| |||||||
Unleash! v3 is dè keuze als je opzoek bent naar een supplement dat je explosieve kracht, energie en pomp geeft. De nieuwe Unleash! formule is zo sterk dat je al na 15 minuten voelt dat elke vorm van vermoeidheid wordt verdreven. Je bent fit, alert en krijgt een euforisch gevoel over je. Eenmaal in de gym voel je een verhoogde focus en concentratie. Gewichten voelen lichter aan en je kan meer herhalingen en sets maken. Bovendien geeft Unleash! v3 je een geweldige pomp die tot lang na de training aanhoudt.
![]() |
| | |
| Competitive Bodybuilder |
Ik heb altijd fel acne gehad op mijn schouders en rug. Onlangs ben ik er mee naar de huidarts gegaan, die schreef me skinoren zalf voor, dit werkt zeer goed. Ik heb bijna geen nieuwe acne meer enkel nog littekens. Duurde wel een paar weken eer het echt begon te werken.
|
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: May 2008 Stats: M 29j |
Van roa ga je wel 1st een boost krijgen, even meer uitslag krijgen en onderzoek wees ook uit dat je gevoeliger bent voor depressies. Maar het schijnt wel goed te helpen, maar ik denk dat je al vrij ernstig last moet hebben van acne voor ze het voorschrijven... Tarwegras ook eens zoeken. |
|
| | ||
| Huge Freak | Citaat:
sloeg de roa ook niet aan bij een lagere dosering, derma wees mij er ook op dat wanneer ik hoger zou gaan dat ik meer kans had op bijwerkingen terwijl het effect niet eens beter zou zijn. Moest gewoon wat langer door trekken op een wat lagere dosering. Op mijn schouders heb ik sindsdien ook niks meer terug gehad, nu alleen dus in me gezicht last. Voor de rest gebruik ik nu zinkcitraat dit rade Reus aan, het helpt me wel van me acne af te komen maar wanneer ik het niet meer in neem komt het ook weer terug .. dus misschien dat ik in de winter er nog wel een ROA kuurtje tegen aan gooi. | |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Nov 2007 Stats: M 30j | Citaat:
Hele zware acné had ik ook niet, maar ben wel blij dat het nu weg is! Wat bedoel je met infectieus? Want ik had het niet van een slechte hygiëne. Ik was namelijk iedere avond mijn gezicht met teatree zeep en daarna teatree balsem. | |
|
| | ||
| Huge Freak | Citaat:
dan kan je nog zo goed met je hygiene bezig zijn maar dat helpt dan niet meer. | |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Nov 2007 Stats: M 30j |
Ik heb het in 2 vormen geprobeerd. In sap (gemixt met andere sappen, omdat het anders heel zuur/bitter is), zo'n fles kun je 5 dagen (na openen) goedhouden en kost 4,50 euro. Hiervan doe je ook 5 dagen. Ik heb het nu in pilvorm en dat kost 29,50 voor 250 pillen. Officiële dosering is 5-10 per dag, maar ik neem er nog maar 2-3 per dag. Ik had het hier besteld: http://www.vitshop.nl/shop/catalog/p...oducts_id=1170 |
|
| | |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Nov 2007 Stats: M 30j |
Ik denk van wel, want de essentie van die 2 goedjes is, dat ze het lichaam reinigen. Whatever je acné of puistjes veroorzaakt, wordt denk ik dan ook weggezuiverd. Wat ik zou doen (want zo heb ik ook getest of tarwegras voor me werkte) is een fles kopen met tarwegrassap. Die kosten 4,50 euro en koop je bij een reform- of pharma-zaak. Voor 4,50 euro kun je je geen breuk vallen, toch? |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
| |
|