MuscleMeat

Basic fit is beter dan trainmore

  • Topic starter jeffer
  • Startdatum
  • Reacties 29
  • Weergaven 5K
  • Volgers 15

Bezoekers in dit topic

jeffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
5 dec 2009
Berichten
214
Waardering
1
Ruime opzet en meer krachtapparatuur
 
Oke, wanneer krijgt hij een ban... want dit begint echt vervelend te worden.
 
Subway>kfc
 

Dat neem je terug! Als meid die een volle reet wil hebben moet je vaste klant bij de KFC zijn ja! :D

Chicken is guuud for dem glutes, aldus een meid uit me klas.
 
mwa

de opzet is wel ruim maar qua krachtapparatuur valt t toch tegen

Ik doe het toch niet want kfc is niks en ook de begeleiding is om te lachen en er eten daar alleen grotere mensen en geen jongeren bijna.

Toen ik er vroeger at onder een voormalig concept was het nog anders ander publiek maar het is raar en klein ook.

Mcd en subway zijn betere eettenten en goedkoop

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Dat neem je terug! Als meid die een volle reet wil hebben moet je vaste klant bij de KFC zijn ja! :D

Chicken is guuud for dem glutes, aldus een meid uit me klas.

Ik heb al een volle reet :) neem altijd chicksn teriyaki bij subway ;)
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Albert Heijn > jumbo
Efteling > toverland
Aldi > lidl

AUB
 
Nou kun je al raden wat ik ga zeggen he... ;)

Denk dat het antwoord niet bevredigend zou zijn. Sws moet je grondig veldonderzoek doen. Ik zeg ga een week bij de subway zitten en bekijk de kont van iedere chick (en vent) die een chicken teriyaki bestelt.

Oh moet wel op dat oregano brood zijn. Anders krijg je er geen volle reet van. True story, vraag maar aan je klasgenoot na.
 
Denk dat het antwoord niet bevredigend zou zijn. Sws moet je grondig veldonderzoek doen. Ik zeg ga een week bij de subway zitten en bekijk de kont van iedere chick (en vent) die een chicken teriyaki bestelt.

Oh moet wel op dat oregano brood zijn. Anders krijg je er geen volle reet van. True story, vraag maar aan je klasgenoot na.

:roflol:
 
Lidl is sowieso beter dan Basic fit!!!
 
De winkelwagentjes bij de Lidl zijn beter om te benchen. Maar met die van de Aldi kun je beter curlen. Moet ik nu naar de Lidl of de Aldi gaan?
 
Back
Naar boven