AndroidHealthClinic

XXL Nutrition bedankt iedereen voor het vertrouwen in ons

Bezoekers in dit topic

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid sinds
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.094
Ten 1e wil ik iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons. We hebben in de loop der jaren een enorme vaste klantenkring opgebouwd en daar komen dagelijks nieuwe klanten bij.
Ik ben daar erg dankbaar voor en zal ook altijd mijn stinkende best doen omdat vertrouwen niet te beschamen.

Ook in 2013 staan wij weer voor iedereen klaar om een zo goed mogelijk product te leveren en een zo’n goed mogelijke service daarbij te verlenen.
Wij zijn zeker niet perfect maar we doen wel ons best ;)

Even stilstaan bij 2012 en vooruit kijken naar 2013

Het jaar 2012 is bijna teneinde en gelukkig leven we allemaal nog en is de aarde nog steeds onder onze voeten. Ik kijk als een tevreden mens terug op het jaar 2012 en heb leuke plannen voor het nieuwe jaar.

Wat betreft XXL heb ik een aantal mooie nieuwe supplementen in de planning en komen er meer goodies en kleding. Verder komt er van een aantal producten een restyling (verpakking).
We zijn druk aan het werk aan de compleet nieuwe site. En we gaan nieuwe markten aanboren met ons merk.

Maar dit opsommende kom ik tot de conclusie dat ik wat betreft mijzelf in 2013 vooral gezond en gelukkig wil zijn samen met mijn vrouw.
Mijn sport weer lekker oppakken (na een zware blessure) en veel plezier beleven in het runnen van zo’n leuke zaak als XXL.
Plezier in het runnen van de zaak is voor mij zeer belangrijk, ik onderneem op gevoel. Wij zijn allemaal jongens die zelf fanatiek sporten en zeker geen koele zakenmensen met alleen maar oog voor de cijfers.

Ik wens iedereen vooral een gezond en gelukkig 2013 de rest komt dan meestal vanzelf.

Tip van René: Probeer altijd je dromen na te streven en laat je niet ontmoedigen door anderen. Ik zeg ga ervoor! :wl:
 
Mooi gezegd en succes. Op een mooi 2013
 
Plezier in het runnen van de zaak is voor mij zeer belangrijk, ik onderneem op gevoel. Wij zijn allemaal jongens die zelf fanatiek sporten en zeker geen koele zakenmensen met alleen maar oog voor de cijfers.

Dit straalt dan ook af op je onderneming: hardcore met een hart voor de sport! :lifter: Ik vind het prachtig en wens jullie ook het beste voor 2013!
 
Dit heb je heel mooi gezegd,

Ik wens hierbij jou en iedereen een heel sport gezond 2013 toe!.

Moge beste wensen uitkomen : ).
 
mooie woorden...xxl is dan ook een goed merk!! vele goeie trainingen en vooruitgang aan iedereen gewenst voor 2013
 
Ik heb ook genoten van jullie supps, jullie ook een veelbelovend 2013 gewenst.
 
Ook jij en je team een gezond en gelukkig 2013! :D
 
XXL Jullie ook een fantastisch mooi 2013. Ik kijk uit naar je nieuwe goodies & kleding. ;)
 
Thanks , beste wensen iedereen alvast.
 
Jullie sups hebben mij in verleden goed geholpen en in de toekomst zal zeker het geval zijn ga zo door XXL
 
Beste wensen René!

Jullie supplementen hebben mij dit jaar weer geholpen bij het bereiken van een aantal doelen en ik hoop dat dat volgend jaar weer zo is!
 
Bedankt allemaal!

2013 wordt een prachtig jaar ik voel het gewoon :lifter:
 
Mooi stukje René, voor jou en het XXL-team ook een gezond en sportief 2013 gewenst !!
 
Idem! XXL was en zal altijd m'n supplier zijn :)

PS: de nieuwe soepjes (beide getest) zijn super! :D
 
Dat wordt weer wat knallen vanavond!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven