Fitness Seller

gezeik dat je teveel eet!!

Bezoekers in dit topic

Piraat12

Novice
Lid geworden
30 jan 2015
Berichten
17
Waardering
0
Lengte
1m73
Massa
76kg
Vetpercentage
12%
hallo mensen,
weet niet of dit de geschikte plaats is

Maar wie herken dit zit je lekker wat te eten en aangezien je bij fitness vaak meer eet dan iemand anders die niet fitness doet zelfs in de cut. Zit weer iemand te zeuren je wordt dik enzo je moet oppassen dat je niet zoveel eet. Terwijl ik met mijn eetpatroon gewoon 12% aantikt die daarom zeuren zijn ook vaak degene die met geen enkele sport bezig zijn

Zucht!
 
Gewoon je gains showen en zegge dat diegene zijn/haar bek moet houden
 
Is gewoon onwetendheid van mensen. zoals je al zegt mensen die zelf met geen enkele sport bezig zijn etc.

Leuk voorbeeld, vorige week 5 gekookte eitjes eten @ work, zegt een collega dat is hartstikke slecht man, en loopt vervolgens naar buiten om te gaan roken :o
 
'met mijn schema komt de eetlust vanzelf'.
Dan geef je meteen aan waarom je veel eet en dat je meer doet dan hun.
 
Ik eet al veel en mijn ouders sporen me aan om nog te eten ... dus ik hoor geen gezeur van andere.
 
Het zijn vooral collega's of vrienden van vrienden die het zeggen.
Mijn reactie is gewoon.

"wist niet dat ik met homo's aan tafel zat"
 
Het zijn vooral collega's of vrienden van vrienden die het zeggen.
Mijn reactie is gewoon.

"wist niet dat ik met homo's aan tafel zat"

:roflol:
 
Ik krijg alleen maar reacties van "wat eet je veel.. waar laat je het?"
En inderdaad veel reacties op de eieren :rolleyes:
Als ik dan zie hoe collega's het met 2 sneetjes brood op een dag uithouden vraag ik vaak hoe red je het daarop? :o
 
Krijg vooral de vraag of ik het niet zat word om elke dag rijst met kip te eten. Dan vraag ik me af of zij het niet zat worden om elke dag een boterham met kaas te eten...
 
Na 5 jaar hoor ik nu eindelijk niks meer over mijn manier van eten haha. Heel soms als ik op maandag morgen mijn eten voor 5 dagen in de koelkast van werk zet dat iemand een grapje maakt dat dit toch wel voor 1 dag is he!?
 
@ kevin rijst heb ik ook niet snel zat hoor

---------- Toegevoegd om 21:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:31 ----------

@ bricone haha dat is de slechste ooit
 
die mensen zijn gewoon butthurt dat ze een maintenance van 1800 kcal hebben omdat de puberteit de laatste keer was dat er iets significant veranderde aan hun body composition

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:33 ----------

Ik krijg alleen maar reacties van "wat eet je veel.. waar laat je het?"
En inderdaad veel reacties op de eieren :rolleyes:
Als ik dan zie hoe collega's het met 2 sneetjes brood op een dag uithouden vraag ik vaak hoe red je het daarop? :o

stiekem in the comfort of your own home of als niemand oplet 80% van je dagelijkse calorieen uit snoep, chips en cola halen :roflol:
 
En het strenge dieet van maar zoveel kcals en dan zijn dikker dan jou. Ooh dat is zo vermakelijk. Wie doet het dan fout
 
op werk is het wel lachen, halve kilo kip wegwerken, halve pak koek wat in de kantine ligt claimen en dan kijken mensen je soms wel raar aan :roflol:



alleen af en toe van die kansloze unaware as fk mensen die dan zeggen '' maar kan je niet beter gewoon minder eten dan hoef je ook minder te sporten? ''
Artist-2061029-bertstare.jpg
 
  • Like
Waarderingen: mat
Huh je bent toch aan het afvallen (cutten), als je zoveel eet lukt dat niet hoor
 
tja.. zeg gewoon dat je door veel eten je stofwisseling hoger houdt en daardoor weer meer vet verbrand

Of: gewoon helemaal laten gaan en je niet drukmaken
 
Ik kreeg van de week van een collega te horen dat ik allergieën aan het ontwikkelen ben doordat ik regelmatig hetzelfde eet tijdens de lunch. Dat m'n voeding over de hele dag gezien gevarieerd is zou niks uit maken...
 
Gewoon zeggen dat hun te weinig eten.
 
Ja inderdaad, laatst op een verjaardag, onderwerp dat ik zo veel was afgevallen afgelopen jaar.
Hoe doe je dat dan?
Sporten en mijn voeding wat aangepast.
Minder eten dan?
Nee, meer maar beter eten!
Wat eet je dan op een dag?
Beetje uiteenzetting van een typische dag gedaan.
Maar je eet gewoon nog na 20u? Dan wordt je toch gewoon dik? Is toch veel te veel allemaal? Zo kun je toch niet afvallen?
..... Ja ik vermoed ook dat die 15 kilo kwijt een goddelijke interventie is geweest.....

Toen was het even stil en begonnen ze maar over het voetbal :P
 
Back
Naar boven