MuscleMeat

Fotocontest 2009 - Inschrijvingen ! - Gesponsord door XXL nutrition en DBB

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid sinds
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

1. Voorwaarden en reglement
  • Minimum leeftijd 14 jaar.
  • Tenminste 3 maanden lidmaatschap bij dit forum.
  • Tenminste 80 posts geplaatst waarvan tenminste 40 in 2009.
  • Kandidaten hebben nog niet deelgenomen aan IFBB/pro wedstrijden, en hebben maximaal aan één amateur wedstrijd deelgenomen.
  • Je moet recente foto's versturen, dit wil zeggen NA deze aankondiging geschoten (zie 'Belangrijke deelnemingsvoorwaarden' in dit topic voor meer details).
  • Elke vorm van oneerlijkheid wordt bestraft met diskwalificatie en 4 strafpunten!
2. Wanneer, waar en hoe?

Deze fotowedstrijd start op woensdag 15 Juli 2009 in de [Link niet meer beschikbaar]. Alle leden van dit forum kunnen deelnemen aan de stemming. De stemming duurt precies 10 dagen. De deelnemer met de hoogste score zal, na controle op eerlijkheid van de punten, door de forumleiding aangeduid worden als winnaar. Dit wordt bekendgemaakt op 29 Augustus.

3. Welke prijzen zijn er te winnen?

1ste Plaats - Totaal 430 euro

Waardebon 250 euro XXL Nutrition
[afbeelding niet meer beschikbaar]iPod nano 8G met inscriptie naar keuze.
Elite Lidmaatschap Onbeperkt twv € 39.95
[afbeelding niet meer beschikbaar]10.000 karmapunten​

2de Plaats - Totaal 150 euro

Waardebon 150 euro XXL Nutrition
[afbeelding niet meer beschikbaar]5000 Karma punten​

3de Plaats - Totaal van 100 euro

Waardebon 100 euro XXL Nutrition
[afbeelding niet meer beschikbaar]2500 karmapunten​

4. Hoe kan ik deelnemen?

Je hebt tijd tot 15 Juli om in je best mogelijke shape te komen! Stuur ons dan één foto met daarop een collage van je beste poses, er mogen maximaal 4 poses op de foto staan. Het mag ook gewoon 1 pose zijn, maar de foto moet in elk geval groot en duidelijk zijn.

Belangrijke deelnemingsvoorwaarden:
  • De foto moet minimaal 500 bij 500 pixels groot zijn
  • Op de foto moet op de achtergrond (bijv. tegen de muur) een A4tje te zien zijn met daarop "DBB Foto Contest 2009" (tenzij je gezicht bekend is op DBB)
  • Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats ten laatste binnen hebben voor 14 Juli, 18:00 ('s avonds).
Het adres om je foto en info naartoe te sturen is: contest09@telenet.be. Eventuele vragen over de wedstrijd of het reglement kan je kwijt in dit topic.

Alvast succes aan de deelnemers! :wl:

5. Veel gestelde vragen:

V: Is de wedstrijd alleen voor naturals?
A: Nee, we kunnen geen tests doen dus iedereen mag meedoen.

V: Mag ik alvast inschrijven, ook al heb ik nog geen foto?
A: Dat mag zeker, we moedigen dit zelfs aan! Stuur later dan wel tijdig je foto.

V: Zijn er leeftijdsklassen?
A: Nee, iedereen ouder dan 14 kan meedoen, men kijkt eerder naar prestatie in verhouding tot leeftijd in deze contest.

V: Is het geen idee om foto's van benen en andere poses te verplichten?
A: Deze vraag is al vaak gesteld, het antwoord is: we willen iedereen een kans geven om mee te doen, dus ook zij die deze foto's niet hebben.
 
Top! Ik ga 100% zeker meedoen.
 
lachen, ben benieuwd naar deelnemers, zit daar ook nog een limiet aan?
 
Count me in :cool:

De wedstrijd zou een stuk eerlijker zijn als er verplicht foto's van de voorkant/achterkant/benen bij moeten. Idee?

Misschien ook een idee om alleen mensen met 5 posts en 1 maand lidmaatschap te laten stemmen? (Als dat technisch mogelijk is)
 
Ik was sowieso van plan om mee te doen. Maar ik heb de cut moeten uitstellen door mijn blessure:mad:
 
Count me in :cool:

De wedstrijd zou een stuk eerlijker zijn als er verplicht foto's van de voorkant/achterkant/benen bij moeten. Idee?

Misschien ook een idee om alleen mensen met 5 posts en 1 maand lidmaatschap te laten stemmen? (Als dat technisch mogelijk is)

Lees de regels nog eens ff over.
 
leuke prijzen:D
 
Zal eens een poging wagen:P
 
Die waren vorig jaar hetzelfde, mocht niet echt baten..

Het gaat trouwens om het stemmen he

Foutje inderdaad, ik zou persoonlijk niet voor 5 posts gaan maar toch voor een stuk of honderd als het aan mij lag;)
 
hmm, ik doe volgend jaar wel eens mee :p
 
Maybe doe ik ook mee. Doe je mee tiger4evaH?

Inschrijven kan dus t/m 14 juli als ik 't goed lees?

Ough, wat een k*t datum, kom ik net terug van vakantie. Ik zal dus eerder in een goede shape moeten komen. Ik bepaal op 't laatste moment.

En anders een jaartje later.
 
Ik doe dit jaar mee!
 
En als ik nu de grootste gast in me gym laat poseren met mijn naam erbij, hem de Ipod geef en zelf de 250 Waardebon neem ?



Of is dat cheaten ? :p
 
leuk altijd contest! Over jaartje of 2 zal ik ook meedoen :)
Is dat ares op de foto trouwens, als ik me niet vergis?
 
Eindelijk, dit wordt vet!

Succes aan iedereen die mee gaat doen :thumb:
 
Doe zelf niet mee maar ben benieuwd! Stevige prijzen in ieder geval. :)
 
Dit blijft toch een mooi iniatief hé, mooie prijzen Big-T en Rene! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven