| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 |
| Huge Freak Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Ik heb maandag morgen mijn bestelling geplaatst. Wanneer zou ik die dan ongeveer krijgen? Ik woon in Limburg, België.
__________________ Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers. |
| | |
| | #82 |
| Superdude | He als jullie aan het uitbreiden zijn XXL, kunnen jullie ook forskoline gaan leveren? Een beetje hoog gedoseerd, of een ander product waar flink wat forskoline in zit. Forskoline wordt door Big Cat aangeraden als een van de belangrijkste stoffen ter ondersteuning van de vetverbranding, maar het is slecht verkrijgbaar en vaak ondergedoseerd. Denk dat er heel wat vraag naar is onder de mensen hier die aan het dieten zijn
__________________ The mob |
| | |
| | #83 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Citaat:
Geef eens wat meer info dat spul.... dan zal ik eens rondkijken. Is dat de werkzame stof of is het een merk?
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #84 | |
| Superdude | Citaat:
Forskoline is dus de werkzame stof.
__________________ The mob | |
| | |
| | #85 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Het is toch niet illigaal hé
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #86 | |
Wij verkopen op dit moment Thermo Speed van Olimp waar deze stof in voorkomt (zie ik net), maar ik zal eens zoeken of ik dit evt puur kan krijgen.
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! Laatst aangepast door XXL Nutrition : 2 May 2005 om 13:52. | |
| | |
| | #87 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Vraagje: Hoe kan het dat jullie 'huismerkartikelen' zoveel goedkoper zijn dan het huismerk van Perfectbody? De glutamine en creatine schelen ruim 9 euro. Heeft dat met de kwaliteit te maken of zijn jullie gewoon zo veel goedkoper?
__________________ Member of the HKM |
| | |
| | #88 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
| |
| | |
| | #89 | |
Onze verkoopprijzen zijn afgestemd zodanig dat we de goedkoopste zijn met eigenmerk. Wij kunnen zeer scherp inkopen. Sommige supplementen (vitamine die komen nog oa, maar ook bv CLA )van ons en perfectbody komen van dezelfde levernacier
| | |
| | #90 | ||
| Superdude | Citaat:
Citaat:
__________________ The mob | ||
| | |
| | #91 | |
Zal s verder zoeken nog..
| | |
| | #92 |
| Novice Geregistreerd: Feb 2005 Leeftijd: 32 Geslacht:
Karma Power: 0 | hello, ik ga een zakje van 5kg ewit-poeder bestellen bij XXL-nutrition. Maar wat is het verschil precies tussen Protein 80 en Whey Proteine?? Waarom voor het ene of het andere kiezen? Alvast bedankt. |
| | |
| | #93 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 8 | Proteine 80 is een combinatie van eiwitten, die heeft dus een langzamere opname en is geschikt voor bv. sochtends of tussendoor als je geen tijd hebt om iets te eten. De whey is meer voor rondom/na de training en wordt snel opgenomen door je lichaam. |
| | |
| | #94 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #95 | |
| Monstrous Giant Geregistreerd: May 2003 Locatie: Grunn Leeftijd: 42 Geslacht: M
Karma Power: 38 | Citaat:
whey = snel casseine = traag
__________________ http://forum.dutchbodybuilding.com/s...28&postcount=7 | |
| | |
| | #96 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Giethoorn Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 8 | na de training whey met fruit...voor t slapen gaan casseine,lijkt me duidelijk |
| | |
| | #97 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 4 | XXl...nu bestelling binnen...alles is heel netjes binnen gekomen. Maar ik heb 1 vraag nu. Ik heb 5 kg whey protein besteld... Mijn vraag gaat over de dosering... Op de site van xxl nutrition...staat dat je per shake 30 gram whey moet pakken...alleen op de emmer(die ik ook besteld heb) en de zakken whey staat dat ik 40 gram moet pakken per shake Wat is het nu?>>> 30 gram whey per shake, of 40 gram whey per shake?? Wie kan me hiermee helpen? Groet, Caine.
__________________ Stats per 25-05-05 Lengte: 1.87 Gewicht: 79 kilo Vet%: 11,5 % Borst: 106 cm Schouders: 127 cm Armen: 40 cm |
| | |
| | #98 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Citaat:
- wanneer neem je het? - wat is je gewicht (staat in je sig)? - waarom neem je het? - hoe vaak neem je het? Ik bijvoorbeeld neem 's ochtends bij het opstaan 50 gram en na de training ook 50 gram. Op welke momenten van de dag wil je het nemen?
__________________ Voel je meer mens, kweek een pens© | |
| | |
| | #99 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 4 | ik wil ut voor het ontbijt nemen (alleen de whey met water)... en direct na de training (de whey met water en 30 gram dextrose). Ik weeg ochtends direct na ut opstaan 79 kg. Ik neem op trainingsdagen dus 2x (ochtends en direct na ut trainen) en op rustdagen pak ik ut alleen 's ochtends.
__________________ Stats per 25-05-05 Lengte: 1.87 Gewicht: 79 kilo Vet%: 11,5 % Borst: 106 cm Schouders: 127 cm Armen: 40 cm |
| | |
| | #100 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Dan kan je bij het ontbijt 30 gram nemen. Als je binnen een half uurtje na die shake écht ontbijt. Na het trainen pak je 40 gram.
__________________ Voel je meer mens, kweek een pens© |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| xxl nutrition |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |