XXL Nutrition

Modafinil

Bezoekers in dit topic

Mark313

Cool Novice
Lid geworden
31 okt 2013
Berichten
90
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
75kg
*Niet vragen naar middelen op voorschrift - mod*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
best leuke bijwerkingen maar hoe groot is de kans hierop?
 
Noem is een middel dat goede resultaten laat zien zonder eventuele bijwerkingen;)
Het lijkt me geen product voor dagelijks gebruik, maar deze effecten zijn dermate interessant dat ik het zeer graag zou willen testen.
 
tja voor het dubbele heb je een kilootje uit China;)
Moet alleen enkel de kwaliteit wel worden gecheckt.
 
Probeer anders eens adrafinil (nootropic). Dit wordt omgezet in modafinil als ik me niet vergis.
 
Heb ooit 5gr adrafinil gekocht voor 15 euro, nog steeds niet op
 
En wat vind je ervan?

Werkt goed, 3 uur lang zieke focus en bouwt daarna af. Als het uitgewerkt is heb je wel enorm zin om te slapen. Choline erbij supplementeren is ook verstandig, je gaat zo door je eigen voorraad heen
 
Werkt goed, 3 uur lang zieke focus en bouwt daarna af. Als het uitgewerkt is heb je wel enorm zin om te slapen. Choline erbij supplementeren is ook verstandig, je gaat zo door je eigen voorraad heen

Welke dosis adrafinil gebruik je? Stack je het enkel m choline?
 
adrafinil heb ik ook nog liggen. Ik merk er niks van, ook niet in hoge dosis
 
Is helaas alleen op recept verkrijgbaar, kilootje binnenhalen is nogal lastig i.v.m. douane.
 
een kilo is toch niet zo onnoemelijk veel dat dit erg verdacht is lijkt mij zo?
 
Je zou kunnen kijken naar websites in de UK. Die halen hun shipments dan weer uit China, maar vanuit Azië naar Nederland verzenden is bijna garantie voor controle schijnbaar. UK > NL is veel makkelijker.
 
Jij al ervaring met één van bovenstaande merken/producten?

Nee niet met modafinil wel met adrafinil, daarom wil ik best moda proberen. Helemaal als iemand 40 modalaertjes wil delen (van die site die vanuit India shipt).

Maar heb ervaring met adra, +/- 500 mg. Neem t dan op dagen dat ik niet genoeg heb geslapen nacht ervoor en weet dat ik 10uur moet werken en scherp blijven. ICM half caffeine pilletje halverwege heb ik dan gewoon een topdag.
 
Nee niet met modafinil wel met adrafinil, daarom wil ik best moda proberen. Helemaal als iemand 40 modalaertjes wil delen (van die site die vanuit India shipt).

Maar heb ervaring met adra, +/- 500 mg. Neem t dan op dagen dat ik niet genoeg heb geslapen nacht ervoor en weet dat ik 10uur moet werken en scherp blijven. ICM half caffeine pilletje halverwege heb ik dan gewoon een topdag.

Ben wel eens benieuwd naar de kwaliteit van de producten, hoelang het duurt vooraleer je het aankrijgt enz. Houd me op de hoogte!
 
23 maart besteld bij powdercity en vandaag aangekregen. Best nog wel snel dus!
 
Kent iemand hier het omzettings% van adrafinil naar modafinil?
 
Waarom Modafinil? Alle varianten in de racetam familie werken veel beter, met veel minder bijwerkingen.
 
Waarom Modafinil? Alle varianten in de racetam familie werken veel beter, met veel minder bijwerkingen.

Je hebt toch juist meer van adrafinil nodig om eenzelfde effect van modafinil te verkrijgen?
 
Je hebt toch juist meer van adrafinil nodig om eenzelfde effect van modafinil te verkrijgen?
Ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Ik heb me zelf wel flink verdiept in nootropics en ik weet niet meer waarom, maar de conclusie die ik getrokken had weet ik nog wel. En die luidt dat je (in ieder geval)modafinil beter kunt laten liggen.

Piracetam, Pramiracetam, Oxiracetam, Aniracetam, Coluracetam. Dat was de racetam familie waar ik naar refereerde, en die werken veel beter met minder bijwerkingen. Ik kan helaas geen wetenschappelijke referenties noemen aangezien ik ze vergeten ben en geen zin heb om weer pubmed af te speuren.

Andere middelen waar ik positief tegenover sta;
Phosphatidylserine
Resveratrol
Bacopa
Vinpocetine
Pterostilbene
Idebenone
DMAE
Piracetam
Oxiracetam
Pramiracetam
Aniracetam
Coluracetam
R alfa liponzuur
Hennepolie
Noopept
CDP-Choline/Alpha GPC/Soy Lecitin
Uridine
5-HTP
Acetyl-L-Carnitine
GABA (gamma-Aminobutyric acid)
Phenibut
Tyrosine

Ze vallen niet allemaal onder nootropics maar hebben wel een soortgelijke werking. Maar modafinil zou ik mijn tijd niet aan verdoen. Het kan trouwens zijn dat mijn info achterhaald is aangezien ik 2 a 3 jaar geleden mijn 'studie' heb gehouden. Dus als er iemand is met recentere informatie, die aantoont dat modafinil wel beter werkt als andere nootropics, dan lees ik dat ook graag :)
 
Back
Naar boven