MuscleMeat

Log: Cutten als beginnend bodybuildster

Bezoekers in dit topic

Dnies

Cool Novice
Lid geworden
20 okt 2013
Berichten
183
Waardering
14
Lengte
1m80
Massa
83kg
Vetpercentage
24%
Hoi hoi,

Welkom in mijn log :).
Ik ben een beginner maar sinds een aantal weken serieus bezig met bodybuilding. Ik heb 95 kg gewogen en mijn startgewicht hier is 81 kg. Ik heb nog een lange weg te gaan, maar dat gaat me zeker lukken!
Wel kan ik niet zo trainen als jullie BB, ik moet rustiger opbouwen met gewichten omdat ik het hypermobiliteitssyndroom heb en daardoor sneller blessures heb. Ik zal hier zoveel mogelijk posten en mijn progressie bijhouden, Ik train alleen, dus alle info/advies is welkom!!

startdatum: 21-10-'13
startgewicht: 81 kg
gewicht nu: zie gegevens bij avatar
lengte: 180 cm
start vetpercentage: 33,13%
vetpercentage nu: bij avatar

Behoefte onderhoud: 2200 ckal-500 ckal= 1700 ckal
eiwit beginner: 1.5x 80 kg = 120 gr eiwit
vet: 1x 80kg= 80 gr vet (heb het verlaagd omdat ik te lang bleef hangen op gewicht)

Ik train 3 x per week fullbody voor de aankomende 3 maanden. Erna wil ik een splitschema aanhouden voor 4 x per week.

Maandag (1u)
warming up: fietsend naar sportschool(10 min)
Benen - Kniebuigen: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks, KG: alleen met stang (techniek leren)
Rug - Liggend roeien: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks. KG: 8
Borst - Bankdrukken: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks. KG: 8
Schouders - Schouderdrukken: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks. KG: 8
Biceps - Dumbbell curl: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks. KG: 8
Benen - leg press: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks. KG: 68
Triceps - push down: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks. KG: 34
Buik - v crunches: 3 reeksen , 10 herhalingen per reeks.
buik - lying legraise: 3 reeksen, 10 herhalingen per reeks.
Triceps - dips: 2 reeksen, 5 herhalingen
buik - stomach vacuum: 4 reeksen van 20 seconden.
Cardio: 15 min. crosstrainer


Woensdag (1u)
warming up: fietsend naar sportschool(10min)