XXL Nutrition

Strongman Champions League Holland 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Unlimited

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
9 mrt 2007
Berichten
1.027
Waardering
43
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Strongman Champions league holland.

Zaterdag 30 juni aanstaande zullen de Sterkste Mannen van de planeet weer in Nederland te vinden zijn en wel op het Raadhuisplein in Zevenaar.
Zij zullen op zaterdag 6 loodzware onderdelen afwerken om aan het eind te bepalen wie de SCL Holland 2012 gaat winnen. Het is al de 10de keer op rij dat we in de achterhoek en omgeving een grote internationale wedstrijd organiseren en elk jaar staan de wereldtoppers in de rij om deel te mogen nemen. Geeft dus aan dat er veel waardering is voor de organisatie achter deze zwaarste wedstrijd in Nederland.

RTL 7 zal natuurlijk weer aanwezig zijn om weer mooie beelden te schieten en er een mooi twee uur durend spektakel voor tv van te maken.
RTL 7 zal deze Sterkste Man wedstrijd aan het begin van de zondagavond op 19 en 26 augustus zo rond de klok van 18:00 uur uitzenden.

Nederland zal tijdens deze SCL wedstrijd, die 1 van de 14 wedstrijden in deze internationale cyclus van de zwaarste Sterkste Man competitie op de wereld is vertegenwoordigd worden door de 3 Sterkste Mannen van Nederland.
Alex Moonen: Al drie jaar achter elkaar in de top 3 van Nederland.
Jan wagenaar: de Sterkste Man v Nederland 2011 zal de Frieze eer hooghouden.
En zesvoudig Sterkste Man van Nederland Jarno Hams is weer helemaal terug en zal net als Alex en Jan alles geven om zo hoog mogelijk in een ijzersterk deelnemersveld te eindigen.

Andere deelnemers zijn o.a. :
Zydrunas Savickas: De allersterkste man ter wereld.
Ervin Katona: Winnaar SCL 2011.
Laurence Shahlaei: Leider klassement 2012.
Ettiene Smit: Sterkste Man v Afrika.
Martin Wildauer: Sterkste Man v Oostenrijk.
Warrick Brant: Sterkste Man v Australië.
Tomi Lotta: Sterkste Man v Finland.
Johannes Arsjö: Sterkste Man v Zweden.
Paul Pirjol: Sterkste Man v Roemenië
Rob Frampton: Nr 3 van Engeland
Levi Veoga: Sterkste Man v Nieuw Zeeland.

In dit zeer sterke deelnemersveld zitten al 5 atleten die inmiddels geplaatst zijn voor de World's Strongest Man 2012.

Onderdelen voor zaterdag 30 juni zijn: Truckpull. Wheelflip. Yoke Race. Boomstam Tillen. Medley. Stones

De entree is zoals elk jaar gratis.
De wedstrijd zal om 13:00uur beginnen.
Locatie: Raadhuisplein in Zevenaar
.
 
Kiek dat binn nog es berich'n!........................Present!
 
Zydrunas heeft al aangegeven om voor een nieuw wereldrecord op de Boom te gaan!!
 
Wouw wat een deelnemers veld
Hoe schat je je kansen na zo lang afwezig te zijn geweest op dit niveau Jarno ?
 
op FB zag ik ook een deadlift...of zie ik nu dingen die ik wil zien??
 
op FB zag ik ook een deadlift...of zie ik nu dingen die ik wil zien??

Onderdelen voor zaterdag 30 juni zijn: Truckpull. Wheelflip. Yoke Race. Boomstam Tillen. Medley. Deadlift.


recht van ze fb

Hier heeft hij het anders gepost blijkbaar.
 
Dat is ff een foutje van mijn kant. Gisteren tijdens de persmeeting stond de deadlift op de lijst. heb ik vanmorgen overgenomen en kijk er later op terug en zie dat er geen stones op stonden. gebeld met de grote baas en die bevestigde dat er geen Deadlift maar Stones in de SCL zitten..

Sorry voor het misverstand.

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 14:50 ----------

Wouw wat een deelnemers veld
Hoe schat je je kansen na zo lang afwezig te zijn geweest op dit niveau Jarno ?

Ik ga voor een plek in de top 5. Als dat lukt en ik heel blijf ben ik ook klaar voor de finale op 14 juli. :D
 
Laatst bewerkt:
Heb ook een vrijvraagbriefje ingeleverd
 
Ga jij voor een nieuw nationaal record?

Als ik me goed voel en de mogelijkheid doet zich voor zeker. Maar denk dat Alex en Jan hetzelfde willen.. :D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jun 2012 om 16:46 ----------

Alex zit momenteel in Hongarije waar hij morgen aan de Giants Live meedoet.
Giants Live en de Strongman Champions League zijn de enige 2 licentie houders als je je voor WSM wil plaatsen.
 
jammer van de DL dat had ik graag gezien maar ik ga zeker nog steeds kijken!
 
Daar wil ik bij zijn!
 
In dit zeer sterke deelnemersveld zitten al 5 atleten die inmiddels geplaatst zijn voor de World's Strongest Man 2012.

Zydrunas Savickas.
Ervin Katona.
Johannes Arsjö
Laurence Shahlaei.
Akos Nagy.
 
Laatst bewerkt:
Shit zeg vrijvragen lukte me niet meer. Misschien kan er nog wat geruild worden
 
pff 2.5u rijden
 
Ik heb nog een vraag weet niet of iemand deze kan beantwoorden. Maar niet geschoten is altijd mis.

Ik heb vernomen dat richard van der linden is uitgesloten voor het nk omdat hij wedstrijden doet voor de wsf. Ieder zijn eigen keuze denk. Als hij zich daar prettig voelt moet hij daar wedstrijden doen.

Maar ik heb ook gezien dat Laurence Shahlaei: Leider klassement 2012. Dit jaar ook heeft deelgenomen aan een wsf wedstrijd in Abu Dhabie. Is deze atleet overgestapt naar de ISFA na deze wedstrijd ?

Is er iemand die dit kan uitleggen ?
 
Stiekem opgemerkt van jou 'Aukestiekema'!
 
Ik heb nog een vraag weet niet of iemand deze kan beantwoorden. Maar niet geschoten is altijd mis.

Ik heb vernomen dat richard van der linden is uitgesloten voor het nk omdat hij wedstrijden doet voor de wsf. Ieder zijn eigen keuze denk. Als hij zich daar prettig voelt moet hij daar wedstrijden doen.

Maar ik heb ook gezien dat Laurence Shahlaei: Leider klassement 2012. Dit jaar ook heeft deelgenomen aan een wsf wedstrijd in Abu Dhabie. Is deze atleet overgestapt naar de ISFA na deze wedstrijd ?

Is er iemand die dit kan uitleggen ?

Ik heb geen zin om me daar teveel over uit te laten. Want heb geen zin in een welles/nietes discussie. Maar Laurence heeft daar meegedaan. Maar doet in de toekomst geen wedstrijden voor WSF. Richard weet zelf wat de redenen zijn. Hij benoemt ze niet en ik heb geen zin om hier energie in te steken. Heb veel belangrijkere dingen te doen!
Oh en IFSA bestaat als vanaf 2008 niet meer. Toen is IFSA over gegaan in SCL
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven