| | #1 |
| Novice | XXL Gainer van MDY
Ik gebruik dit sinds 1 weekje. Daarvoor heb ik gewoon Bulk whey van MDY gebruikt, maar ook niet echt vaak. Ben nog maar net begonnen met serieus fitnessen. Zie mijn progressie: Mijn eerste topic op dit forum. XXL GainerM Double You De koolhydraten voorzien je van nieuwe energie en de eiwitten (afkomstig van hoogwaardige bronnen: wei- en melk-eiwit) bevorderen het herstel na een training en stimuleren de opbouw van spiermassa. De Gainer XXL is nagenoeg vetvrij. Voordelen: ⇒Aspartaam vrij ⇒Twee soorten wei-eiwit ipv 1 ⇒Doordat deze eiwitten een verschillende absorptiesnelheid hebben, werkt XXL Gainer langer door in het lichaam en profiteert men hier dus langer van ⇒Dextrose is als koolhydraat toegevoegd ⇒Kenmerk van Dextrose is dat het snel door het lichaam wordt opgenomen, waardoor de sporters snel energie krijgt Dosering: Dosering: Neem als aanvulling op je dagelijkse voeding, 2 tot 3 maal per dag, 50 gram (3 maatschepjes) XXL Gainer. Los het poeder op in 400 ml melk of yoghurt, even shaken in onze shakebeker… en klaar is je shake! Gebruiksmoment: Neem XXL Gainer tussen de maaltijden door en direct na een training. Je kunt naar behoefte doseren voor extra calorieën. Zijn er anderen die hier hetzelfde product gebruiken? Want ik wil spiermassa bouwen, maar hier zitten ook koolhydraten in. Word ik hier niet dik van als ik het inneem na elke training? |
| | |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder | Re: XXL Gainer van MDY
Als je goed genoeg traint niet nee.
__________________ bp: 2x100kg sq: 1x150kg dl: 1x195kg Kijk hier voor m'n trainingslog! http://forum.dutchbodybuilding.com/showthread.php?t=118950 |
| | |
| | #3 |
| Novice | Re: XXL Gainer van MDY
|
| | |
| | #4 |
| Competitive Bodybuilder | Re: XXL Gainer van MDY
|
| | |
| | #5 |
| Novice | Re: XXL Gainer van MDY
Is een wieght gainer dan echt voor de dunste personen? Ik ben 1.85 lang, weeg 82 en ben 19 jaar. Mijn taile omtrek bij de navel is 86 cm. |
| | |