| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 | |
| Huge Freak | Contest log Masallah
Ik houd al een log bij maar zal tijdens de contest mijn trainingen en vorderingen in deze contest log bijhouden. Stukje citaat uit mijn log van dinsdag 12 mei: Citaat:
Opwarmen van de schouders
4x15x3,25 kg Seated shoulder dumbbell press 8x10 kg 8x14 kg 8x14 kg 8x18 kg In het begin voelde ik wel lichtjes mijn schouder, maar op het eind niet meer. Superset side raises & front raises 3x8x6 kg / 3x8x6 kg Seated hammer curls 3x8x16 kg Standing alternating dumbbell curls 3x8x16 kg Barbell curls 2x8x30 kg Ik blijf het geen fijne oefening vinden, onderarmen irriteren snel Ez-bar preacher curls Gewicht zonder stang vermeld 3x8x15 kg Commentaar Schouder houdt zich goed gelukkig, voelt beter aan dan een tijdje terug .. nu hopen dat er een stijgende lijn in blijft zitten. Mijn huidige shape donderdag 14 mei: ![]() Vanavond mijn tweede training .. spullen inpakken en shakes klaar maken en ben pleite.
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! | |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Contest log Masallah
Succes Masallah, bruut fysiek |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Contest log Masallah
suc6 beest!
|
| | |
| | #5 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Contest log Masallah
Succes ziet er goed uit!
__________________ Lees de stickies |
| | |
| | #6 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: mei 2006 Locatie: Antwerpen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Contest log Masallah
je linkerlat is wel een pak groter dan de rechter, of lijkt dit door de foto? Goeie benen
__________________ hallo |
| | |
| | #7 |
| HELLBOY FROM HEAVEN | Re: Contest log Masallah
Succes kerel.
__________________ Ik wil bolletje!! iK keP Wildes gestempt!!! Yee! Wildes!!! |
| | |
| | #8 |
Brutal fysiek kerel!
|
| | |
| | #9 | |
| Huge Freak | Re: Contest log Masallah
Bedankt mensen Citaat:
Training donderdag 14 mei Opwarmen schouders
8x20 kg 8x50 kg 8x60 kg 8x70 kg 8x80 kg 6x90 kg 3x100 kg Incline dumbbell press 8x18 kg 8x22 kg 8x26 kg 8x30 kg Incline cable flyes 8x10 kg 8x12,5 kg 8x10 kg 8x10 kg 8x10 kg 8x10 kg Skullcrushers 7x30 kg 8x25 kg 8x25 kg 8x25 kg Standing rope extensions 7x17,5 kg 6x15 kg 7x12,5 kg 8x10 kg Dips 3x6xbw Commentaar Borst training vond ik niet verkeerd gaan na zo lange tijd niet meer normaal te hebben getraind, geen last gehad van de schouder. Skullcrushers gingen wel zeer moeizaam gelijk vanaf het begin armen liepen direct vol en kon al geen normale gewichten meer verplaatsen bij de rope extensions. Kon de riem om weigthed te dippen niet vinden maar bleek deze niet eens nodig te hebben, pathetic. Maar goed over een aantal weekjes hoop ik weer met een respectabel gewicht te kunnen trainen.
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! | |
| | |
| | #10 |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: sep 2006 Locatie: Utrecht Geslacht: M
Succes
__________________ Melvin Anthony....man... some weird movements... like slow stripping... now some real good posing. Keep it there Melvin. And now his a robot... Oh fuck me... don't throw cock at crowd... - Lee Priest |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder | Re: Contest log Masallah
Veel succes met de contest en je schouder.
|
| | |
| | #12 |
Veel succes Mas!
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #14 |
Je pakt flink volume op de borst man |
| | |
| | #15 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2005 Locatie: Becoming Ripped... Geslacht: V
Nette shape kerel. Succces en ook jij bent een potentiële winnaar imo. |
| | |
| | #16 | ||
@ all: thanks. Citaat:
trainde dit jaar. Ben 1.75m Mwah valt wel mee toch, zijn ook niet allemaal werksets. Citaat:
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! | ||
| | |
| | #17 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Succes!!!! EGt beestt Is er een rede voor je naam mischien of heb je het zomaar genomen ? |
| | |
| | #18 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: feb 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
![]() Moet meteen aan die gruwelijke backfoto denken. Hoe staat je rug er nu bij? |
| | |
| | #19 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: apr 2009 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
wat neem je voor je schouder btw? succes! |
| | |
| | #20 | ||
Citaat:
een turkse jongen, hij becomplimenteerde me met me fysiek "Masallah" zei hij, ik wist niet wat het betekende en hij legde me uit wat het inhield: "Ga zo door, je bent goed bezig". Dit is een betekenis van het woord daarnaast heeft het ook nog een andere betekenis namelijk: "Het beschermen van de mensen op de aarde tegen het kwaad". Sindsdien draag ik deze naam als bijnaam, heb veel turkse vrienden en die noemen me zo. Citaat:
trainen, hoop aan het einde van deze 8 weken wel weer op dat niveau te zitten met toch wel verbeterde armen. Hoe bedoel je?
__________________ Join "The DBB Traps Squad" : Oversized Traps for the win! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7(RIP), TheNose, Saa, Animallegs, sanca, Raoul Duke, Xto, Choker, guardian en Sgtmossad... Steph@n zegt: jij zit zeker op dbb?!? ... zie het aan je traps! | ||
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| contest, masallah |
| Topic opties | |
| |