AndroidHealthClinic

Sponsored sticky XXLNutrition.nl

Bezoekers in dit topic

Om nog even terug te komen op het experiment dat ik heb uitgevoerd met Xtreme Test TIJDENS cycle.

Mijn cycle bestond uit het volgende:

Week 1-5 500 test
Week 5-15 250 test 400 tren

Vanaf week 5 begonnen met 3 maal daags 1 capsule van deze booster.

Aangezien tren emotioneel nogal wat kan doen en je je al snel in een achtbaan van emoties bevind, zou het fijn zijn als je hier een hulpmiddeltje voor hebt.

En laat dit nou net Xtreme Test van XXL zijn. Je hebt véél meer feelgood momenten! Je zit echt een stuk fijner in je vel en bent niet zo achterdochtig.

Ook was mijn libido niet alles. Tijdens het gebruik van het supplement merkte ik hier zeker verschil in.

Wat mij het meest interessante leek was of de anti oestrogenen effecten ook tijdens het gebruik van een cycle een functie hebben. Hier kan ik helaas geen oordeel over geven.

Mijn oestrogeen was verhoogd toen ik op 500 test zat, maar was hier toen nog niet met Xtreme Test begonnen.

Ik ben over 1,5 week klaar met mijn cycle, en begin dan weer opnieuw met het gebruik van Xtreme Test. Ik laat na 3 maanden opnieuw een bloedtest uit voeren, en zal de resultaten hier plaatsen.
 
Om nog even terug te komen op het experiment dat ik heb uitgevoerd met Xtreme Test TIJDENS cycle. Mijn cycle bestond uit het volgende: Week 1-5 500 test Week 5-15 250 test 400 tren Vanaf week 5 begonnen met 3 maal daags 1 capsule van deze booster. Aangezien tren emotioneel nogal wat kan doen en je je al snel in een achtbaan van emoties bevind, zou het fijn zijn als je hier een hulpmiddeltje voor hebt. En laat dit nou net Xtreme Test van XXL zijn. Je hebt véél meer feelgood momenten! Je zit echt een stuk fijner in je vel en bent niet zo achterdochtig. Ook was mijn libido niet alles. Tijdens het gebruik van het supplement merkte ik hier zeker verschil in. Wat mij het meest interessante leek was of de anti oestrogenen effecten ook tijdens het gebruik van een cycle een functie hebben. Hier kan ik helaas geen oordeel over geven. Mijn oestrogeen was verhoogd toen ik op 500 test zat, maar was hier toen nog niet met Xtreme Test begonnen. Ik ben over 1,5 week klaar met mijn cycle, en begin dan weer opnieuw met het gebruik van Xtreme Test. Ik laat na 3 maanden opnieuw een bloedtest uit voeren, en zal de resultaten hier plaatsen.

Ben ook aan het kuren, en ga ook Xtreme Test gebruiken, goed om dit te horen.

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:44 ----------

dat is goed Guido, mail me maar even rene@xxlnutrition.nl

Top, bedankt Rene, heb net een mail verstuurd.
 
Komen er ook sample packs van de night proteine? Ik heb nu vanille, maar ik vind die niet zo lekker. Van de wey delicious vind ik chocolade en kokos lekker, smaken die van night proteine hetzelfde?
 
Komen er ook sample packs van de night proteine? Ik heb nu vanille, maar ik vind die niet zo lekker. Van de wey delicious vind ik chocolade en kokos lekker, smaken die van night proteine hetzelfde?

Komen wel sample maar gaat nog zeker 2 maanden duren, eerst moet onze designer de labels afmaken. Daarna kan hij pas werken aan de sample zakjes. Smaken zijn meer vergelijkbaar met isolaat dan met whey delicious.
 
Komen wel sample maar gaat nog zeker 2 maanden duren, eerst moet onze designer de labels afmaken. Daarna kan hij pas werken aan de sample zakjes. Smaken zijn meer vergelijkbaar met isolaat dan met whey delicious.

Vind de smaak van night protein echt tegenvallen eerlijk gezegd. Heb chocolade maar het proeft nergens naar.

Horen jullie hier meer over?
 
ik vind ze juist wel lekker.
300ml water. en 2 a 3 schepjes erin.
dan in kommetje en eventueel beetje water bij als het te dik is. koelkast in. lekker hoor.
 
Vind de smaak van night protein echt tegenvallen eerlijk gezegd. Heb chocolade maar het proeft nergens naar.

Horen jullie hier meer over?

Over smaak valt niet te twisten. Ik vind choco zelf super lekker en veel klanten. Het heeft een lichte niet te zoete choco smaak (neem deze dagelijks voor het slapengaan). Als je echter van zoet houdt dan vind je onze shakes inderdaad niet lekker.

Smaak is licht omdat het eiwitgehalte zeer hoog is en het aantal koolhydraten en vetten zeer laag (vergelijk maar eens met andere merken). Smaak kan je echt lekker maken met meer koolhydraten en vetten maar dat krijg je weer een slechter product en daar kies ik niet voor.

ik vind ze juist wel lekker.
300ml water. en 2 a 3 schepjes erin.
dan in kommetje en eventueel beetje water bij als het te dik is. koelkast in. lekker hoor.

