| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
Het unieke aan de Complex Carb Gainer is dat het geen enkelvoudige koolhydraten (suikers) bevat. De meeste weightgainers staan bol van deze suikers en hiervan kan je snel vet worden. De koolhydraten in Complex Carb Gainer komen voor 50% uit maltodextrine en voor 50% uit havermoutmeel. De koolhydraten uit maltodextrine worden sneller opgenomen dan die uit havermoutmeel. Hierdoor ontstaat er een perfecte, geleidelijke aanvoer van energie. Dit gecombineerd met een hoog eiwit gehalte (36,6%), MCT olie, en een vitaminen en mineralen mix maken van Complex Carb Gainer een ideale maaltijdvervanger.
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 | |
| Cool Novice | Citaat:
Thanx bro's. | |
| | |
| | #42 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Gebruik zelf alles van Nature's Best of EAS bevalt me goed en ligt ongeveer in dezelfde prijslijn als xxl nutrition
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #43 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 5 | euh ik denk dat xxl toch goedkoper is nee?
__________________ You are not here to win friends. You are not here to look pretty. You are not here to stare at some chick's ass. You know why you're here... And if you don't then get the fuck out because you're just taking up space. SHUT UP AND TRAIN. |
| | |
| | #44 |
| Freaky Bodybuilder | Ik heb vorige week een doos proteďne repen (banaan) gekocht. Zit per reep 20gr eiwit in. Ik had al eerder wat repen van andere merken geprobeerd maar dit is de eerste die echt lekker is (en zeker niet duur).
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. |
| | |
| | #45 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 5 | hoe lang duurt het eigenlijk bij xxl dat je een mail krijgt van de bevestiging van je bestelling... Heb gisteren besteld en heb nog steeds geen mailtje gehad.
__________________ Member of the HKM |
| | |
| | #46 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
__________________ I went to the gym to workout.. but it didn’t work out.. | |
| | |
| | #47 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
Oke, vreemd dan dat ik geen orderbevestiging heb gekregen. Bij de andere shops is dat nl wel het geval.
__________________ Member of the HKM | |
| | |
| | #48 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 5 | ik krijg ook bevestigign bij xxl, ik dacht dat dat de volgende dag al was
__________________ You are not here to win friends. You are not here to look pretty. You are not here to stare at some chick's ass. You know why you're here... And if you don't then get the fuck out because you're just taking up space. SHUT UP AND TRAIN. |
| | |
| | #49 |
Karma Power: 5 | Bevestiging binnen, vrijdag 15:15
__________________ Member of the HKM |
| | |
| | #50 |
| Ripped Bodybuilder | whey Trok vorige week weer een nieuwen zak whey open en tot me verbazing was het niet meer van dat plakkerige poeder maar goed strooibaar is het veranderd of zo? De smaak is wel iets achter uit gegaan een stuk minder zoet is het. Weet iemand er meer over? |
| | |
| | #51 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | We hebben samen met de producent gewerkt aan een betere oplosbaarheid, ook is bv de aardbei iets minder zoet geworden. Deze werdt door velen als te zoet bevonden. Maar ja, nu zeg jij dat je het minder lekker vindt René
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #52 | |
| Huge Freak Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 4 Geslacht: M
Karma Power: 40 | Citaat:
Ik zal maar eens door shaken... ben benieuwd... | |
| | |
| | #53 |
| Mommy's little monster | enorm veel complimenten voor het verbeteren van de oplosbaarheid!!!!! Jullie hebben er een vaste klant bij
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 |
| | |
| | #54 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 7 | Verbeterde oplosbaarheid |
| | |
| | #55 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Maar idd smaken verschillen. | |
| | |
| | #56 |
| Cool Novice | Goed oplosbaar en goede smaak heb whey ervan gehad choco en aardbei allebei content van |
| | |
| | #57 |
| Advanced Bodybuilder | Zijn er mensen met ervaring over de ZMA van XXL, ik neem het nu 3 weken en merk dat mijn nachtrust veel beter is, en mijn herstel ook sneller gaat.
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training |
| | |
| | #58 |
| Advanced Bodybuilder | De whey lost inderdaad veel beter op nou! Niet meer van dat fijne gruis dat overal aan blijft plakken. Complimenten! |
| | |
| | #59 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jul 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 0 | goed spul, bestelling komt deze week |
| | |
| | #60 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ In voorbereiding voor NK 2008 site: www.glennvanvooren.com Nu ook personal training | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| xxl nutrition |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |