MuscleMeat

Gestopt Log LiL Priest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

LIL Priest

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
2.803
Waardering
152
Lengte
1m74
Massa
115kg
Vetpercentage
18%
moet een log bijhouden zie ik, ik had al een log bijgehouden maar dan in een andere sectie, hier dus me verhaal en me updates:

traingsschema hanteer 2 on 1 off:
dag 1: schouders/cardio
dag 2: biceps/cardio
dag 3: rust
dag 4: borst/tricep/cardio
dag 5: benen/rug
dag 6: rust
dag 7: zie dag 1


mijn voedingsschema kom ik dan hierop uit
:
maaltijd 1: 2 eieren en 30 gr whey instant 2 viscaps 1 theelepel pindakaas
maaltijd 2: 200 gr hamburgers met 25 gr 30+kaas
direct na training: 50 gr whey isolaat
maaltijd 4: 50 gr jong 30+ kaas
maaltijd 5: 100 gr kipfilet en een lik mayo
maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm
maaltijd 7: 45 gr caseine en 1 theelepel pindakaas en 2 viscaps

Gear:
week 1-8 200 mg mast P eod
week 1-8 200 mg test P eod
t3 50-100 mcg ed

me foto's upload ik elke 2 weken:

helemaal in het begin toen ik begon:
2mxk8eg.jpg


begin van me cut:
erev7m.jpg


einde week 2:
oi4oza.jpg


einde week 4:
k0hawx.jpg
 
updateje na week 1:

deze week was echt ****ing moeilijk vol te houdenvooral zondag toen had ik wel iets van ik wil gewoon vreten maar wel volgehouden.

energie is echt k*t nu voel me erg downen geen energie voor niks, heb vandaag getraint maar merkte dat ik heel snel moe bent en dat ik iets meer rust nodig heb door de setjes heen.
in het weekend had ik erg veel moeite voelde me echt futloos, had toen de 2e en 3e maaltijd een theelepel pindakaas erbij genomen en voelde me toen stukken beter een uurtje erna.

ook het prikken afgelopen vrijdag was klote heel me linker been doet echt ****ing zeer en heb een soort bobbel in me linker ass waar ik niet eens op kan zitten, ik zit ook op een stoel met me linker helft erover heen.

hopelijk morgen een meting want de eigenaar had het druk met de breezahs die altijd maandag avond komen trainen.
 
update na week 2:

gaat steeds makkelijker heb weinig tot geen behoefte naar eten, de trek blijft enigszinds.

trainingen gaan wel wat moeizamer ben sneller moe, afgelopen maandag ook begonnen met droog trainen met herhalingen van 12 stuks met bijvoorbeeld om vervolgens direct erachter aan machine stuk of 10 herhalingen uit te persen op een licht gewicht, werkt prima.

vandaag dus me refeed dag en morgen, enkele uurtjes voor de training begin ik met fruit eten om vervolgens savonds na de training wat lekkers te eten en brownies staat op het menu samen met chili con carne met hele kleine stukjes kipfilet er tussen :eyebrow:

morgen dan de hele dag refeed met geen training dan eet ik het volgende:

maaltijd 1: 45 gr whey instant met brinta
maaltijd 2: chili con carne
direct na training: 50 gr whey isolaat
maaltijd 4: rijst met kipfilet
maaltijd 5: 4 boterhammen met pindakaas
maaltijd 6: 100 gr gerookte zalm
maaltijd 7: 45 gr caseine en 1 theelepel pindakaas en 2 viscaps

graag nog even suggesties of tips op me refeed dag

oh was even helemaal vergeten 2 weken geleden heb ik een meting gedaan en was 95.3 kg bij 15.4 % doel is nog altijd 12% en als het kan nog even naar de 10 maar dat zie ik dan wel
 
update na week 3:

deze week ging makkelijk wel weinig energie door de dag heen, merk wel dat ik droger word nu, me abs worden langzaam zichtbaarder :D

merk wel de afgelopen dagen dat ik snel moe ben in het dagelijkse leven, paar mensen hebben al gezegt tegen me dat ik sloom ben en erg stil gewoon niet hoe ik ben.

