| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
| Bekijk resultaten enquête: De nieuwe MrO moet gewoon Phil Heath worden | |||
| Yesssssssssss | | 136 | 53,97% |
| Nee. | | 116 | 46,03% |
| Stemmers: 252. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Colossal Veteran Aangemeld: okt 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 24 Geslacht: M
Stats: Karma: | Big Phil Heath for Mr.O
!!!!!!!
__________________ Bryan zegt: Jesaja Katalysator van het internet Boodschapper van het ijz'ren spel Het is neit wanneer de zwaluwen laag vliegen dat het gaat regenen Maar jesaja die weer gaat squaten Dat voorspelt zware progressiemaanden in the iron game Jij bent de jezus van dutchbodybuilding.com |
| | |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
zijn er nieuwe foto's/ filmpjes van hem online?
__________________ hallo |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: Winter wonderland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Dexter verdient er nog 1, zijn er al meerdere door zijn neus geboord.
|
| | |
| | #4 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m96 105kg ? Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Ik gun het Phillip van harte, en hij heeft het ook in huis. Maar ik denk dat hij dit jaar het NOG niet word.
__________________ there is no point in being alive if you cannot do the deadlift - Jon Pall Sigmarsson |
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Ik gun het dexter niet...
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #6 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 22 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Ik zal niet zeggen dat hij geen olympia waardige fysiek heeft maar ik kan die kerel zen kop echt niet hebben. Moet hem echt niet, dikke NEE dus. |
| | |
| | #7 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: jun 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Stats: 1m82 92kg - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
![]() nuff said.
__________________ S Q U E E Z E ! ! ! You can be the ecto type Skinny with no appetite Marky tegen Corleoné: Toch zou ik eens een check laten doen door medici in een Universitair Medisch Centrum om te kijken of je chromosomen een maatschappelijk aanvaarde weefsel structuur hebben aangenomen. |
| | |
| | #8 |
| Monstrous Giant | Re: Big Phil Heath for Mr.O
nee, eerst Martinez!
__________________ FUUUU |
| | |
| | #9 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
hij heeft een 5-pack ipv een 8.
|
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m93 108kg - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
|
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
die bovenste 2 tellen niet, die zijn te klein
|
| | |
| | #12 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2009 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m93 108kg - Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
|
| | |
| | #13 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jan 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
agreed.
__________________ Champions aren't made in gyms. Champions are made from something they have deep inside them - a desire, a dream, a vision. They have to have the skills and the will. But the will must be stronger than the skill. |
| | |
| | #14 |
| Karma > Shoarma | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Ik heb yes gekozen omdat de optie SniperX niet bestaat.
__________________ Leuk spel voor als je een hekel aan care bears hebt: http://www.spel.nl/game/Evil-Care-Bears.html |
| | |
| | #15 |
| Huge Freak Aangemeld: sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 66 Geslacht: M
Stats: 1m86 66kg 19% Karma: | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Jesaja weer met z'n neger propaganda
__________________ True natural bodybuilding. De hoop in bange dagen. |
| | |
| | #16 |
| fap fap fap | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Ik hoop het!! (zie andere poll). Naast een estetische fysiek en veel massa komt hij ook over als een zeer sympathieke bodybuilder (hij is oa. bevriend met Cutler). Hij komt over als een zeer verstandige man die iets te zeggen heeft in tegenstelling tot andere bodybuilders. Hij speelt piano en is nog vrij atletisch (basketball ring dunken). Team Heath! |
| | |
| | #17 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Big Phil Heath for Mr.O
Citaat:
__________________ Incline Bench Press: 4 x 90kg Db Triceps Extention: 5 x 18kg Armen: L 42,2 cm / R 41,2 cm Prince More Than Genius: http://www.youtube.com/watch?v=IyjYt...ayer_embedded# | |
| | |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Big Phil Heath for Mr.O
martinez wint denk ik
|
| | |
| | #20 |
| fap fap fap | Re: Big Phil Heath for Mr.O
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |