Fitness Seller

DBB GAME: een nieuw begin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

lloydatoni

Colossal Veteran
Relnicht
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2011
Berichten
13.529
Waardering
7.361
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
gewoon even in roepen, dan volgt de beschrijving vanzelf wel.

Weerwolvenspelletje regels en personages.

Personages:

Bad guys:


De weerwolven, in tegenstelling tot wat we gewend zijn geen cultisten meer maar alleen maar puur wat weerwolven die het grote buffe mosseldorp teisteren met hun jacht naar de gains van de bewoners, zien er zelf overdag wat tenger en mager uit en gaan in de nacht erop uit om gains te stelen van de andere bewoners met een dodelijke afloop. Ze weten van elkaar wat ze zijn en zullen met elkaar moeten beslissen wie ze eruit willen hebben per nacht.

Hoe meer spelers hoe meer weerwolven ik zal oproepen voor dit spel. Wil de schaal ongeveer houden op 1 weerwolf per 6-7 bewoners.

Kan van alles zijn rol:

Burgemeester
De eerste dag kiezen de burgers een burgemeester nadat ze hun rollen al gehad hebben. Dus er is een kans van 1 op 6-7 dat er een Weerwolf als burgemeester gekozen kan worden. De burgemeester heeft als speciale kracht dat er bij een gelijkspel zijn stem dubbel gaat tellen. Als de burgemeester sterft, mag hij in zijn laatste ademtocht een opvolger benoemen.

De heks Bezit een toverdrankje waar ze kan bepalen over het lot van het slachtoffer van de weerwolven. Ze mag deze kracht echter maar 1 keer gebruiken. Wanneer ze deze kracht gebruikt heeft is deze rol uitgespeeld. Zal dus erop neer komen dat ze kan bepalen of iemand sterft die nacht of niet. ze mag er ook voor kiezen om die kracht anders te doen aanwenden en iemand te killen in het dorp. Wanneer ze dit doet, betekent het wel dat ze niemand meer tot leven mag wekken.

Good guys:

De burgers moeten overdag stemmen naar aanleiding van de gegeven hints en het spelverloop om een weerwolf eruit te stemmen. Alles om hun zwaarbevochten gains te behouden.

de jager mag elke nacht aan de spelleider doorgeven via pm wie hij wilt beschermen die nacht. Tevens mag hij elke 5e nacht ervoor kiezen niemand te beschermen en iemand te gaan vermoorden. Betekent wel dat er niemand die nacht door hem beschermd kan worden en de wolven vrij spel hebben, dus doe wat je goed dunkt.

Het meisje mag elke nacht erop uit om een signaal op te sporen van 1 van de wolven, Wanneer ze dit doet of aanvraagt bij de spelleider, krijgt zij een hint over 1 van de wolven maar krijgen alle wolven een hint over haar. Dit mag/moet ze zo subtiel mogelijk mededelen in het topic anders wel een beetje erg doorzichtig voor de wolven of jager dat ze het is en krijg je een bepaalde vorm van competitie vervalsing en dat willen we niet he. 2e meisje is een gek hahahahaha

cupido koppelt de eerste nacht 2 spelers aan elkaar, dus zou goed kunnen dat een wolf aan een burger gekoppeld kan worden door dit engeltje. Betekent overigens wel dat beide uitgezochte spelers niet weten van elkaars bestaan weten en alleen te horen krijgen dat ze een echtpaar zijn met iemand in het spel. Ze delen dan het bed met elkaar en kunnen niet zonder elkaar door het leven gaan. Als een wederhelft sterft dan sterft de ander ook. Niemand behalve cupido weet wie het koppel is. De spelleider zal dit woord van cupido doorgeven aan het koppel zodat cupido onbekend blijft. De rol is echter wel na 1 nacht al uitgespeeld en gaat hierna verder als normale burger.

Eventueel bij een onbehoorlijk groot aantal aanmeldingen kan ik nog andere rollen toevoegen zoals de zieneres, maar die laat ik nog even ongemoeid.

Deelnemers
1 HillR (uitgewerkte heks)
2 Punjab (burger)
3 Tremendes rip gvkl (burger)
4 NickyCF rip in santa clara (weerwolf)
5 Wengstertje (burger)
6 RockofAges dood (jager)
7 LM7790 rip in copy pastarino( burger)
8 OT92
9 JoostD uitgeschreven omdat inactief (burger)
10 LeonM cyka blyat ez katka (weerwolf)
11 Steensteen (burger)
12.vermeiro
13 hoxyz
14 IMBAatwork gedood door de jager (burger)
15 fred22 gedood door de wolf (burger)
16 HIghonX (cupido)
17 Sanca geschoten door cupido (burger)
18 Diaephi (burger)
19 Penose:) Meisje nr 1 lekker dood mwuahahahahahahahah rip( meisje 1)
20 Orgineel
21 Stefanovich ach het was maar een gek
22 Wauter (wolf) burgemeester :(
23 Alley Cat (burger) en veels te vroeg overleden

Elke dag is de stemming van 22.00 tot 20.00 de dag erna, nacht zal afspelen tussen 20.00 en 22.00 dezelfde dag

Veel plezier met het spelen toegewenst alvast :).

RIP in peace voor mijn andere spellen overigens, kan die niet meer terugvinden van mezelf die ik al eerder georganiseerd had :(. Dus daarvan leren en afkijken over mijn host stijl gaat wat moeilijk nu.
 
Laatst bewerkt:
binnen
 
OP update 2.01
 
In
 
In

Waar is Sanca om hem de eerste nacht te killen/er uit te stemmen? :roflol:
 
Burgemeesterino

Het is natuurlijk nooit te vroeg om je alvast op te stellen als een goed vaderfiguur voor onze gemeenschap
 
Het is natuurlijk nooit te vroeg om je alvast op te stellen als een goed vaderfiguur voor onze gemeenschap
seksist!

dat hoort een burgermoeder te zijn natuurlijk en wie kan dat beter dan ik!!
 
seksist!

dat hoort een burgermoeder te zijn natuurlijk en wie kan dat beter dan ik!!

Vaderfiguur... NickyCumface met een piem0l... Burgermoeder...

Deze mindfuck :o
 
Vaderfiguur... NickyCumface met een piem0l... Burgermoeder...

Deze mindfuck :o

:roflol:
ach lief kindeke van me....ik zal je nog wel eens wat levenslessen geven ;)
 
Back
Naar boven