| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: jan 2004 Leeftijd: 23 Geslacht:
Stats: Karma: | www.xxlnutrition.nl
op www.xxlnutrition.nl kan je een kilo creatine kopen voor 37€,heeft iemand hier ervaring mee?
__________________ SiLoNcO Laatst aangepast door Big-T : zo 21 mrt 2004 om 22:06 |
| | |
| | #2 |
| Huge Freak | Re: xxlnutrition
Nee maar ik heb de site al gezien en ben van plan er binnenkort s wat te gaan bestellen, vooral die 5 kg zakken eiwit spreken me wel aan.
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: nov 2002 Geslacht:
Stats: Karma: | Re: xxlnutrition
Lijkt mij niks , site ziet er onbetrouwbaar uit...
|
| | |
| | #4 | |
Citaat:
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF | |
| | |
| | #5 |
Sorry, was flauw.
__________________ Stats: Lengte: 179cm Gewicht: 88.1kg Bovenarmen: 41.0cm koud BF: 11% Doel: 105kg, 12/13% BF |
| | |
| | #6 | |
| Advanced Bodybuilder | Re: xxlnutrition
Citaat:
Lijkt me dus echt wel dat ze dan WEL betrouwbaar zijn En ze houden alles in eigen hand dus ook webdesign daardoor is het dus zo goedkoop Binnenkort maar ff bestellen | |
| | |
| | #7 | |
| Massive Warrior | Re: xxlnutrition
Citaat:
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** | |
| | |
| | #8 |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
16 euro per 1 kilo whey !!! Lekker ! |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
16 euro per kilo whey!?!?! Sweeeeeeeeeeeet! Bij mij werkt die site niet..........
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer |
| | |
| | #10 |
| Loc-nar | Re: xxlnutrition
die Mega Grow ziet er wel goed uit ...
__________________ I'm not afraid of dying, i'm afraid of not living. |
| | |
| | #11 | |
| Huge Freak Aangemeld: aug 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Citaat:
bij mij ook niet, maardan moet je op SHOP klikken onder dat plaatje wat niet laad java zooi | |
| | |
| | #12 |
| Ripped Bodybuilder Aangemeld: jun 2003 Locatie: Achter dat stelletje klote smurfen... Geslacht: M
LOL
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer |
| | |
| | #13 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: jan 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
ik zal ook een een kijkje nemen... klink wel aantrekkelijk |
| | |
| | #14 |
| Massive Warrior Aangemeld: mei 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 44 Geslacht: M
Wel op DEZE link http://www.dutchbodybuilding.com/ads...utrition.nl%2F klikken ... is beter voor DBB !!!!! Ik ben trouwens wel benieuwd naar de kwaliteit van de wwhey (5 kilo is best veel, dan moet het wel smaken en oplossen natuurlijk) |
| | |
| | #15 | |
Citaat:
Als de XXL whey goed is zal ik hem voor zo'n prijs zeer zeker kopen.
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer | |
| | |
| | #16 |
Ik heb gisteren 2 samples van ze gekregen, Aardbei en Vanille, zal ze morgen of zo eens proberen.
|
| | |
| | #17 | |
Citaat:
__________________ "Dis moi.......donne moi...." Doel : 95KG voor 1 januari 2009 (ga ik niet meer halen dus) Status: 90KG....net griep gehad Squat : 1*165KG Bank : 1*105KG Deadlift : 1*210KG Coc-gripper nr.1 : 7 keer | |
| | |
| | #18 | |
Citaat:
Vanochtend de vanille-whey geprobeerd: ziet er goed uit, lost goed op (nou ja, met staafmixer is het eigenlijk nooit een probleem) en smaakt ook prima (vanille is behoorlijk neutraal.. just the way I like it.) | |
| | |
| | #19 | |
Citaat:
| | |
| | #20 |
Ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd.. heb hetzelfde probleem... 5 kilo is best veel als het net zo smaakt als die fitshape proteine die ik vorig jaar had... gatvr wat een bittere nare bijsmaak aan die pot. (gelukkig maar 750 gram) Nu denk ik niet dat ze heel Nederland kunnen voorzien van samples, maar och, vragen staat vrij nietwaar.. bij mij hebben ze alvast een punt gescoord. |
| | |