Ja ik ook :p
 
Komen er ook sample packs van de night proteine? Ik heb nu vanille, maar ik vind die niet zo lekker. Van de wey delicious vind ik chocolade en kokos lekker, smaken die van night proteine hetzelfde?
Ik ben juist gek op de vanille :o
De kokos is niet heel sterk. Een lichte smaak. Ik ben zelf geen kokos liefhebber maar vond deze echt lekker.
 
Ik ben juist gek op de vanille :o
De kokos is niet heel sterk. Een lichte smaak. Ik ben zelf geen kokos liefhebber maar vond deze echt lekker.

Dat komt omdat je een liefhebber bent van niet al te zoete shakes met een overheersende smaak ;) Dan zit je bij ons over het algemeen goed. Met het kiezen van een smaak voor een product kan je helaas nooit iedereen tevreden krijgen/houden daar ben ik allang achter.
 
Hmmm klote, i.v.m de Tour de France hier in de stad wordt mijn pakket van jullie pas maandag bezorgd.
 
Hey Rene!
Heb net weer een grote order besteld (452853 ) Kan ik weer een tijdje lekker vooruit met jullie prima supps!
Ik hoop dat je niet vergeet het opmerkingenveld te checken.....;-))
 
Hey Rene!
Heb net weer een grote order besteld (452853 ) Kan ik weer een tijdje lekker vooruit met jullie prima supps!
Ik hoop dat je niet vergeet het opmerkingenveld te checken.....;-))

thx! ik ben er morgen zelf bij met inpakken (helaas ;)) dus moet goed komen :thumbs:
 
Hey ik zie dat jullie testboosters hebben maar volgens mij zijn dat zware boosters en ik ben opzoek naar iets simpels omdat ik wegens stress een wat aan de lage kant test heb. Enig idee of jullie ooit iets gaan binnenkrijgen dat niet zo impactvol is en wat goedkoper ligt in aankoop?
 
Hey ik zie dat jullie testboosters hebben maar volgens mij zijn dat zware boosters en ik ben opzoek naar iets simpels omdat ik wegens stress een wat aan de lage kant test heb. Enig idee of jullie ooit iets gaan binnenkrijgen dat niet zo impactvol is en wat goedkoper ligt in aankoop?

Ik zou dan MACA met Ashwagandha samen nemen van swanson.
 
Ik zou dan MACA met Ashwagandha samen nemen van swanson.
Ja hiervoor gebruikte ik grow van b&f maar heb gezien dat ze hun prijs ervan naar bovengehaald hebben en nu vind ik het een echt overdreven prijs. Toen 13.9 € was de prijs goed voor wat het inhield. Ik denk dat ik die products apart moet bestellen dat het moeiljiker wordt qua dossering en ook duurder... Zouden jullie misschien iets soortgelijks kunnen ontwikkelen of binnenhalen in het assortiment?
 
Ja hiervoor gebruikte ik grow van b&f maar heb gezien dat ze hun prijs ervan naar bovengehaald hebben en nu vind ik het een echt overdreven prijs. Toen 13.9 € was de prijs goed voor wat het inhield. Ik denk dat ik die products apart moet bestellen dat het moeiljiker wordt qua dossering en ook duurder... Zouden jullie misschien iets soortgelijks kunnen ontwikkelen of binnenhalen in het assortiment?

Veel stoffen moet je hoger doseren voor een goede werking, in grow zijn alle stoffen vrij laag gedoseerd. Ik denk dat je beter af bent met maca los en ashwaganda welke je dan hoger kan doseren. Maar ik zal eens kijken of er iets te bedenken is qua formule.
 
Laatst bewerkt:
Veel stoffen moet je hoger doseren voor een goede werking, in grow zijn alle stoffen vrij laag gedoseerd. Ik denk dat je beter af bent met maca los en ashwaganda welke je dan hoger kan doseren. Maar ik zal eens kijken of er iets te bedenken is qua formule.
Mmm ik voelde me er anders wel goed beter bij, bij die samenstelling. Ja ik w8 af(als jullie willen) op een nieuw product van jullie. :) tof! IIG mag jij mij dan per direct verwittigen.
 
Mmm ik voelde me er anders wel goed beter bij, bij die samenstelling. Ja ik w8 af(als jullie willen) op een nieuw product van jullie. :) tof! IIG mag jij mij dan per direct verwittigen.

Als het goed beviel kan je het toch nog een keer nemen? (zal ondertussen ook gaan kijken naar een 2e test booster naast xtreme test die wat voordeliger is).
 
Als het goed beviel kan je het toch nog een keer nemen? (zal ondertussen ook gaan kijken naar een 2e test booster naast xtreme test die wat voordeliger is).
Fact is ze hebben hun testbooster dubbel zo duur gemaakt. :/ I don't like.
 
Back
Naar boven