XXL Nutrition

Motivatie dip :(

Bezoekers in dit topic

Stop alsjeblieft met je vaste voedingsschema in het geval dit zorgt voor stress. De enige reden om een vast voedingsschema te hanteren is het verminderen van stress. Mensen die bijv 48+ uur in de week werken hebben minder stress als zij een vast eet ritme hebben. Echter is dat bij jou niet het geval. Pas IIFYM toe en je gaint net zo hard man ;).
 
Alsof je er 24/7 mee bezig MOET zijn doe ik het ? Ja meestal wel maar als je kijkt naar gold she bodybuilders gingen elke dag stappen niet drinken wel aan de coke etc Arnold is hier natuurlijk ook een voorbeeld van

Je hebt gelijk, ik besef nu dat ik meer moet genieten en iets minder moet bezig zijn met bodybuilding.

Zwaar voedingsschema... hoeveel kcals eet je?

4500 kcal
 
Als ik motivatie zoek Kijk ik altijd naar zyzz, aangezien hij altijd trainde en toch een sociaal leven had. Hij nam wel anabolen , maar toch werkte hij hard , nu hij er niet meer is , heeft hij niet veel meer aan al die jaren trainen , dat motiveert me om te trainen , hoe hard het ook is , voor zyzz zou het erger moeten zijn , moest hij kunnen beseffen dat hij er niet meer is . Zyzz was een god , dankzij hem geloof ik . Don't worry brahs , zyzz is watching every steph of our journey . Forever mirin
 
Als ik motivatie zoek Kijk ik altijd naar zyzz, aangezien hij altijd trainde en toch een sociaal leven had. Hij nam wel anabolen , maar toch werkte hij hard , nu hij er niet meer is , heeft hij niet veel meer aan al die jaren trainen , dat motiveert me om te trainen , hoe hard het ook is , voor zyzz zou het erger moeten zijn , moest hij kunnen beseffen dat hij er niet meer is . Zyzz was een god , dankzij hem geloof ik . Don't worry brahs , zyzz is watching every steph of our journey . Forever mirin ����

Wow man, even diepgaand.
Nice dat je zo opkijkt naar zyzz :D
 
Wow man, even diepgaand.
Nice dat je zo opkijkt naar zyzz :D

Jep , blijf gefocusd op trainen man , heb je ooit al gedacht aan mass gainers? Bespaart je veel tijd , ik moet er 3 per dag drinken , gelukkig Anders zou ik ook om de 2 uur bakje rijst met kip moeten eten , geef mij maar een lekker shakeje :)
 
Vandaag en gisteren had ik het weer even moeilijk :(
Ik heb 3 weken in de colruyt gewerkt, ik kon genoeg pauze nemen om al mijn maaltijden te nuttigen maar desondanks dat bleef ik op mijn gewicht van 73 kilo hangen.
Dan had ik weer 2 dagen verlof en kwam ik op 74,5 te staan ( mijn hoogste gewicht aller tijden)
Vandaag weer op de weegschaal en woog ik 73,2? Ik snap er geen hol van :mad:

Mijn voeding bleef altijd hetzelfde en ben dus ook gestopt met werken omdat het morgen weer school is.
Omdat mijn gewicht zo aan de lage kant is heb ik geen motivatie om te trainen, en zuigen met trainingen dus ook, ik heb geen vast trainingschema want de persoon die mij "begeleid" zegt dat dat niet nodig is en je ter plaatse maar iets moet verzinnen qua oefeningen. De spiergroepen per dag blijven wel vast, nu omdat mijn chest nog aan de kleine kant is heb ik altijd schrik dat ik deze niet goed genoeg trainen en dat deze spier de oefeningen die ik doe gewoon gaat worden.
Ik ben even ten einde raad :(
 
Om de 2 uur eten is kansloos, kost veel te veel tijd en mentale inspanning. Het maakt echt geen reet uit wanneer je eet op een dag als je je macro's en (genoeg) micro's maar binnenkrijgt.
 
Back
Naar boven