Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen

XXL Nutrition - Complex Carb Gainer

Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.

» Bestel Complex Carb Gainer nu al vanaf €17,00

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 28 April 2005, 16:22   #81
Huge Freak

willem9's Avatar

Leeftijd: 19
Geslacht: M
Karma Power: 43
willem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimpwillem9 is DBB's Karma Pimp
Ik heb maandag morgen mijn bestelling geplaatst. Wanneer zou ik die dan ongeveer krijgen? Ik woon in Limburg, België.
Blessed is he who, in the name of charity and good will, shepherds the weak through the valley of the darkness. For he is truly his brother's keeper and the finder of lost children. And I will strike down upon thee with great vengeance and furious anger those who attempt to poison and destroy my brothers.
willem9 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 April 2005, 08:37   #82
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Karma Power: 23 Black Knight heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
He als jullie aan het uitbreiden zijn XXL, kunnen jullie ook forskoline gaan leveren? Een beetje hoog gedoseerd, of een ander product waar flink wat forskoline in zit.

Forskoline wordt door Big Cat aangeraden als een van de belangrijkste stoffen ter ondersteuning van de vetverbranding, maar het is slecht verkrijgbaar en vaak ondergedoseerd. Denk dat er heel wat vraag naar is onder de mensen hier die aan het dieten zijn
Oud 29 April 2005, 10:16   #83
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 21
XXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Black Knight
He als jullie aan het uitbreiden zijn XXL, kunnen jullie ook forskoline gaan leveren? Een beetje hoog gedoseerd, of een ander product waar flink wat forskoline in zit.

Forskoline wordt door Big Cat aangeraden als een van de belangrijkste stoffen ter ondersteuning van de vetverbranding, maar het is slecht verkrijgbaar en vaak ondergedoseerd. Denk dat er heel wat vraag naar is onder de mensen hier die aan het dieten zijn

Geef eens wat meer info dat spul.... dan zal ik eens rondkijken. Is dat de werkzame stof of is het een merk?
XXL Nutrition is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 13:29   #84
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Big Cat
Forskoline is een extract van de plant coleus forskohllii. Het is een zeer nuttig ding. Waarschijnlijk de grote ontdekking in vetverlies in de laatste 10 jaar en daarom vind ik het ook echt verassend dat geen enkele firma een zuiver forskoline product heeft. Syntrax had vroeger XXX maar dit wordt nu niet meer gemaakt. Het voordeel van forskoline is dat het werkt op twee systemen. Het kan schildklier verhogen en het kan beta-adrenergisch werken. Forskoline werkt door het verhogen van adenylyl cyclase activiteit, los van beta-receptoren. Initieel zal het dit doen in de schildklier, met als gevolg een hogere synthese van schildklierhormonen. Deze hormonen, hoofdzakelijk het actieve hormoon T3, zullen het metabolisme versnellen. Hierdoor verbrand je meer calorien. Nu is het zo dat in een dieet het hormoon leptine zal zorgen dat je eerst in een pro-TSH systeem werkt, waarbij schildklier erg actief is, en naarmate je dieet vordert en je consistent op lagere calorien werkt schildklier zal minderen en er meer adrenaline, noradrenaline en cortisol zal gemaakt worden. Forskoline zal beide systemen ondersteunen. In het begin zal het schildklier verhogen en daarna zal het helpen met het beta-adrenergisch systeem door cAMP aanmaak te verhogen. Hetzelfde product dus dat naarmate je dieet vordert op een volledig andere manier gaat werken.

De drie producten die ik tot nu toe genoemd heb zijn de basis van alles. Dit vormt toch zo'n 70% van het hele systeem.*
* Die andere twee producten zijn ephedrine en caffeine.

Forskoline is dus de werkzame stof.
Oud 2 May 2005, 13:33   #85
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

XXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realmXXL Nutrition is herboren in de God realm
Citaat:
* Die andere twee producten zijn ephedrine en caffeine.

Forskoline is dus de werkzame stof.
Zal eens gaan zoeken. Zijn er producten die deze stof bevatten.

Het is toch niet illigaal hé
Oud 2 May 2005, 13:46   #86
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Citaat:

Wij verkopen op dit moment Thermo Speed van Olimp waar deze stof in voorkomt (zie ik net), maar ik zal eens zoeken of ik dit evt puur kan krijgen.

Laatst aangepast door XXL Nutrition : 2 May 2005 om 13:52.
Oud 2 May 2005, 16:18   #87
Cool Novice

Paul B's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 5 Paul B is op een gedistingeerde weg
Vraagje:

Hoe kan het dat jullie 'huismerkartikelen' zoveel goedkoper zijn dan het huismerk van Perfectbody? De glutamine en creatine schelen ruim 9 euro.

Heeft dat met de kwaliteit te maken of zijn jullie gewoon zo veel goedkoper?
Oud 2 May 2005, 16:22   #88
Cool Novice

Leeftijd: 28
Karma Power: 0 JasperB is gewoon erg aardigJasperB is gewoon erg aardigJasperB is gewoon erg aardigJasperB is gewoon erg aardigJasperB is gewoon erg aardigJasperB is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door Paul B
Vraagje:

Hoe kan het dat jullie 'huismerkartikelen' zoveel goedkoper zijn dan het huismerk van Perfectbody? De glutamine en creatine schelen ruim 9 euro.

Perfectbody is gewoon duur. Ik ben zelfs van mening dat de kwaliteit van XXL beter is dan die van Perfectbody.
JasperB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 May 2005, 16:23   #89
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Paul B
Vraagje:

Onze verkoopprijzen zijn afgestemd zodanig dat we de goedkoopste zijn met eigenmerk.

Wij kunnen zeer scherp inkopen. Sommige supplementen (vitamine die komen nog oa, maar ook bv CLA )van ons en perfectbody komen van dezelfde levernacier maar onze prijs is lager.
Oud 2 May 2005, 16:31   #90
Superdude
Elite Member

Black Knight's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door XXL Nutrition
Zal eens gaan zoeken. Zijn er producten die deze stof bevatten.

Het is toch niet illigaal hé
gheghe, nee is niet illegaal deze

Citaat:
Origineel gepost door XXL Nutrition
Wij verkopen op dit moment Thermo Speed van Olimp waar deze stof in voorkomt (zie ik net), maar ik zal eens zoeken of ik dit evt puur kan krijgen.
Probleem is dat het vaak zo laag gedoseerd is. Die van thermospeed bevat 10 mg forskoline per eenheid, maar voor een goed resultaat heb je wel 40-50 mg 3 maal per dag nodig.
Oud 2 May 2005, 17:01   #91
Official Sponsor
Sponsor

XXL Nutrition's Avatar

Citaat:
Probleem is dat het vaak zo laag gedoseerd is. Die van thermospeed bevat 10 mg forskoline per eenheid, maar voor een goed resultaat heb je wel 40-50 mg 3 maal per dag nodig.
Nu begrijp ik waarom er maar weining fatburners zijn met dit ingredient. Ik kijk op internet en dat spul is F***** duur!

Zal s verder zoeken nog..
Oud 19 May 2005, 23:11   #92
Novice

Leeftijd: 32
Geslacht:
Karma Power: 0 mastakilla is op een gedistingeerde weg
hello,

ik ga een zakje van 5kg ewit-poeder bestellen bij XXL-nutrition. Maar wat is het verschil precies tussen Protein 80 en Whey Proteine?? Waarom voor het ene of het andere kiezen? Alvast bedankt.
mastakilla is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2005, 23:23   #93
Advanced Bodybuilder
Strongman

Karma Power: 8 Murk heeft Karma uitgeschakeld
Proteine 80 is een combinatie van eiwitten, die heeft dus een langzamere opname en is geschikt voor bv. sochtends of tussendoor als je geen tijd hebt om iets te eten.
De whey is meer voor rondom/na de training en wordt snel opgenomen door je lichaam.
Murk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 May 2005, 23:43   #94
Competitive Bodybuilder

nasty^PhysIc's Avatar

Leeftijd: 23
Geslacht:
Karma Power: 0 nasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijnnasty^PhysIc heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via AIM naar nasty^PhysIc Stuur een bericht via MSN naar nasty^PhysIc
Citaat:
Origineel gepost door mastakilla
hello,

ik ga een zakje van 5kg ewit-poeder bestellen bij XXL-nutrition. Maar wat is het verschil precies tussen Protein 80 en Whey Proteine?? Waarom voor het ene of het andere kiezen? Alvast bedankt.
Vraag je nou wat het verschil is tussen Whey en gewone protein?
nasty^PhysIc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2005, 06:57   #95
Monstrous Giant

wazzup's Avatar

Leeftijd: 42
Karma Power: 38 wazzup heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door nasty^PhysIc
Vraag je nou wat het verschil is tussen Whey en gewone protein?
waarbij "gewone" proteine casseine is.

whey = snel
casseine = traag
wazzup is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 May 2005, 09:02   #96
Competitive Bodybuilder

Leeman's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 8 Leeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenLeeman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
na de training whey met fruit...voor t slapen gaan casseine,lijkt me duidelijk
Leeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2005, 12:39   #97
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 25
Karma Power: 4 caine zal spoedig beroemd wordencaine zal spoedig beroemd worden
XXl...nu bestelling binnen...alles is heel netjes binnen gekomen.

Maar ik heb 1 vraag nu.
Ik heb 5 kg whey protein besteld...
Mijn vraag gaat over de dosering...

Op de site van xxl nutrition...staat dat je per shake 30 gram whey moet pakken...alleen op de emmer(die ik ook besteld heb) en de zakken whey staat dat ik 40 gram moet pakken per shake

Wat is het nu?>>> 30 gram whey per shake, of 40 gram whey per shake??

Wie kan me hiermee helpen?

Groet,
Caine.
Vet%: 11,5 %
Borst: 106 cm
Schouders: 127 cm
Armen: 40 cm
caine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2005, 12:43   #98
Competitive Bodybuilder

Splendid's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 14
Splendid is herboren in de Mens realmSplendid is herboren in de Mens realmSplendid is herboren in de Mens realmSplendid is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door caine
Wat is het nu?>>> 30 gram whey per shake, of 40 gram whey per shake??

Wie kan me hiermee helpen?

Groet,
Caine.
Dat ligt aan verschillende zaken:
- wanneer neem je het?
- wat is je gewicht (staat in je sig)?
- waarom neem je het?
- hoe vaak neem je het?

Ik bijvoorbeeld neem 's ochtends bij het opstaan 50 gram en na de training ook 50 gram.

Op welke momenten van de dag wil je het nemen?
Oud 1 June 2005, 12:54   #99
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 25
Karma Power: 4 caine zal spoedig beroemd wordencaine zal spoedig beroemd worden
ik wil ut voor het ontbijt nemen (alleen de whey met water)...
en direct na de training (de whey met water en 30 gram dextrose).

Ik weeg ochtends direct na ut opstaan 79 kg.

Ik neem op trainingsdagen dus 2x (ochtends en direct na ut trainen) en op rustdagen pak ik ut alleen 's ochtends.
Vet%: 11,5 %
Borst: 106 cm
Schouders: 127 cm
Armen: 40 cm
caine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 June 2005, 13:00   #100
Competitive Bodybuilder

Splendid's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 14
Splendid is herboren in de Mens realmSplendid is herboren in de Mens realmSplendid is herboren in de Mens realmSplendid is herboren in de Mens realm
Dan kan je bij het ontbijt 30 gram nemen. Als je binnen een half uurtje na die shake écht ontbijt.

Na het trainen pak je 40 gram.

Bookmark topic

Tags
xxl nutrition

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels