XXL Nutrition

DNP voor vrouwen....

Bezoekers in dit topic

Jaytjuh

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 jul 2009
Berichten
5.824
Waardering
294
Lengte
1m98
Massa
120kg
Men zegt wel dat het niet geschikt voor vrouwen is aangezien alles geel wordt inclusief de sperma, in het geval van de vrouwen waarschijnlijk de eitjes.
Sperma spuit je er uit en wordt op nieuw aangemaakt, eitjes niet....MAAR
alle cellen in je lichaam vernieuwen zich constant (het lichaam dat je vroeger had is dus letterlijk dood).
Zou je dan niet kunnen stellen dat de eitjes die een vrouw nu heeft over 5 jaar eigenlijk niet dezelfde eitjes zijn?
 
Men zegt wel dat het niet geschikt voor vrouwen is aangezien alles geel wordt inclusief de sperma, in het geval van de vrouwen waarschijnlijk de eitjes.
Sperma spuit je er uit en wordt op nieuw aangemaakt, eitjes niet....MAAR
alle cellen in je lichaam vernieuwen zich constant (het lichaam dat je vroeger had is dus letterlijk dood).
Zou je dan niet kunnen stellen dat de eitjes die een vrouw nu heeft over 5 jaar eigenlijk niet dezelfde eitjes zijn?

Jammer genoeg niet, die eitjes zijn van bij de geboorte al aanwezig en rijpen naarmate de tijd vorderd. Ik had het graag aan mijn vriendin gegeven maar zoiets doe je gewoon niet als er zo'n risico's zijn.
 
en toch zijn er vrouwen die het gebruiken .....
 
Jammer genoeg niet, die eitjes zijn van bij de geboorte al aanwezig en rijpen naarmate de tijd vorderd. Ik had het graag aan mijn vriendin gegeven maar zoiets doe je gewoon niet als er zo'n risico's zijn.

Ja dat is voor mij ook de reden om het haar niet te geven, maar aan de andere kant geloof ik niet dat zo'n eitje nog precies dezelfde cellen heeft na een tijdje tenzij deze bestaat uit postmitotische cellen. Deze cellen kunnen niet delen en blijf je je hele leven houden.


 
Dus als je geen kinderen zou willen (of op voorhand niet zou kunnen krijgen) dan is er geen bezwaar om DNP te gebruiken als vrouw? Of zijn er andere nadelen?
 
Dus als je geen kinderen zou willen (of op voorhand niet zou kunnen krijgen) dan is er geen bezwaar om DNP te gebruiken als vrouw? Of zijn er andere nadelen?

mwah.. behalve dat het eigenlijk gewoon puur gif is en het een afscheiding is van dynamiet (ya rly), en er een hoop (tijdelijke) bijwerkingen zijn.. veilig als wat !
 
Gewoon de gebruikelijke bijwerkingen die makkelijk onder controle the houden zijn als je neit te hoog doseerd.
 
mwah.. behalve dat het eigenlijk gewoon puur gif is en het een afscheiding is van dynamiet (ya rly), en er een hoop (tijdelijke) bijwerkingen zijn.. veilig als wat !

Zitten we hier in de AAS sectie of wat?!
Ik weet wat het is, en vraag naar bijwerkingen voor vrouwen (waar dit topic ook voor bedoeld is)
 
nu weet ik het niet echt zeker maarMishale was er geloof ik over aan het denken om te gaan gebruiken...
maar als het een eerste keer is dat ze iets gaat gebruiken ga dan voor een ecay stack ofzo
 
nu weet ik het niet echt zeker maarMishale was er geloof ik over aan het denken om te gaan gebruiken...
maar als het een eerste keer is dat ze iets gaat gebruiken ga dan voor een ecay stack ofzo
Persoonlijk zit ik helemaal nog niet te denken aan ook maar iets te gebruiken, ben alleen graag geinformeerd ;)
En voor de nieuwsgierigheid ben ik (dus) ook wel benieuwd of bij een vrouw de eitjes wel aangetast worden.
 
er zijn veel studies gedaan omtrent DNP gebruik. Grootste probleem was staar.
Bianca had geloof ik behoorlijk wat info omtrent DNP kan ik me heugen,zeker over vrouwen.
 
Ja dat is voor mij ook de reden om het haar niet te geven, maar aan de andere kant geloof ik niet dat zo'n eitje nog precies dezelfde cellen heeft na een tijdje tenzij deze bestaat uit postmitotische cellen. Deze cellen kunnen niet delen en blijf je je hele leven houden.



Toch is dat zo. En een eicel bestaat overigens uit slechts 1 cel, en niet uit meerdere.
Pas na bevruchting (versmelting met zaadcel) begint de celdeling. Wel vindt er 'rijping' van de eicellen plaats vanaf het begin van de menstruatie, dit verandert echter de eicel zelf niet, maar beïnvloedt slechts de follikels die om de eicel heen zitten. En bij de eisprong laten die follikels ook weer los van de eicel.
Maar of DNP de follikels beïnvloedt of hoeveel invloed dit mogelijk heeft op de kwaliteit van de eicel zou ik echt niet weten...
 
Ik heb vorig jaar veel info verzameld over werking + gebruikerservaringen omdat Animal eraan ging, maar ben weinig recente studies tegengekomen over 't effect op vrouwen+lichaam. Meen wel ergens gelezen te hebben dat de vruchtbaarheid aangetast wordt en dat het dus wél de kwaliteit van eicellen beïnvloed.
Discutabel, maar mss dat Bianca uit studies kan aantonen hoe dat zit?
Denk wel dat je als vrouw al helemaal voorzichtig moet zijn in je afweging aan de DNP te gaan als je eventueel nog zwanger wil worden!

En wat Kriel al zei, staar en (partiële) blindheid is meest vermeld bij vrouwelijke gebruikers.
 
Toch is dat zo. En een eicel bestaat overigens uit slechts 1 cel, en niet uit meerdere.
Pas na bevruchting (versmelting met zaadcel) begint de celdeling. Wel vindt er 'rijping' van de eicellen plaats vanaf het begin van de menstruatie, dit verandert echter de eicel zelf niet, maar beïnvloedt slechts de follikels die om de eicel heen zitten. En bij de eisprong laten die follikels ook weer los van de eicel.
Maar of DNP de follikels beïnvloedt of hoeveel invloed dit mogelijk heeft op de kwaliteit van de eicel zou ik echt niet weten...

Ahaa, als het maar 1 cel is dan klinkt dat inderdaad erg logisch. Wel jammer voor mn vriendin (en andere vrouwen uiteraard)
 
Gewoon slikken,niet ouwehoeren
 
Ahaa, als het maar 1 cel is dan klinkt dat inderdaad erg logisch. Wel jammer voor mn vriendin (en andere vrouwen uiteraard)
Ach, is alleen ALS je zwanger wilt worden... ;)

Maarre: wie is Bianca?
 
Soms vraag ik mij ook wel eens af, wie Bianca is.
Het moet iemand zijn die zich bezighoudt met de studie naar medicijnen en vergiften.

Destijds was de vraagstelling voornamelijk gericht op de interactie van DNP met T3 maar daar kon ik maar moeilijk over tot een conclusie komen.

Wat effecten op de vrouwelijke reproductie betreft (daar had ik nog niet veel op gelet overigens! maar heb er idd wel wat over)
ja het verstoort je cyclus,en indien je zwanger bent je zwangerschap,maar dat kan ook door de metabole stress alleen komen!
DNP is NIET mutageen, dus verwacht ik geen blijvende schade aan je eicellen. Als alle DNP maar uit je lichaam is bij het begin van de cyclus waarin je je laat bevruchten, zou het redelijk veilig moeten zijn.

Maar ik neem geen verantwoordelijkheid voor gemuteerde kindjes als dit niet waar blijkt te zijn:D:eek: Er is wel een mogelijke metaboliet van DNP die mutageen is (:mad:welke dat is staat hier ergens in, maar heb ff geen zin om het terug te zoeken in die brijberg:eek: http://www.atsdr.cdc.gov/toxprofiles/tp64.html#bookmark06), deze metaboliet kan wel alleen ontstaan bij voldoende ATP maar dat valt niet mee om die te produceren in aanwezigheid van DNP dus dat snap ik nog even niet helemaal. Daarvoor zou ik het toch weer "even" moeten gaan lezen. Of jullie doen dat zelf..:rolleyes:
 
:duh:
Ik wist dat ik iets vergeten was... :o
 
Back
Naar boven