Fitness Seller

Stopacne noopept

Bezoekers in dit topic

NickDE

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid sinds
22 mrt 2009
Berichten
2.577
Waardering
201
Lengte
1m87
Massa
98kg
Ik had een mail gezonden naar Stopacne of ze konden bewijzen of de noopept the real deal is.

Ik heb een antwoord gekregen op de mail en heb dit gekregen in een document:






CERTIFICATE OF ANALYSIS

NAME:Noopept
BATCH NO: V120508
MANUFACTURE DATE: JUL.20, 2012
EXPIRYDATE:
MAY.07, 2015

CHEMICAL SPECIFICATION:

ITEM





Specification





Result
Appearance White crystalline powder Comply
IR Conforms with working reference Comply
Water ≤ 1.0% 0.17%
Assay (HPLC) ≥99.0% 99.57%
Heavy Metal 20PPM Comply


This material has been tested according and conforms to the requirements of Enterprise Standard




Analyzed by: Jane Fan Approved By: Kate Brown



Hopelijk is het niet fake en leveren ze idd echte noopept.
 
Noopept
 
En wat doet het

Noopept is een recent in Rusland ontwikkelde nootropic. Het is een zeer krachtig analoog van de verscheidene reeds bestaande racetams en effectief bij een zeer kleine dosis.

Vaak genoemde werkingen
Verhoogt de concentratie en motivatie
Heeft een positieve invloed op de stemming
Verhoogt de creativiteit
Maakt zelfverzekerder
 
Noopept is een recent in Rusland ontwikkelde nootropic. Het is een zeer krachtig analoog van de verscheidene reeds bestaande racetams en effectief bij een zeer kleine dosis.

Vaak genoemde werkingen
Verhoogt de concentratie en motivatie
Heeft een positieve invloed op de stemming
Verhoogt de creativiteit
Maakt zelfverzekerder

En hoe staat dit in verband met acne?
 
Ze verkopen ook nep 4-FA dus ik zou ze helemaal niet meer vertrouwen!
 
Ze verkopen ook nep 4-FA dus ik zou ze helemaal niet meer vertrouwen!

Ik bestel bij denkbeter.nl, betrouwbare site. Heb er 2 keer besteld en binnen 2 dagen mijn bestelling, keurig verpakt, binnengekregen. Zuiverbewustzijn.nl is volgens mij ook goed en betrouwbaar
 
En werkt de noopept met studeren en geheugen voor je? Ik heb het besteld van liftmode, ben benieuwd aangezien ik al een hele tijd achter lig met mijn thuis studie omdat ik te snel mijn gedachten laat afdwalen.
Ik lees er al een tijdje over en sta versteld van de ervaringen die mensen er mee hebben hoe ze 6 dagen op noopept hun examens met 100% score behaald hebben.
 
En werkt de noopept met studeren en geheugen voor je? Ik heb het besteld van liftmode, ben benieuwd aangezien ik al een hele tijd achter lig met mijn thuis studie omdat ik te snel mijn gedachten laat afdwalen.
Ik lees er al een tijdje over en sta versteld van de ervaringen die mensen er mee hebben hoe ze 6 dagen op noopept hun examens met 100% score behaald hebben.

Voor concentratie wel. Geheugen niks van gemerkt... Ik stack het met Picamilon.

Aniracetam en Phenibut is ook een aanrader.
 
Ik ga het vandaag ophalen bij postkantoor, aangezien niemand gisteren thuis was.
Heb noopept en phenylpiracetem/carphedon besteld.

Ben benieuwd naar mn eigen ervaringen
 
Ik ga het vandaag ophalen bij postkantoor, aangezien niemand gisteren thuis was.
Heb noopept en phenylpiracetem/carphedon besteld.

Ben benieuwd naar mn eigen ervaringen

phenylpiracetam? Niet piracetam en phenylethylamine?
 
phenylpiracetam? Niet piracetam en phenylethylamine?

Phenylpiracetam is vrij nieuw. Het leek mij ook wel interessant.

Ik heb zelf ook wat ervaring met Noopept, Pramiracetam, Centrophenoxine en Oxiracetam.
Het is niet echt geweldig, maar je merkt wel iets. Betere concentratie vooral.
Ik heb ook nog Aniracetam en Sunifiram, die moet ik nog eens testen.
 
Phenylpiracetem is een 1000x meer potenter (niet sterker) middel dan gewoon piracetem. Dit zal ik vanmiddag gebruiken een uur of zo voordat ik ga trainen. Schijnt je rustiger te maken in stress situatie, toleranter tegen extreme kou en verbetert atletisch vermogen. Wel zegt men dat je er snel tolerant voor wordt dus alleen gebruiken wanneer nodig is.

Vandaag is mijn 1e dag op noopept. Weet niet of het placebo is, maar in de auto was ik rustiger en slechts 1x gevloekt op de medeweg gebruikers. Op het werk, alhoewel ik evengoed op dit forum te vinden ben op dit moment en voeding/training/gear info aan het lezen ben, heb ik qua werk iets meer gedaan dan normaal haha. Meer gedrevenheid om iets te doen als er iets te doen valt. (ben net geen ambtenaar)
Mijn studieboeken liggen hier naast me op het bureau en daar heb ik nog geen behoefte aan gehad om mee te beginnen. Maar ik houd het in de gaten de komende dagen/weken etc.
 
Back
Naar boven