training gaat wel super lekker hard trainen en heb me cardio ook opgevoerd tot 40 min, doe namelijk 24 minuten fietsen om direct erna een kwartier lekker te rennen op een loopband, krijg al een aardige conditie die 40 minuten doe ik nu echt met gemak daarna ben ik echt kapot maar de moment van de trainingen gaan echt lekker alleen ervoor en erna voel ik me best futloos, merk toch dat me dieet van 1800-2000 kcal wel weinig is.
 
update na week 4:

gaat lekker met dieten gaat gewoon erg makkelijk heb deze week 1 dag gecheat op hemelvaart en dat kwam doordat ik geen boodschappen gedaan had dus ik had niks om savonds te eten en alle supermarkten waren dicht dus ik had een bak kebab gehaald zoals een kapsalon bakkie met alleen het vlees en heb het door tweeen gedeeld en opgegeten met een plakje 30+ kaas.

Verders trainingen gaat echt goed maar me kracht gaat wel erg achteruit kan gewoon niet zwaar gaan zoals ik eerder heb gedaan, maar ja focus me niet zoveel op gewicht.
vandaag even meten kijken hoeik er nu bij sta en ik zou een gat in de lucht springen als ik rond de 12% zou uitkomen maar denk niet dat ik daar op sta maar goed we zullen zien.

Gisteren dus ook me refeed dag gehad, begon lekker met een banaan smorgens met een shake en een lepel pindakaas, 2e maaltijd ook een banaan met 2 plakken 30+ kaas, 3e maaltijd 250 gr verse ananas wat was dat lekker zeg hehe met 120 gr kipfilet, vanaf 4e maaltijd begonnen met te laden had een pot rode kool met verse appels door heen gedaan met ballen gehakt yummy :D 5e maaltijd was na me werk ging ik langs de burger king en heb daar 2 grote whoppers gegeten om toch ff te cheaten, toen ik thuis kwam toch nog even een klein plakkie brownie gegeten met slagroom, als 6e maaltijd had ik zilvervlies rijst gegeten met bruinen bonen mais gehakt en stukkies kipfilet gegeten, uurtjes later ben ik in slaap gepleurd en heb geen moeite gedaan om me caseine nog erin te mikken.

alles nog even op een rijtje wat ik als refeed heb gegeten:

maaltijd 1: whey, pindakaas en banaan
maaltijd 2: 2 plakken 30+ kaas en een banaan
maaltijd 3: ananas en kipfilet
maaltijd 4: rode kool, aardappelen, appels, balletjes gehakt
maaltijd 5: 2 whoppers bij burger king zonder mayo :D
tussendoor: plak brownies met slagroom
maaltijd 6: zilvervlies rijst, mais, bruine bonen, gehakt, kipfilet

1 dag is wel weinig om te laden heb me best gedaan maar echt goed laden kan je niet echt.
 
hehe vandaag me vet% laten meten en wat blijkt 12.7% !!!!!!!!! hehe heb me doelen bereikt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

het was een 4 punts meting namelijk buik/rug/biceps/triceps
in de afgelopen 3 weken ben ik 3% gezakt en ben ik voornamelijk gezakt bij me buik en rug, ben niet strakker geworden aan me biceps en triceps dat is hetzelfde gebleven.

12% valt me toch best tegen zie toch nog een vet randje hier en daar had toch verwacht dat 12% strak was :p nou op naar de 10% hehe, ben wel extra gemtoiveerd erdoor geraakt :D
 
Success Lil!
Heb jij een oudere buitenlandse broer?:p
2mxk8eg.jpg

2573xv6.jpg
 
Succes met je logje hiero ! :)
 
Waarom doe je op 1 dag benen en rug, en op een andere dag alleen biceps of schouders?
 
Waarom doe je op 1 dag benen en rug, en op een andere dag alleen biceps of schouders?

doe 1 spiergroep per keer dan kan ik helemaal tot het uiterste gaan om daarna nog even cardio te doen, ben toch altijd bijna 2 uur bezig met me training en heb simpel weg gewoon niet meer tijd of ik moet om 11 uur al in de sportschool wezen, want ik train altijd voordat ik ga werken.

en 11 uur is gewoon te vroeg want ik kom meestal rond middernacht thuis van me werk en smorgens heb ik gewoon 2 maaltijd nodig voordat ik ga training anders pleur ik neer.

train meestal van 12 tot 2 uur om vervolgens om 3 uur op me werk te zijn.
 
Volg je een keto dieet?
 
update week na week 5:

deze week lekker getraint cardio wat minder gedaan maar 3x deze week en een dagje extra rust er tussen genomen dus deze weekend niet getraint had ik wel ff nodig kreeg weer pijntjes hier en daar het bekende overgetraind gevoel had ik.

kwa dieet best moeilijk gehad vooral de dagen na de refeed, die refeed nekt me toch weer, verlangde weer naar lekker eten en veel eten, liet het cardio daarna 2 dagen lang zoals wat het was kreeg even een dipje niet zozeer dat ik wou stoppen maar gewoon dat het ****ing langzaam gaat voor mijn gevoel en dat ik nog steeds vetrandjes ziet maar ja ik weet dat het de goede kant op gaat maar ja mentaal is dit wel erg zwaar.

morgen dus even me refeed, ga toch voor de 1.5 dag refeed en blijf ik dan ook houden om de 9 dagen een refeed maar niet meer 1 dag zoals de laatste keer was gewoon te weinig en merkte zelf ook de rest van de dagen dat het te weinig was.

ben ook van test prop kwa merk veranderd de afeglopen 1.5 week en ik weet het niet of het aan mij ligt maar ik voel me weer ****ING GEIL, heb de onthoudings contest ook moeten afblazen.
 
update week na week 5:

deze week lekker getraint cardio wat minder gedaan maar 3x deze week en een dagje extra rust er tussen genomen dus deze weekend niet getraint had ik wel ff nodig kreeg weer pijntjes hier en daar het bekende overgetraind gevoel had ik.

kwa dieet best moeilijk gehad vooral de dagen na de refeed, die refeed nekt me toch weer, verlangde weer naar lekker eten en veel eten, liet het cardio daarna 2 dagen lang zoals wat het was kreeg even een dipje niet zozeer dat ik wou stoppen maar gewoon dat het ****ing langzaam gaat voor mijn gevoel en dat ik nog steeds vetrandjes ziet maar ja ik weet dat het de goede kant op gaat maar ja mentaal is dit wel erg zwaar.

morgen dus even me refeed, ga toch voor de 1.5 dag refeed en blijf ik dan ook houden om de 9 dagen een refeed maar niet meer 1 dag zoals de laatste keer was gewoon te weinig en merkte zelf ook de rest van de dagen dat het te weinig was.

ben ook van test prop kwa merk veranderd de afeglopen 1.5 week en ik weet het niet of het aan mij ligt maar ik voel me weer ****ING GEIL, heb de onthoudings contest ook moeten afblazen.

ben ik ook constant.. zonder...:rolleyes:
succes!!!
 
update refeed:

afgelopen di en woe refeed gehad, wat was dat lekker zeg kon echt goed trainen dinsdag gewoon lekker tegenaan gaan zonder wat lichies te zijn in me kop.

woensdag dus rustdag gehad en het lijkt wel dat me spieren nu echt groot zijn of het zit echt tussen me oren maar lijkt wel na elke refeed dat ik heb me spieren echt rond zijn, ging lekker die 2 dagen alleen maar rijst gegeten met babi pangang en stukkies kipfilet en gecheat met snickers ijssies :p

vandaag weer flink tegenaan heb er weer zin in, volgende refeed is weer volgende week vrijdag en zaterdag officieel maar zal wel het weekend worden.
 
Veel succes!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven