MuscleMeat

Leden gezocht

Bezoekers in dit topic

bodybuilderke

Cool Novice
15 jaar lid
Lid sinds
23 mrt 2007
Berichten
160
Waardering
5
Mijn nonkel heeft een magazijn in Lembeek (Halle, BelgiË) rond de 400 m* .In de kleinere ruimtes die niet zijn meegeteld staat nu mijn apparatuur al( deze week heb ik mijn multi rack, er is al een smith machine, leg curl, lat pulldown, bicep curl, leg press, 2 halterbanken etc...) Die kleine ruimte zouden we kunnen gebruiken als vestiare. Nu ik zou dit voor een prijsje mogen huren waarmee ik heel de ruimte vol krachttoestellen/ strongman spullen zou vullen. Nu is mijn vraag: zijn er mensen uit die omgeving die dat zien zitten om 'mee te stappen in mijn idee'?
 
Klinkt goed. Woon alleen niet in de buurt
 
Mooi initiatief! België kan nog wel wat goeie gyms/strongman locaties gebruiken.
Had je dit topic een maand of 2 eerder gestart, toen ik nog een nieuwe locatie voor mijn eigen materiaal zocht, had ik hier zeker over nagedacht :) Hopelijk vind je wat geïnteresseerden.
 
is te ver van hier (40 km)
anders zou het wel tof geweest zijn.

in elk geval succes
 
dam'n woopy nu ben ik inwendig aan het balen :o.
 
30km valt nog wel mee :) Maar ik heb zo thuis mijn eigen homegym.
Wil altijd wel eens komen kijken :D
 
Ik woon eigenlijk niet zo heel ver van Halle. Probleem is dat ik bij Woopy ga trainen. Dat is voor mij maar 5min rijden. halle al meteen een half uur. Ik wil wel gerust eens afkomen voor een training!
 
Ik ga nog zien want ik heb nog niets van leden... Ik ga misschien wat foto's nemen van het magazijn en de materialen dat ik al heb/ ga hebben.
 
Is het in Halle (Vlaams-Brabant) of Halle-Zoersel??
 
spijtig toch al zo'n 40km rijden :(
 
Wil ook altijd wel eens kijkje komen nemen. Vanuit Denderleeuw is het nu ook niet zo overdreven ver.

Eens een initiatiedagje organiseren? :)
 
Je bent altijd welkom ;-). Strong man equipment zoals atlas stones, yoke, farmers, tractor banden heb ik nog niet maar kan ik wel makkelijk aan geraken :)
 
foto's van mijn gymeke tot nu toe. Foto's van het magazijn volgen.

DSC01157.JPG


DSC01158.JPG


DSC01159.JPG


DSC01160.JPG


DSC01161.JPG


DSC01162.JPG
 
Ik krijg de foto's niet groter :o. Dat multi rack en al de rest lijkt wel klein nu :o. Het rack is 2m hoog, 2 m lang en 1m56 breed.. Het rack moet wel nog geverfd worden zoals de grip machine. Voorts de leg press is verzwaard( stevigere katrol op) zodat die meer dan 300 kg aan kan.Tot nu toe geraakt er 420 kg op mits stevigere ketting kan er nog meer op. De lat pull down is ook verzwaard. De heel oude bicep curl (niet goed duidelijk op de foto) is tot 90 kg maar kan ook wel meer aan. Gewicht schijven bestaan uit: 1*60 kg, 1* 40 kg, 2* 30 kg, 2*20 kg, 10*10 kg, 6* 5kg en nog een 12 tal schijven van 2 kg en 1 kg. Ez curl bar is er ook, 2* 30mm halter stangen van 180 cm en 220 cm, grippers en binnenkort nog een onderarm roller machine. De abductor is maar uitgerust met 50 kg.
 
Back
Naar boven