MuscleMeat

Bodyenfitshop.nl kortingscodes (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zuipschuit

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2009
Berichten
895
Waardering
42
OP de nieuwe website van Bodyenfitshop.nl is het mogelijk om kortingscodes in te voeren. Nu loopt de RPM-10euro! korting en ik dacht, als er nou meer komen (gratis verzendkosten oid) dat we die met zijn allen hier neer zetten. Zodat iedereen van de voordeel kan profiteren.

Ik hoef er zelf niet gebruik van te maken, maar deel het toch graag met jullie. Ik hoop dat er binnenkort een leuke komt op pre-workouts. Wie weet dat we B&F overhalen om meer acties te laten doen!
 
De RPM korting (code: rpm-10euro! ) loopt tot zaterdag:) We zullen per week denk ik 1-2 maal een code uitbrengen die minimaal enkele dagen of langer loopt. (geef ik wel aan) Die wil ik hier wel posten. Beloofd!:)

De pre-workouts zal ik over nadenken! Thanks:)
 
Laatst bewerkt:
Altijd fijn korting codes gaan die dan de weekaanbieding vervangen of worden die extra ?
 
OP de nieuwe website van Bodyenfitshop.nl is het mogelijk om kortingscodes in te voeren. Nu loopt de RPM-10euro! korting en ik dacht, als er nou meer komen (gratis verzendkosten oid) dat we die met zijn allen hier neer zetten. Zodat iedereen van de voordeel kan profiteren.

Ik hoef er zelf niet gebruik van te maken, maar deel het toch graag met jullie. Ik hoop dat er binnenkort een leuke komt op pre-workouts. Wie weet dat we B&F overhalen om meer acties te laten doen!

Dat hebben ze toch al bij AL je bestellingen ?
 
Dat heeft meer met de financieele transactie te maken ;) Afterpay is een extern bedrijf en acceptgiro's kosten nu eenmaal geld en rembours is logisch
 
Kortingscode A-HD: AHD-4euro

Geldig t/m 23 Juli:)


[Afbeelding niet meer beschikbaar]


De code kun je toevoegen in de winkelwagen als je gaat afrekenen.
 
Ah die code is geldig op één bepaald product. Dacht daarnet 'verdomme' want heb net een bestelling gedaan. Maar heb iets anders besteld en dacht eerst dat het om een algemene korting ging.
 
:mad:net besteld zonder code:( Maar waar zie vind je die codes dan terug eingenlijk?

Die kan je invullen bij het bestellen;) Code's vind je hier in het topic wel!

- Eldert
 
Klopt het dat die codes vandaag niet meer werken??
wil net bestellen, hij kent de code wel maar voert de korting niet door in me totaalprijs..
 
Klopt het dat die codes vandaag niet meer werken??
wil net bestellen, hij kent de code wel maar voert de korting niet door in me totaalprijs..

Heb je wel een relevant product besteld dan?
 
Ooh mijn fout, dacht dat het voor alles gold.
Niet dus:P
 
Stond gelukkig ook geen 3 posts boven je :P
 
dat krijg je van te snel lezen he:trollfacex:
 
****Stuntaanbieding****

Niet direct een kortingscode:D maar we hebben een hele leuke actie met de Lauch van SAN. :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Exclusieve prijs bij Bodyenfitshop.nl: 240 tabletten 44,90 12,90!
 
Ik begrijp er nog steeds niet veel van: Is dat geranium oil extract nu hetzelfde als DMAA?

Geranium is een plantaardig extract en DMAA is synthetisch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven