Fitness Seller

Bodyenfitshop.nl (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ryu

MMA Fighter
Elite Member
Foto Contest
20 jaar lid
Lid geworden
6 apr 2003
Berichten
13.575
Waardering
103
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
7%
Aangezien Bodyenfitshop.nl nu ook sponsor van dbb is, wordt het ook tijd voor een eigen topic.

Dus wat zijn jullie ervaring met deze winkel? Bestellen jullie er vaak en welke producten vinden jullie het best?

Hier kan je ook je vragen of suggesties posten! :)
 
Laatst bewerkt:
Hey ryu,
heb je een linkje naar de Dave Draper methode van bcaa's innemen? Ik heb al ff gezocht op zijn site/forum maar niet gevonden.
 
Ik bestel regelmatig wat van Body en fitshop, ben vooral zeer te spreken over hun aftersale ..
wanneer er iets niet op voorraad is wordt er altijd een oplossing gevonden in de vorm van een ander
zelfde soort product voor een scherpe prijs.

Daarnaast wordt er ook altijd direct een oplossing gevonden wanneer er met de bestelling iets mis
is gegaan, zoals het verkeerd leveren van producten. Al eerder meegemaakt dat ik het andere
product mocht houden en het verschuldigde product als nog opgestuurd kreeg.

Van hun eigenmerk bestel ik altijd Pro90 banaan smaak.

Het oplossen met de blender gaat altijd goed, maar met de hand kost het wel wat meer energie.
Altijd goed romig en smaakt uiteraard goed, gooi hier ook altijd nog wat extra pindakaas doorheen.

Ik blijf er in ieder geval bestellen :thumbs:
 
Ik ken veel mensen die er kopen, gewoon zaak in Zwolle en zijn allemaal tevreden.
 
Hey ryu,
heb je een linkje naar de Dave Draper methode van bcaa's innemen? Ik heb al ff gezocht op zijn site/forum maar niet gevonden.

[Link niet meer beschikbaar]

5x per dag 5 caps met een stukje fruit. Ik kan het artikel ook niet meer vinden , maar kan me herinneren dat ik het van Ironage.us had. Maar het is ook alweer 4 jaar geleden. Sorry. :(
 
jup koop/bestel er vaak.

Meestal ga ik naar de winkel (extra korting op de toch al lage online prijzen:thumbs:)

zo blijft de whey nog een beetje betaalbaar :D
 
jup koop/bestel er vaak.

Meestal ga ik naar de winkel (extra korting op de toch al lage online prijzen:thumbs:)

zo blijft de whey nog een beetje betaalbaar :D

Ga je in Amersfoort of Zwolle?
 
Volgens mij heb ik daar ook eens wat besteld idd, is toch die site waar je altijd extra kassakorting krijgt?
 
hey

ik bestel al van het af het begin bij bodyenfitshop, omdat je een gratis shakebeker of pillendoosje erbij krijgt.

En als je belt of een E-mail stuurt krijg je vrijwel meteen een goede service en de prijzen zijn goed.
 
Ik bestel er ook altijd, soms wat problemen gehad met levering, maar is altijd goed opgelost. Sinds kort haal ik het op bij het distributiecentrum in heerenveen. Krijg je gelijk goed advies ed. Best wel leuk om te zien al die rekken vol met suplementen:p
 
Scherpe prijzen, vrij groot assortiment, ik mis alleen nog bij Animal Nitro de voordeelprijzen bij aankoop van 2 of 3 producten waardoor ik van plan ben deze toch bij Bodylab te gaan kopen...
 
ze moeten een keer actie doen met gratis t shirt om in te trainen goede reklame voor hun en leuk voor ons
 
Hebben we al vaak gedaan hoor. Zie veel lui rondlopen met BnF shirts en anders van andere supplementen merken. :)
 
Groot assortiment, vooral de whey is er erg goedkoop.

Hoe bevalt de mass stack van B&F Ryu?
 
Ziek, echt ziek.

Ik volg hem nu zonder CEE en je kan aan frederx vragen hoe wild en beesachtig ik doe. Deels ook een act, maar de pomp is echt heerlijk. Ik schiet echt helemaal vol en aderen poppen aan alle kanten eruit. Veel beter effect dan CEE alleen. :)
 
Vandaag heeft b&f toch echt enorm geblunderd met hun nieuwsbrief, door alle email adressen van hun klanten openbaar te maken.

Maar voor de rest is het een prima winkel, snelle levering en uitstekende produkten.
 
Ziek, echt ziek.

Ik volg hem nu zonder CEE en je kan aan frederx vragen hoe wild en beesachtig ik doe. Deels ook een act, maar de pomp is echt heerlijk. Ik schiet echt helemaal vol en aderen poppen aan alle kanten eruit. Veel beter effect dan CEE alleen. :)

Dat klinkt goed. heb de stack hier ook staan, ga volgende week beginnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven