XXL Nutrition

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid geworden
14 jun 2004
Berichten
20.474
Waardering
4.081
Beste DBB'ers

Het jaar is weer bijna om en ik wil iedereen bedanken voor het vertrouwen in ons. Als dank voor dit vertrouwen geven wij een week lang 20% korting op het hele assortiment.

De 20% kortingscode = DBB20 geldig t/m 24-12-2014

Check de site > XXL Nutrition

2014
Het is een turbulent jaar geweest waarin maar weer eens gebleken is hoe belangrijk het is om de kwaliteit van de producten zelf te controleren. Gelukkig ben ik mezelf daar al jaren van bewust en laten we ook veel producten testen.

2014 was voor ons een goed jaar, we zijn in NL en BE weer gegroeid qua verkoop. Vooral uit andere EU landen is er een snel groeiende vraag naar onze producten. In deze markten zijn we ook nieuw.

Wat voor 2015
Er komen nieuwe designs van onze labels (enkele zijn al op producten aanwezig), komen er verbeteringen aan de site en kunnen jullie uiteraard weer mooie nieuwe producten van ons verwachten.

Verder blijf ik me sterk maken om goede producten te leveren tegen een eerlijke prijs.

Voor mij persoonlijk is het plezier in het runnen van XXL erg belangrijk en dat het allemaal blijft gaan met een glimlach.

:wave2:
 
Laatst bewerkt:
Whey wars!

haha goeie actie! ik heb nog nieuwe nodig dus dit komt mooi van pas!

En alvast succes voor 2015!
 
potverdomme, moet ik alweer een bestelling doen :o

Trouwens, zet even een link naar de website in het berichtje ;)
 
lekkere actie René!
 
Wow, topactie! Vooral icm met jullie weekaanbieding! Jullie ook bedankt XXL Nutrition :)
 
Balen, gisteren besteld.
 
20% dat is een heel groot percentage vind ik.;) Zeker de moeite waard hoor.

Ik ga zeker een bestelling plaatsen Rene!



Sensationele Actie!
 
Mooie actie! Wilde binnenkort al wat gaan bestellen, maar goed dat ik heb gewacht haha.
Tegenwoordig toch maar voor kwaliteit gaan kiezen :)
 
Top actie!
Wilde net bestellen maar toen ik via Ideal wilde betalen stond het totaalbedrag zonder de 20% korting.
In winkelwagen stond wel het juiste bedrag..
 
Deze week maar bestelling doen dan :D
Voor het eerst bij XXL
 
Top actie!
Wilde net bestellen maar toen ik via Ideal wilde betalen stond het totaalbedrag zonder de 20% korting.
In winkelwagen stond wel het juiste bedrag..

o echt? dat ga ik direct laten nakijken
 
Wauw Rene...

Wat flik je me nou, ik heb gisteren nog besteld :(
 
Top actie!
Wilde net bestellen maar toen ik via Ideal wilde betalen stond het totaalbedrag zonder de 20% korting.
In winkelwagen stond wel het juiste bedrag..

Je hebt gelijk! we hebben gisteren net een grote update aan de site gehad. mogelijk is die een ongewenst neveneffect..

Er word nu direct naar gekeken ik verwacht dat het binnen 20min is gefixt. Lekkere actie zo weer :p

Gelukkig heb ik meer verstand van producten dan van websites of marketing :D
 
Je hebt gelijk! we hebben gisteren net een grote update aan de site gehad. mogelijk is die een ongewenst neveneffect..

Er word nu direct naar gekeken ik verwacht dat het binnen 20min is gefixt. Lekkere actie zo weer :p

Gelukkig heb ik meer verstand van producten dan van websites of marketing :D

Prima, dan wacht ik nog ff met bestellen ;)
 
Ben ook mijn winkelwagen aan het volladen, dus wacht even tot het probleem gefixt is ;)
 
Ik heb spijtig genoeg nog 6 potten Whey Perfection staan die ik voor een appel en een ei op de kop heb kunnen tikken na een invoerfoutje bij de prijs op de site. Ach, het was zo goed als gratis.. Als ze op zijn switch ik naar XXL :)
 
Ik heb spijtig genoeg nog 6 potten Whey Perfection staan die ik voor een appel en een ei op de kop heb kunnen tikken na een invoerfoutje bij de prijs op de site. Ach, het was zo goed als gratis.. Als ze op zijn switch ik naar XXL :)

haha dat was lekker meegenomen dan, vergeet niet 20% meer te nemen :grumble:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven