XXL Nutrition

skinny to strong

Bezoekers in dit topic

kimmona

Advanced Bodybuilder
Lid sinds
25 dec 2013
Berichten
906
Waardering
120
Ook even voorstellen, pas aangemeld op deze site maar heb zeker veel aan de tips!

Mijn reden om te beginnen met fitness was natuurlijk ook om 'fit' te worden en om weer een fijne levensstijl te hebben.
Begin dit jaar ben ik gaan genezen van anorexia, in juli was ik weer op gezond gewicht en begon in met fitness en ook hardlopen. En merkte dat sporten ook leuk was, en ben er mee door gegaan en nu wil ik geen andere levensstijl meer. Het is leuk om vooruitgangen te maken en dat is ook me motivatie.
En ik probeer zo door te gaan en zeker niet meer terug te vallen in oude gewoontes.
Ik heb ook geleerd dat het niet om gewicht gaat, want vind mezelf er nu beter uitzien ook al weeg ik meer, maar voel me ook beter. Heb me energie weer terug en steek dat ik trainen (:

Dit was me verhaal wel zo'n beetje, zijn er trouwens meer mensen die een eetstoornis als reden hebben om te beginnen met fitness?
 
Laatst bewerkt:
Respect! Succes met je nieuwe levensstijl
 
Leuk dat je je herpakt hebt!
Als je vragen hebt stel je ze maar :p
 
Heel erg veel respect voor jou, meisje.
Ik ben blij dat je je weg hierin hebt gevonden..
ben zelf ook nog in herstel, alleen niet van anorexia.. maar ik weet hoe moeilijk het soms is.

Je kan het!
Succes, meis!
x
 
Nu de rest van de wereld nog. :o


Eetstoornis wordt als hedendaags volgens mij als normaal beschouwd helaas dus idk.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Haha tja :P. Laat vrouwen met gespierde benen maar in zijn.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Er is niets ambitieus, gedisciplineerd en krachtigs aan een dun futloos lichaam wat eruit ziet als een vaatdoekje, het straalt dan ook geen karakter uit, idem dito voor een dik fatsige dove chick wat tegenwoordig als '' normaal '' word beschouwd :P
 
.
 
Laatst bewerkt:
Geen idee wat jullie bedoelen met Dove chick...
 
Dat zijn echte vrouwen, imo nog mooier dan strak.
 
Dat zijn echte vrouwen, imo nog mooier dan strak.

Alleen zijn de meeste ''vollere'' vrouwen gewoon dik, niet met mooie rondingen, zoals die vrouwen op de foto.:)
 
Grappig ook hoe niemand dat soort figuren dat je in boekjes ziet mooi vindt en er toch zo w om gestreden .
 
wtf?! dat zijn fatsige dove chicks op dat plaatje.
ik ben het ermee eens dat die onderste chicks lelijk skinny zijn,
maar er zit ook nog wel wat tussen in hoor.

Maar dat bedoel ik, volgens de maatschappij is het in de mode om erbij te lopen als een fatsig varken omdat men anders die suikerbende M&M reclames, MC donalds en andere ''zogenaamde'' gezond eten reclames mensen niet meer triggeren om zichzelf maar vol te blijven vreten.. bah! verdoete maatschappij van tegenwoordig.

Waarom wel zorgen maken om iemand met Anorexia en niet met iemand met Morbide obesitas of overgewicht, sorry hoor maar dat is net zo ziek. Wil niemand beledigen, want dat hebben ze zichzelf al aangedaan!
 
wtf?! dat zijn fatsige dove chicks op dat plaatje.
ik ben het ermee eens dat die onderste chicks lelijk skinny zijn,
maar er zit ook nog wel wat tussen in hoor.

Maar dat bedoel ik, volgens de maatschappij is het in de mode om erbij te lopen als een fatsig varken omdat men anders die suikerbende M&M reclames, MC donalds en andere ''zogenaamde'' gezond eten reclames mensen niet meer triggeren om zichzelf maar vol te blijven vreten.. bah! verdoete maatschappij van tegenwoordig.

Waarom wel zorgen maken om iemand met Anorexia en niet met iemand met Morbide obesitas of overgewicht, sorry hoor maar dat is net zo ziek. Wil niemand beledigen, want dat hebben ze zichzelf al aangedaan!

Volgens mij heb jij een verkeerd beeld wat vadsig en gezond is.
Die dames zijn er gewoon gezond uit.
 
feeders.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:11 ----------

Larissa Reis, Andreia Brazier, Ana Delia, Jamie Eason en Dana Linn Bailey
Dat zijn mooie vrouw.

Ik vind die vrouwen gewoon doorsnee ongedisciplineerde ''excuus ik ben moeder dus ik mag dik zijn'' huisvrouwen die op slankie en vifit dieet zijn.. sorry voor jou.. als je niet tegen m'n mening kan, zo denk ik erover.

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

Ben zelf ook niet perfect, dat weet ik wel..
maar daarom ben ik ook bezig om een beter fysiek te ontwikkelen.. want ik wil geen doorsnee dikke huisvrouw zijn.
 
Ik vind de bovenste mooier dan die onderste, maar de bovenste zouden nóg mooier zijn als ze wat gespierder en nog een klein beetje slanker zouden zijn. Er zit inderdaad heus nog wel iets tussen.

That said, ze zijn zeker niet vadsig, dat woord reserveer ik toch voor andere typjes.
 
Ik vind ze fatsig.
Ze hebben zeker een vetpercentage van 25% + en dat is in mijn ogen gewoon dik.
 
Back
Naar boven