Fitness Seller

me nieuwe kuur VRAAG!!??

Bezoekers in dit topic

Rinkes

Cool Novice
Lid sinds
28 apr 2014
Berichten
45
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
92kg
Vetpercentage
15%
Hallo allemaal ik ben zon 5 weken terug een kuur begonnen van 250 mg test e, 200 mg tren e en 200 mg mast e per week. Train 6 dagen per week en heb al redelijk kracht toename gehad. Alleen lees nu op forums dat het een vrij lage dosis is. Zou het mij veel gains opleveren en zou ik het eventueel moeten verhogen? De doosjes geven aan 10 x 1 ml dus doe hem 10 weken. Mijn voeding is alz volgt; 07:00 bord ontbijtgranen met een whey protein shake, vitaminepil en aminozuur tablet. 09:30 halve bak kwark met whey protein poeder. 1 appel 2 boterhammen kipfilet. 12:00 bakje met rijst en kip, 2 eiwitten en 1 heel ei + kiwi of banaan en een aminozuur tablet. 14:30 blik tonijn of sardines + 3 boterhammen tonijnsalade of kipfilet. Na het trainen neem ik weer een whey protein shake (ook sogtend met water) en een aminozuur tablet en aardappelen groente en vlees. Savonds eet ik niks meer. Ben tot nu toe tevreden over de vooruitgang zover maar vraag me af of het genoeg is. Gr
 
is je enter toets kapot?

verder als je tevreden bent over de vooruitgang is er toch geen probleem?
 
is je enter toets kapot?

verder als je tevreden bent over de vooruitgang is er toch geen probleem?
Type op me telefoon. Maar is dit niet te weinig voor me 1e kuur en denk je dat ik redelijk merkbare gains zal krijgen in de komende 5 weken
 
Respect voor je verhaal man. Sterk dat je toch blijft volhouden.
 
Type op me telefoon. Maar is dit niet te weinig voor me 1e kuur en denk je dat ik redelijk merkbare gains zal krijgen in de komende 5 weken

dit is wel meer dan een beginnerkuurtje maargoed, wil je goede gains krijgen op tren dan zou ik de test uppen naar 500 mg en voor de rest zo houden.
 
zal eerst goed kijken of je voeding ook in orde is. Je kan wel de dosis verhogen maar als je te weinig eet zal dat geen zin hebben.
 
zal eerst goed kijken of je voeding ook in orde is. Je kan wel de dosis verhogen maar als je te weinig eet zal dat geen zin hebben.

+1, dat klopt helemaal.
 
zal eerst goed kijken of je voeding ook in orde is. Je kan wel de dosis verhogen maar als je te weinig eet zal dat geen zin hebben.
Denk je dat me voedingschema zo goed is? Of zal ik wat aanpassingen moeten maken. Ik zou dan nog 1 doosje test moete kopen en de rest van de 5 weken de test op 500 zetten dus 2 ml ipv 1 ml?
 
Denk je dat me voedingschema zo goed is? Of zal ik wat aanpassingen moeten maken. Ik zou dan nog 1 doosje test moete kopen en de rest van de 5 weken de test op 500 zetten dus 2 ml ipv 1 ml?

je moet je kcal gaan tellen en een juiste ekv indeling maken.
 
je moet je kcal gaan tellen en een juiste ekv indeling maken.
Oke zal ik eens doen vanavond. En wat is eig de reden dat ik de test op 500 moet zetten en bijv. Niet de tren of de mast? En wat zou het verschil zijn als ik een van die 2 verhoog in plaats van de test e?
 
Oke zal ik eens doen vanavond. En wat is eig de reden dat ik de test op 500 moet zetten en bijv. Niet de tren of de mast? En wat zou het verschil zijn als ik een van die 2 verhoog in plaats van de test e?

Hoe oud ben je?
 
ehm niet lullig bedoeld maar hoelang fitness je al want klinkt alsof t je eerste kuur is, en dan al gelijk mast en tren en geen voedingschema?
 
ehm niet lullig bedoeld maar hoelang fitness je al want klinkt alsof t je eerste kuur is, en dan al gelijk mast en tren en geen voedingschema?
Ik fitness nu 7 maanden. Heb toch erbij getypt wat ik eet op een dag.07:00 bord ontbijtgranen met een whey protein shake, vitaminepil en aminozuur tablet. 09:30 halve bak kwark met whey protein poeder. 1 appel 2 boterhammen kipfilet. 12:00 bakje met rijst en kip, 2 eiwitten en 1 heel ei + kiwi of banaan en een aminozuur tablet. 14:30 blik tonijn of sardines + 3 boterhammen tonijnsalade of kipfilet. Na het trainen neem ik weer een whey protein shake (ook sogtend met water) en een aminozuur tablet en aardappelen groente en vlees.
 
Ik fitness nu 7 maanden. Heb toch erbij getypt wat ik eet op een dag.07:00 bord ontbijtgranen met een whey protein shake, vitaminepil en aminozuur tablet. 09:30 halve bak kwark met whey protein poeder. 1 appel 2 boterhammen kipfilet. 12:00 bakje met rijst en kip, 2 eiwitten en 1 heel ei + kiwi of banaan en een aminozuur tablet. 14:30 blik tonijn of sardines + 3 boterhammen tonijnsalade of kipfilet. Na het trainen neem ik weer een whey protein shake (ook sogtend met water) en een aminozuur tablet en aardappelen groente en vlees.

met voedingschema willen de meeste hier ook de voedingwaarde/gewicht zien want met alleen kipfuilet kunnen ze weinig advies geven, het kan een plakje of 2 zijn of gelijk 2-3 ons snappie eveneens met aardappelen en ander voedsel.

maar om terug te komen, als het goed gaat zou ik niks anders doen meer eten hooguit maar dat is altijd een puntje van oplettenheid
 
met voedingschema willen de meeste hier ook de voedingwaarde/gewicht zien want met alleen kipfuilet kunnen ze weinig advies geven, het kan een plakje of 2 zijn of gelijk 2-3 ons snappie eveneens met aardappelen en ander voedsel.

maar om terug te komen, als het goed gaat zou ik niks anders doen meer eten hooguit maar dat is altijd een puntje van oplettenheid
Ja idd zal eens kijken vanavond of ik de voedingswaardes op kan schrijven. En wat gebeurt er als ik de tren bijv op 400 mg zal gooien zou dat ook goed zijn ipv test op 500?
 
zou je je niet een beetje verdiepen VOOR je aan potentieel schadelijke steroïden begint?

volgens mij weet je niet eens hoe veel kcal en macros je binnen krijgt. En je zal ook wel een ruk trainingschema hebben.

goed idee man
 
7 maanden trainen en nu al aan de kuur. Goed bezig! Succes met verder vernken..
 
Idiote eerste kuur.
 
zou je je niet een beetje verdiepen VOOR je aan potentieel schadelijke steroïden begint?

volgens mij weet je niet eens hoe veel kcal en macros je binnen krijgt. En je zal ook wel een ruk trainingschema hebben.

goed idee man
Weet niet waarom jullie allemaal van die vooroordelen trekken. Maandag rug biceps buik. Disndag borst triceps buik. Woensdag schouders biceps. Donderdag benen triceps buik. Vrijdag rug biceps en zaterdag borst triceps buik zondag rust. En waarom is dit een idiote 1e kuur dan?
 
Back
Naar boven