropset10)

Cablerow
10xslow normal weight (supersetshrugs)
10xslow normal weight (supersetshrugs)
10xheavy(supersetshrugs)

Backextension
10
10
10

21's
3x

Hammercurl (naar binnen toe)
10
10
10

Cable curls (waar je die cable flys mee doet)
10
10
10(dropset10)


Training ging niet helemaal geweldig had erge spierpijn van me borst training en dat voel je toch steeds strak trekken

Zometeen me beentjes pakken
 
Ga je ook een begeleider in hand nemen of allemaal op eigen kennis...
 
Ga je ook een begeleider in hand nemen of allemaal op eigen kennis...

Op eigen kennis een begeleider kost al gouw een paar 100 euro. Het cutten zelf is opzich niet zo'n probleem het is meer de laatste paar dagen dat ik wedstrijd klaar ben zeg maar dat ik echt hard sta en niks van vocht meer vasthoud. Maar ga van de week me daar even in verdiepen enzo.
 
zit er specifiek verschil in je training voor MAP of is het gewoon hetzelfde ongeveer als normale 'bb' training?
 
In natuurlijk, je log ook gevolgd voor de dbb competition.
Maar een tip, ik zou proberen de laatste weken/maand toch wel begeleider proberen te regelen. Er zijn zeker die het goedkoper doen en lijkt me echt een meerwaarde naar je eerste wedstrijd. Goodluck bro!

zit er specifiek verschil in je training voor MAP of is het gewoon hetzelfde ongeveer als normale 'bb' training?

Ja zeker, kijk maar naar REUS. Zijn fysiek heeft afgelopen tijd een ziek verschil gemaakt omdat hij van klasse is geswitched. Daarnaast zijn de poses totaal anders. (Helaas) is er bijvoorbeeld geen lat spread.
 
In natuurlijk, je log ook gevolgd voor de dbb competition.
Maar een tip, ik zou proberen de laatste weken/maand toch wel begeleider proberen te regelen. Er zijn zeker die het goedkoper doen en lijkt me echt een meerwaarde naar je eerste wedstrijd. Goodluck bro!



Ja zeker, kijk maar naar REUS. Zijn fysiek heeft afgelopen tijd een ziek verschil gemaakt omdat hij van klasse is geswitched. Daarnaast zijn de poses totaal anders. (Helaas) is er bijvoorbeeld geen lat spread.

Reus moest gewoon serieus downsizen en nog, hij zat of zit nog op de helft van mijn kh en dat met zijn gewicht!:p
 
zit er specifiek verschil in je training voor MAP of is het gewoon hetzelfde ongeveer als normale 'bb' training?

mwa echt verschil vind ik er niet in zitten ik doe ook net als een BB'er bouwen natuurlijk.


In natuurlijk, je log ook gevolgd voor de dbb competition.
Maar een tip, ik zou proberen de laatste weken/maand toch wel begeleider proberen te regelen. Er zijn zeker die het goedkoper doen en lijkt me echt een meerwaarde naar je eerste wedstrijd. Goodluck bro!

Ja zat ik inderdaad over te twijfelen dus ga wel een beetje rondzoeken nog voor die laatste weken/maand

en bedankt :D


Ja zeker, kijk maar naar REUS. Zijn fysiek heeft afgelopen tijd een ziek verschil gemaakt omdat hij van klasse is geswitched. Daarnaast zijn de poses totaal anders. (Helaas) is er bijvoorbeeld geen lat spread.


Reus moest gewoon serieus downsizen en nog, hij zat of zit nog op de helft van mijn kh en dat met zijn gewicht!:p

ja maar dat was/is omdat reus wel eerst echt een massamonster wilde worden (zo noem ik gewone BB)
 
In het echt is hij nog steeds groot! Word door hem begeleid voor map, dus misschien komen we elkaar nog tegen in de toekomst!
 
Back
Naar boven