Fitness Seller

Iemand bekend met Basic fit?

Bezoekers in dit topic

jeffer

Cool Novice
10 jaar lid
Lid sinds
5 dec 2009
Berichten
214
Waardering
1
Is iemand bekend met die fitnessketen? ik ben in die vestiging van diemen wezen kijken en valt me op dat het een drukbezochte sportschool is en er trainen vooral meer jongeren maar er ontbreken fiets apparaten maar wel andere cardio.
 
kan je er ook deadliften en hebben ze een squatrack?
 
De Basic fit in Deventer heeft voldoende cardio, waaronder ook hometrainers.
Geen losse squatrek, maar wel smith machine (werkt ook prima)
Maar het beste is dat ze de nieuwe plate loaded lijn hebben van Techno Gym.
En met voldoende schijven kunnen we hier lekker zwaar trainen.
 
De Basic fit in Deventer heeft voldoende cardio, waaronder ook hometrainers.
Geen losse squatrek, maar wel smith machine (werkt ook prima)
Maar het beste is dat ze de nieuwe plate loaded lijn hebben van Techno Gym.
En met voldoende schijven kunnen we hier lekker zwaar trainen.

in diemen precies hetzelfde. vooral de 45 graden legg press ben ik erg blij mee :D

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------

Is iemand bekend met die fitnessketen? ik ben in die vestiging van diemen wezen kijken en valt me op dat het een drukbezochte sportschool is en er trainen vooral meer jongeren maar er ontbreken fiets apparaten maar wel andere cardio.

ze hebben wel fietsen staan volgens mij hoor.
 
in diemen precies hetzelfde. vooral de 45 graden legg press ben ik erg blij mee :D

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:21 ----------



ze hebben wel fietsen staan volgens mij hoor.

De legg press is super!
 
De legg press is super!

helemaal mee eens! :D

Ik train zelf bij basic fit, het is wel lekker om er te trainen, je kan alleen
niet egt goed los squaten. Ik zelf leg de stang gewoon tussen 2 apparaten en dan laad ik m vol. Doen ze bij mij niet echt moeilijk over. als je een beetje
creatief bent kun je er zeker lekker trainen voor een lage prijs
 
helemaal mee eens! :D

Ik train zelf bij basic fit, het is wel lekker om er te trainen, je kan alleen
niet egt goed los squaten. Ik zelf leg de stang gewoon tussen 2 apparaten en dan laad ik m vol. Doen ze bij mij niet echt moeilijk over. als je een beetje
creatief bent kun je er zeker lekker trainen voor een lage prijs
Bij welke basic fit locatie train je?

voor een lage prijs sporten is het wel te doen idd daarom ga ik misschien ook over naar die sportschool. want bij de sportschool waar ik zit betaal ik 45 per maand maar een voordeel er is wel een bar, sauna ,douches maar ik maak der nooit gebruik van maar er komen wel heel weinig mensen daar sporten, meestal mensen in de 30+ en ouder maar basic fit is een druk bezochte fitnessketen komt door de kwalitatief lage prijs.
 
Bij welke basic fit locatie train je?

voor een lage prijs sporten is het wel te doen idd daarom ga ik misschien ook over naar die sportschool. want bij de sportschool waar ik zit betaal ik 45 per maand maar een voordeel er is wel een bar, sauna ,douches maar ik maak der nooit gebruik van maar er komen wel heel weinig mensen daar sporten, meestal mensen in de 30+ en ouder maar basic fit is een druk bezochte fitnessketen komt door de kwalitatief lage prijs.

ja denk niet dat je het kent, maar ik train in de basic-fit van soest :rolleyes:

Ja dat was ook de reden dat ik naar basic fit ging, ik ga nooit in die sauna's en onzin. En bij de basic - fit in soest is het ooknog is de beste sportschool, want ze hebben alleen maar goeie nieuwe spullen.
 
train ook in basic fit...
Nieuwe toestellen gegarandeed, mooie geordende halters, je mag je eigen supss slurpen tijdens training, en dat voor 15 euro per maand...
 
train ook in basic fit...
Nieuwe toestellen gegarandeed, mooie geordende halters, je mag je eigen supss slurpen tijdens training, en dat voor 15 euro per maand...
Heb er je er ook toestellen voor bijv je kuitspieren en buik?

Krijg je in het begin ook begeleiding daar?
 
Voor de buik zowiso, meerdere zelfs, voor de kuiten zal ik eens letten volgende x als ik ga.
Hmmm begeleiding daar zou ik niet al te veel op rekenen, waar ik ga denk ik dat ik er meer van af weet dan diegene achter de toog. Ze zijn opgeleid om mensen binnen en buiten te laten en pc registraties te doen, meer niet... toch waar ik ga.
Waarom begeleiding in de fitness als je dbb hebt??:p
 
Ik ben deze week ook eens in een basic fit geweest (in Aalst in België) maar het gebrek aan een squatrek en van die kleine breekbare stangetjes om mee te deadliften vond ik toch maar niets.
Die legpress had ook wel een mini rom, of het moet zijn dat ik iets verkeerd deed ofzo..
 
