MuscleMeat

XXL goes Bigger!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

XXL Nutrition

Official Sponsor
Sponsor
15 jaar lid
Lid sinds
14 jun 2004
Berichten
20.483
Waardering
4.094
Beste Forumleden,

We gaan per april verhuizen naar een grotere opslag. Het assortiment zal dan flink gaan uitbreiden.

Nieuw komen de merken Yates en PVL.
Van de merken die we al voeren gaan meer toevoegen, die supplementen waarvan we denken dat het een goede aanvulling is..

Maar ik vraag hier wat zouden jullie graag zien toegevoegd aan ons assortiment zodat we dat evt ook kunnen toevoegen..

Alvast bedankt voor de input...

René
 
gefeliciteerd met deze vooruitgang! dit moet gevierd worden met een leuke aanbieding he;)
 
goed bericht Rene!

lijstje:

- Detour protein bars
- misschien wat vette BSN t-shirts ofzo?
 
Gaat goed met je René, respect!



cytolean van gaspari nutrition en rage van primaforce lijken me een goede toevoeging
 
goed bericht Rene!

lijstje:

- Detour protein bars
- misschien wat vette BSN t-shirts ofzo?

Over een week hebben we worldwide nutrition bars.. 32 gram proteine per bar.. maar zal ook eens naar die bars kijken.
 
Van harte gefeliciteerd met jullie uitbreiding!
Ik zou heel graag Mutant mass en vooral Vitargo Gainers Gold (choco en niet alleen maar aarbei smaak zoals bij een ander bekende shop) zien toevoegen aan jullie assortiment.
 
Mijn lijstje:

- Veel goede bulk-aanbiedingen whey bananen (en ander smaken uiteraard) voor 6-11 euro's de kilo (bij grote afname). 15-25 kilo's
- Veel goede weightgainer (waar je niet vet van wordt?) maar ook in goede goedkope bulkmogelijkheden. 10 kilo of meer.
- Goedkope creatine esthyl ala: 1 kilo voor 20 euro's + ( geen syntrac, of van die ruige designer namen/merken waar je al betaald voor de naam).

Wens jullie veel succes met nieuwe pand en hoop dus dat dit zo ook wat onderhamdelingsmogelijkheden schept op grote bulkbestellingen whey/weightgainer/creatine gerelateerd.

Ik dank U.
 
oja vergeten, protein80 in banaan smaak!!!
 
Merken die nog niet/makkelijk/weinig/niet compleet/ verkrijgbaar zijn in nederland b.v.:

Muscle Asylum Projuct
Nx-labs
 
Van harte gefeliciteerd met jullie uitbreiding!
Ik zou heel graag Mutant mass en vooral Vitargo Gainers Gold (choco en niet alleen maar aarbei smaak zoals bij een ander bekende shop) zien toevoegen aan jullie assortiment.

Mutant mass komt in 3 smaken is van PVL.. die ander zal ik naar kijken.
 
Gefeliciteerd!
Misschien kan je wat meer producten van Optimum Nutrition binnen doen?
 
Succes met de uitbreiding René :thumb:
 
Het gaat goed met xxl.....beters :D
Proficiat.....
 
pot pindakaas van een kilo of zo :lick:
 
:rolleyes: wel van ALRI dan natuurlijk he...
 
Beste Forumleden,

We gaan per april verhuizen naar een grotere opslag. Het assortiment zal dan flink gaan uitbreiden.

Nieuw komen de merken Yates en PVL.
Van de merken die we al voeren gaan meer toevoegen, die supplementen waarvan we denken dat het een goede aanvulling is..

Maar ik vraag hier wat zouden jullie graag zien toegevoegd aan ons assortiment zodat we dat evt ook kunnen toevoegen..

Alvast bedankt voor de input...

René

Gefeliciteerd en Succes René en Team :thumb:
 
Ik zou graag animal kleding zien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven