| | #1 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Robin Brantz
had ik dat nou goed begrepen zit die ook voortaan in team XXL of hoe is er iets anders aan de hand eeuuuh wie weet er iets van ...Rene zeg eens iets
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #2 | |
| Prof Bodybuilder Aangemeld: jun 2004 Locatie: Nederland Geslacht: V
Stats: Karma: | Re: Robin Brantz
Citaat:
gezellig hoor XXL heeft nu een top team die zeker nationaal en internationaal gaat toppen. Dus welkom Robin en we gaan ervoor bij de Arnold Classic
__________________ www.maschatieken.com www.forfunsport.nl http://www.labrada.com Sponsored by Labrada Nutrition | |
| | |
| | #3 |
| Monstrous Giant | Re: Robin Brantz
erg goed fysiek heeft robin!
__________________ FUUUU |
| | |
| | #4 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
zat hij niet bij performance?
|
| | |
| | #5 |
| Colossal Veteran Aangemeld: apr 2006 Locatie: waar mijn bed slaapt; neerpelt dus Leeftijd: 43 Geslacht: M
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: Robin Brantz
juist ja zat bij performance ....en nu dus bij XXL een goede aanvulling op het team lijkt me zo....
__________________ Alles komt goed :zo niet dan toch al begin ik daar nu toch aan te twijfelen |
| | |
| | #6 |
| Official Sponsor | Re: Robin Brantz
Ja klopt.. Robin Brantz komt bij ons team. Ik zal vragen of hij hier een account aanmaakt en een topic om zo zijn voorbereiding wat te volgen. |
| | |
| | #7 |
| Monstrous Giant Aangemeld: jun 2007 Locatie: in het maisveld Leeftijd: 38 Geslacht: M
Stats: 1m74 108kg - Karma: | Re: Robin Brantz
Dat is een goed idee René.
|
| | |
| | #8 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Stats: 1m79 85kg 13% Karma: | Re: Robin Brantz
dat zou mooi wezen. altijd leuk om te volgen.
__________________ The Best of Kevin Levrone http://www.youtube.com/watch?v=aCSUzRmccBI My family and friends don’t understand why you do the things that you do. Why you are eating 7-8 times a day? Why you gain weight and then you lose weight? Why you talk bodybuilding and think bodybuilding 24-7. Why you go and train after working 10 hours a day in the office? Well it is because I love what I do. |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Robin Brantz
Cool, vind Robin nog een beetje onderschat. Veel mensen weten niet dat hij vorig jaar ook op de AC heeft meegedraaid (6de geworden dacht ik).
__________________ Benen moeten ook getraind worden, want dan lijkt je lul niet meer zo enorm groot. Dat schrikt af. |
| | |
| | #10 |
| Official Sponsor | Re: Robin Brantz
Hij maakt in de loop van de week een account aan. Hij is in voorbereiding voor de Arnold Classic volgend jaar. Hij zal dan hier in zijn eigen topic wel het 1 en ander gaan posten.
|
| | |
| | #11 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Citaat:
Waneer Kunnen We Roelly bij Team XXL verwachten? Die heeft nog geen supp sponsor toch? zullen vast meer kapers op de kust liggen voor hem
__________________ Ronnie Coleman: "Ain't nothing to it but to do it" | |
| | |
| | #12 |
| Competitive Bodybuilder | Re: Robin Brantz
|
| | |
| | #13 |
| Prof Bodybuilder | Re: Robin Brantz
Het is super dat deze topper ons team komt versterken! Robin ik had je vorige week al via pm gesproken maar alsnog van harte!
__________________ Member of Team XXL Nutrition Bigger is Better! Mr. Holland 2009 + Overall winner. |
| | |
| | #14 |
Hallo allemaal ! Tnx voor de reakties ! Ik wist niet dat jullie mij kende hier XXL is niet helemaal nieuw voor mij . Zo zijn Mascha en Koert al een keer mijn team maatjes geweest. Ik zal met XXL een nieuwe weg inslaan met een andere aanpak van trainen en voeding. Uiteraard blijft Khalid mijn trainings maatje dus daar verandert niets aan. Samen met hem zal ik mijn best doen om er zo goed mogelijk bij te staan op de Arnold Classic 2010. Dit jaar was het een en ander mis gegaan tijdens de wedstrijd waardoor ik mij niet optimaal kon presenteren maar dat zal de volgende keer anders gaan. Ik zal jullie hier op de hoogte houden tijdens mij voorbereiden dmv foto's en wellicht ook stats. Ik zeg wellicht stats om dat dat iets is waar ik mij vrij weinig mee bezighoud. Wij kijken meer naar wat de spiegel ons zegt want deze liegt niet ( tenzij je op de kermis in een lach spiegel kijkt |
| | |
| | #15 |
| Massive Warrior | Re: Robin Brantz
Welkom op DBB Robin, en kom gerust wat vaker langs op het drukst bezochte BB forum in België en Nederland
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #16 |
Stats: 1m80 - - Karma: | Re: Robin Brantz
welkom Robin en veel succes met de voorbereiding op de AC....
| | |
| | #17 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
veel succes met de voorbereiding op de AC.!!!
__________________ Ronnie Coleman: "Ain't nothing to it but to do it" |
| | |
| | #18 |
| Dutch Bodybuilder Aangemeld: okt 2009 Locatie: Gym Leeftijd: 27 Geslacht: M
Stats: 1m78 73kg - Karma: | Re: Robin Brantz
Succes! ben benieuwd naar progressie foto's
__________________ Fools are fearless, Heroes show no fear. |
| | |
| | #19 |
| Freaky Bodybuilder | Re: Robin Brantz
Welkom Robin.
__________________ Nulla tenaci invia est via... |
| | |
| | #20 |
Deze foto is gister ff snel door iemand gemaakt. Weeg hier 110 kg . In Januari begin ik met de voorbereiding voor de AC2010 .
Laatst aangepast door Robin Brantz : wo 25 nov 2009 om 10:41 |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| brantz, robin |
| Topic opties | |
| |