| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #21 |
| Monstrous Giant Aangemeld: aug 2007 Locatie: olddutch for fucking president ! Geslacht: M
Stats: 2m06 64kg > 50% Karma: | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
bestaan die ? ( no flame want ik weet het echt niet )
__________________ . |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Vlaanderen Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m71 83kg - Karma: | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Nah, ik heb de arts deze ochtend gesproken. Hij had er niets op tegen qua eiwitpoeder (natuurlijk) Maar hij kent het dan ook niet. Anyway's ik heb besloten om het gewoon dan ook niet te doen en gewoon te vreten, trainen en rusten....Dat ik nog tattoo's mag laten zetten maakte tenslotte m'n dag weer helemaal goed
__________________ Savin up for a brand new suzuki intruder 1400....Riding towards the future Roids were made by those who can't get there themselves |
| | |
| | #23 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Elke arts/dokter weet toch wel dat eiwitpoeder totaal geen kwaad kan...
__________________ - Wie stilstaat bij zn groei.... ....staat niet stil, maar groeit - |
| | |
| | #24 |
| Official Sponsor | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Bij welk ziektebeeld dan ook zou ik altijd eerst met je behandeld arts overleggen voordat je supplementen gaat gebruiken. 99,5% van de supps zullen beslist geen kwaad kunnen, maar bij zware ziektebeelden zou ik die andere 0,5% niet riskeren. Voor een gezond persoon zonder medische klachten zijn alle, legaal, in Nederland te koop aangeboden supplementen veilig.
__________________ 5 kg RAW IRON Sports Whey voor €54,95. AANBIEDING geldig t/m 21-03 |
| | |
| | #25 | |
| Freaky Bodybuilder Aangemeld: aug 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Stats: - - - Karma: | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Citaat:
vast wel, anders had je vast niet tot deze uitspraak gekomen, tenzij je zelf die zooi verkoopt natuurlijk wat je uitspraak direct dubieus maakt imo.
__________________ Idiots 'r us... | |
| | |
| | #26 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Citaat:
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
| | #27 | |
| Freaky Bodybuilder | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Citaat:
Laat ik dus stellen dat 99% van de producten geen kwaad kan
__________________ ..:: Trots lid van de Vlaamse Knokploeg! ::.. echte mannen deadliften met hun tanden! Tjok:'En gij zult geen gemeenschap hebben meteen, die van het mannelijk geslacht is, zoals men gemeenschapheeft met een vrouw: een gruwel is het.' Leviticus 18:22 | |
| | |
| | #28 | |
| Official Sponsor | Re: Zijn supplementen schadelijk ???
Citaat:
Persoonlijk vind ik dat dit soort spul ook niet zomaar door iedere 17-jarige gekocht moet kunnen worden via een webshop.
__________________ 5 kg RAW IRON Sports Whey voor €54,95. AANBIEDING geldig t/m 21-03 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| schadelijk, supplementen, zijn |
| Topic opties | |
| |