AndroidHealthClinic

Slechte sportschool (1 bezoeker)

Wie wil een slotje

  • Ja word er gek van

    Stemmen: 8 18,6%
  • ja maar pas morgen

    Stemmen: 6 14,0%
  • nee dit is leuk

    Stemmen: 25 58,1%
  • nee snap het wel

    Stemmen: 4 9,3%

  • Totaal stemmers
    43
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

jesse2010

Huge Freak
Lid geworden
16 jan 2012
Berichten
7.709
Waardering
395
Train nu al een lange tijd bij unity eight (gelijns) in helmond maar is echt niet wat ze zeggen een stel dans marrietjes en dan bieden ze deskundig advies.Laatst open dag daar zouden bber's komen ik heb niemand alleen wat dansers en zelfs dat was niks.
 
Oude forumleden hebben daar ook getraind zijn ook al weg zoals Benchmarc,Frankpie,Robg,Bigkelvin enzo ik ken hun van die gym
 
Als je poging was jou sportschool voor schut te zetten, heb je gefaald. Je zet alleen je zelf voor lul..
 
hahah goed topic
 
Eerst even diep ademhalen en tot 10 tellen voor je een berichtje schrijft. Vervolgens zorgen dat de spelling klopt en de leestekens op de juiste plek staan. Tot slot is het vaak ook erg handig om een enigszins samenhangend verhaal te schrijven, om de leesbaarheid te vergroten.
 
Train nu al een lange tijd bij unity eight (gelijns) in helmond maar is echt niet wat ze zeggen een stel dans marrietjes en dan bieden ze deskundig advies.Laatst open dag daar zouden bber's komen ik heb niemand alleen wat dansers en zelfs dat was niks.

Ik heb je vcard gedownload, je naam opgezocht en de sportschool een mailtje gestuurd met de link naar dit topic en je naam erbij, dat jij slecht spreekt over hen.

Groetjes Kraft
 
Ik heb je vcard gedownload, je naam opgezocht en de sportschool een mailtje gestuurd met de link naar dit topic en je naam erbij, dat jij slecht spreekt over hen.

Groetjes Kraft

:D haha, BAM!
 
Ik heb je vcard gedownload, je naam opgezocht en de sportschool een mailtje gestuurd met de link naar dit topic en je naam erbij, dat jij slecht spreekt over hen.

Groetjes Kraft

Heb je deze gegevens gestuurd?

Kelvin Vriens Adres: Vondellaan 162. Te Helmond 5702AN Telefoonnummer: 0624484783
 
Laatst bewerkt:
strong topic is strong
 
Ik heb je vcard gedownload, je naam opgezocht en de sportschool een mailtje gestuurd met de link naar dit topic en je naam erbij, dat jij slecht spreekt over hen.

Groetjes Kraft

:roflol: epiccc shit dit!!
 
Eerst even diep ademhalen en tot 10 tellen voor je een berichtje schrijft. Vervolgens zorgen dat de spelling klopt en de leestekens op de juiste plek staan. Tot slot is het vaak ook erg handig om een enigszins samenhangend verhaal te schrijven, om de leesbaarheid te vergroten.

Wat een k*tzin, laatste woord moet je vervangen door "bevorderen".
 
gvd dbb, niemand is veilig :roflol:
 
0624484783

inb4 alles
 
Jeemig Frenkpie, helmond is wel een end weg van Baarn... :roflol:
 
Back
Naar boven