Ik heb afgelopen jaar ook overwogen om over te stappen naar Basic Fit (Sneek) vanwege de gunstige prijs (16 euro per maand ofzo?) Eerst wilde ik wel weten wat er zoal stond aan materiaal, dus ik heb gevraagd of ik even mocht rondkijken. Het zag er opzich wel goed uit, maar het viel me wel op dat er oa geen powerrack oid was om te squatten. Daarnaast hadden ze ook geen faciliteiten om te deadliften. (Geen matten, dunne stangen) Hierover heb ik toen geïnformeerd bij de balie, en daar werd me verteld dat ze liever niet hadden dat er werd gedeadlift. "Dat soort jongens" konden beter elders trainen. Squat kon volgens de dame achter de balie ook prima in de smith machine, of gewoon vrij, met een stang op je nek. De squat in de smith zou eventueel nog een optie kunnen zijn, maar liever niet. Los met een stang, zonder powerrack oid lijkt me een vrij achterlijke bezigheid... :p

Verder viel het me op dat de dumbbells niet zwaarder gingen dan 32kg.??? Begeleiding hoef je er volgens mij ook niet echt te verwachten. Er was welgeteld één dame aanwezig, en die zat de gehele tijd achter de balie bij de ingang.


Ik heb me er dus niet aangemeld.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb afgelopen jaar ook overwogen om over te stappen naar Basic Fit (Sneek) vanwege de gunstige prijs (16 euro per maand ofzo?) Eerst wilde ik wel weten wat er zoal stond aan materiaal, dus ik heb gevraagd of ik even mocht rondkijken. Het zag er opzich wel goed uit, maar het viel me wel op dat er oa geen powerrack oid was om te squatten. Daarnaast hadden ze ook geen faciliteiten om te deadliften. (Geen matten, dunne stangen) Hierover heb ik toen geïnformeerd bij de balie, en daar werd me verteld dat ze liever niet hadden dat er werd gedeadlift. "Dat soort jongens" konden beter elders trainen. Squat kon volgens de dame achter de balie ook prima in de smith machine, of gewoon vrij, met een stang op je nek. De squat in de smith zou eventueel nog een optie kunnen zijn, maar liever niet. Los met een stang, zonder powerrack oid lijkt me een vrij achterlijke bezigheid... :p

Verder viel het me op dat de dumbbells niet zwaarder gingen dan 32kg.??? Begeleiding hoef je er volgens mij ook niet echt te verwachten. Er was welgeteld één dame aanwezig, en die zat de gehele tijd achter de balie bij de ingang.


Ik heb me er dus niet aangemeld.

hahaha, dat soort jonges omg dat is echt wel belachelijk want in mijn basic fit loopt het vol kuurders
en dan nog hé, precies of het is als je wil squatten dat je kuurt, aub e zeg
nja dat vind ik ook wel belachelijk.
Maarja ik ben niet zo een fanatieke benetrainer, en er staan wel genoeg apparaten om je benen te trainen vind ik...
Halters van 32 kg zijn zwaar genoeg vind ik... als je dan toch persee meer wilt ga dan op de bench zitten...
 
hahaha, dat soort jonges omg dat is echt wel belachelijk want in mijn basic fit loopt het vol kuurders
en dan nog hé, precies of het is als je wil squatten dat je kuurt, aub e zeg
nja dat vind ik ook wel belachelijk.
Maarja ik ben niet zo een fanatieke benetrainer, en er staan wel genoeg apparaten om je benen te trainen vind ik...
Halters van 32 kg zijn zwaar genoeg vind ik... als je dan toch persee meer wilt ga dan op de bench zitten...
Ik gebruik ze zelf nog niet, maar het is wel handig om te hebben. Afgelopen week deed ik bijv de incline chest press met 2 x 28kg. Dat zit niet eens zoveel meer van de 32 af. Voor andere oefeningen nadert het ook al aardig.
 
hahaha, dat soort jonges omg dat is echt wel belachelijk want in mijn basic fit loopt het vol kuurders
en dan nog hé, precies of het is als je wil squatten dat je kuurt, aub e zeg
nja dat vind ik ook wel belachelijk.
Maarja ik ben niet zo een fanatieke benetrainer, en er staan wel genoeg apparaten om je benen te trainen vind ik...
Halters van 32 kg zijn zwaar genoeg vind ik... als je dan toch persee meer wilt ga dan op de bench zitten...

Squatten > alle been-aparaten samen
En DB Rows met 32kg kan je al snel hoor
 
Squatten > alle been-aparaten samen
En DB Rows met 32kg kan je al snel hoor

ja man ik zei dus dat ik geen fanatieke benentrainer was dus die squat hoeft helemaal niet voor mij, ik heb genoeg aan de apparaten.
En dat is zeer goed voor jou dat je dat snel kan met 32 kg, voer je sets dan trager uit hé,
probeer je sets eens te rekken tot 40 sec of langer met die 32 kg chest press
 
ja man ik zei dus dat ik geen fanatieke benentrainer was dus die squat hoeft helemaal niet voor mij, ik heb genoeg aan de apparaten.
En dat is zeer goed voor jou dat je dat snel kan met 32 kg, voer je sets dan trager uit hé,
probeer je sets eens te rekken tot 40 sec of langer met die 32 kg chest press

Wie wil z'n rugtraining nou langzaam met weinig gewicht doen :roflol:
Het mooie aan dat soort oefeningen is juist smijten met veel kilo's.



OT: wat een schijttopics man over basic fit.
 
@billejoe Ik kan je garandere datje meer vooruitgang boekt met iets lager gewicht en zeer trage uitvoering, natuurlijk is afwisseling de sleutel.
En ik sprak over chest press, geen rugoefening
dus jij kan met 32 kg in elke hand een set van 40 sec in 10 reps?
Dan ben je goed bezig man
en als je het een schijttopic vind,reageer dan niet he:)
 
Back
Naar boven